wtorek, 5 lipca 2016

SŁOWA POTRZEBNE DO PRZYWRÓCENIA SIĘ NA FUNKCJONOWANIE NA PRAWDZIE

Te słowa potrzebne do przywrócenia się na funkcjonowanie oparte na prawdzie to: WYKONUJĘ CZYNNOŚCI  OPARTE NA PRAWDZIE.
Przedstawiam na to dowód:
Człowiek w stanie mózgu który nie zna słów funkcjonował na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek nie wiedział jakie to słowa i naturalnie wykonywał czynności. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczęło funkcjonować inaczej i że to inaczej jest w sposób właściwy dla danej choroby, a ja odkryłam, że psychika i ciało przeszły na funkcjonowanie oparte na kłamstwie. Bardzo jestem wdzięczna za możliwość poznania wiedzy Marii Szulc, Zygmunta Freuda, Karola Junga, Alberta Einsteina, Juliana Ochorowicza. Włodzimierza Sedlaka, Erica Kandela. wspaniałych Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, oraz bardzo wielu innych ludzi których nazwiska staram się wymieniać w moich książkach i artykułach.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że są w człowieku systemy neurologiczne które zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a co pozwoliło mi zauważyć, że to na funkcjonowanie na tych systemach neurologicznych przeszedł człowiek. Na tych systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów ludzie wykonują wolę ludzi, a wola ludzi jest oparta na kłamstwie. Ludzie władzy i kościoła zrobili na ziemi przerażające zło, gdyż prawie wszyscy ludzie są chorzy i jeszcze choroby wprowadzili w zwierzęta i rośliny. Słowa są oparte na energii, a na energii wykonujemy słowa. Na energii jaka jest w naturze psychika była na emocjach miłości, a na słowach narzuconych przez ludzi psychika jest na emocjach nienawiści. Psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i zmieniły się na słowach narzuconych przez człowieka.
Człowiek wyszedł z wykonywania czynności na systemach neurologicznych opartych na prawdzie i wszedł na wykonywanie czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie, a teraz musi wrócić na systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Człowiek żyje wiecznie. U mnie na Twitterze jest pełno Genetyków bo im bez wątpienia się zgadza, że nie ma chorób genetycznych, gdyż genetyka jest stała na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu.

Bardzo dziękuję za dzisiejszą wiadomość z Facebooka: Twoje edycje stron Squash Live i IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Elblągu zostały zaakceptowane -Twoja trafność jest obecnie na poziomie 90%.
Dopóki nie zaczęłam wskazywać na odkrycia naukowe, że ludzie cierpią i umierają od wykonywania czynności na myśleniu ludzi władzy na moim Blogu wykazywano setki ludzi z ponad stu krajów świata. Od około dwóch lat po ukazaniu się mojego kolejnego artykułu pokazują niezmiennie kilkanaście ludzi z Polski. kilku ze Stanów Zjednoczonych i jedną lub dwie z Niemiec. Później pokazują więcej ludzi, gdyż doskonale wiedzą o czym piszę. O tym, że wiedzą o czym piszę świadczy wymazywanie ilości ludzi pokazywanych jako czytających poszczególne artykuły. To samo jest na Twitterze z którego otrzymywałam w nie jednym tygodniu wiadomość, że mam pierwsze miejsce w czytaniu, a kiedy zobaczyli, że odkryłam, że ludzi uśmierca wykonywanie czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi to zaczęli wymazywać ludzi opartych na rozumie i wprowadzać prostytutki, albo przekierowywać mnie na nieprzyzwoite treści. Jakiś dobry człowiek pokazał mi napis na Twitterze, że zostałam przekierowana na nieprzyzwoite treści i to zmienili.
Pracowałam z wieloma mądrymi dyrektorami i nie jeden z nich mówił i mówi, że zawsze trafiam w dziesiątkę. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odebrałabym ukradzione ludziom wszystkie pieniądze gdyby nie zapisali, że prawem są słowa oparte na kłamstwie.
Wskazuję co ludziom się stało na tym prawie oszustów, że przeszli na funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie na jakich zwijają się z psychicznego bólu i różnych chorób ciała i umierają. Wykonywanie przez ludzi woli ludzi zgadza się ludziom kościoła, gdyż namawiają do wybierania władzy, a władza daje im za to pieniądze. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa jak widać wiedział w jakim celu narzucają słowa ludzi władzy i kościoła i dlatego przeciw nim wystąpił i ostrzegł ludzi przed wykonywaniem narzuconych słów. Dzisiaj ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez ludzi i cierpią i umierają. Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale trzeba dodać, że na kłamstwie i że ta zmieniona anatomia to psychopata i ofiara.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz