piątek, 15 lipca 2016

MÓZG WYKAZUJE, ŻE NARZUCA MYŚLENIE ZŁODZIEJ

Mózg wykazuje, że narzucający myślenie ma rozbieżne cele, a ja odkryłam, że narzuca myślenie złodziej. Psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie na jakim człowiek zachowuje się wobec drugiego człowieka uczciwie, a psychika oparta na myśleniu opartym na kłamstwie to psychika złodzieja. Ludzie wykonujący prawo ludzi pracują dla złodziei. Też pracowałam w tym prawie ludzi ale nie zgadzało mi się to myślenie. Występowałam przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi i widziałam, że jest to występowanie o oddanie ukradzionych ludziom pieniędzy przy pomocy nazwania myślenia narzuconego prawem. Na tym polega inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam że przekład myślenia narzuconego przez człowieka to też przekład na czynności organizmu, ale oparty na innej energii jaka jest w innych systemach neurologicznych jak w naturze. Odkryłam zatem, że zmienioną anatomię ma złodziej i pracujący dla złodzieja. Wygrywałam sprawy dla ludzi, ale zwróciło moją uwagę częste mówienie przez ludzi, że mam im wygrać zgodnie z prawem. Kiedy Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to powiedziałam bo ich okradli, ale po moich klientach mówiących, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem wiedziałam, że psychika zachorowała od wykonywania myślenia złodzieja. Widziałam, że w szpitalach psychiatrycznych leżą też z chorą psychiką ludzie pracujący w organach skarbowych. Powiedziałam do Ordynatora pytającego mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, że do chorej psychiki potrzebne jest myślenie władzy i że w naturze mózgu nie ma myślenia na jakim oparta jest władza. Wskazuję dla lekarzy nie tylko Psychiatrów na myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, że to na tym myśleniu chora jest psychika i ciało. Wskazuję, że psychika jest oparta na myśleniu i widać to po zwierzętach. Ludzie w stanie natury posługują się tym samym myśleniem co zwierzęta. Do zmiany myślenia u ludzi doszło w wyniku możliwości narzucania przez ludzi słów. Nigdy nie byłoby prawa ludzi gdyby ludzie nie wypowiadali słów. To prawo ludzi to prawo złodziei. Inne myślenie jak Stwórcy to myślenie złodziei. Wymiar sprawiedliwości oparty na narzuconym myśleniu to wymiar sprawiedliwości wydający nakazy wykonywania woli złodzieja. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i stworzonych na narzuconych słowach organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. W Polsce kiedy poprzednia władza dała pieniądze ludziom kościoła, to ludzie z partii "Prawo i "sprawiedliwość" mówili, że kościół i tak będzie stał po ich stronie. Widzimy w Polsce, że PIS daje znacznie więcej jak PO. Ludzie kościoła namawiają do wybierania władzy, a psychika jest oparta na słowach Boga. Psychika na wykonywaniu narzuconego myślenia cierpi i umiera. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to na systemach neurologicznych opartych na myśleniu w mózgu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Złodzieje ukryli przed ludźmi to odkrycie a jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów to złodzieje usunęli Dyrektorów z Departamentu Zdrowia opartych na uczciwości i spowodowali, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Wcześniejszy Minister Finansów Pan Jacek Balcerowicz mówi, że na Ukrainie też szybko spowoduje, że budżet państwa będzie miał pieniądze. Jak zrobił to Pan Leszek Balcerowicz wiedzą ludzie którzy mieli kredyty, gdyż ogłosił, że umowa na roczne oprocentowanie nie obowiązuje, a obowiązuje miesięczne oprocentowanie. Budżet państwa się zwiększył, a ludzie zostali okradzeni, a przedsiębiorstwa zniszczone. Wielu ludzi popełniło samobójstwa, gdyż zabrali im domy jakie budowali na kredyt i zajęli ich wszystkie źródła przychodów i nad ich pieniądzmi stanęli komornicy i firmy windykacyjne. Sądy wydawały nakazy, że ludzie mają wykonywać to co postanowił Pan Leszek Balcerowicz. Nasz Stwórca postanowił, że mamy wykonywać Jego słowa, a nie oszustów wypowiadających inne słowa. Encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a Pan Minister Finansów nie tylko Leszek Balcerowicz mówi, że umowy nie ma a jest nakaz wykonywania narzuconych słów. W bankach i u wszystkich innych oszustów zmiany słów są normalne. To dla oszusta zmiany słów są normalne. Z Ministrem Finansów też wygrałam w sądzie, a wygrałam dlatego, że Sędzia Przewodniczący wypowiadał słowa takie jak ja, czyli oparte na prawdzie, a nie na narzuconym myśleniu jakim posługuje się władza. Zauważyłam, że wygrane sprawy nie zmieniają prawa i dalej oszukują ludzi posługujących się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie na kłamstwie nie wiedzą, że władza ich oszukuje bo na kłamstwie się nie wie. Mam taki przypadek, że wygrałam sprawę w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a wyrok został zmieniony. Stało się tak dlatego, że Radca Prawny Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu na słowa Sędziego, że to ja mam rację powiedział, że do tej pory wszyscy przegrali takie sprawy. Sędzia Przewodnicząca powiedziała, że to jest inna rozprawa, a Radca Prawny Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu musiał to załatwić w Sądzie skoro minęło kilka lat, a wyrok nie został wykonany. Moja klientka dla której wygrałam sprawę zatrudniała około sto pracowników, a to co ją spotkało z powodu zmiany wyroku to wystawione jej mieszkanie przez komornika na licytację, a ona ma czworo dzieci. Pracownicy stracili pracę, a ona swoją firmę bo upadła, a ja wiem, że to ja mam rację. Chodziło o reklamę za którą oszuści ludzie władzy nakazują płacić sobie więcej podatków. Katalog mojej klientki jest ładny, ale nie ma w nim żadnej reklamy, a pokazuje tylko co sprzedaje. Inspektor Skarbowy powiedział, że reklamą jest dobry papier użyty do katalogu. Przykładów uczynionego zła ludziom przez ludzi władzy mogę podawać bez liku. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego mówił, że jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja mówię, ze psychika nie zna kontroli i wymuszania pieniędzy gdyż jest oparta uzgadnianiu. Psychika zna myślenie jakie jest w naturze mózgu a na myśleniu złodziei cierpi i umiera. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ja widziałam i widzę, że cierpienie i śmierć zadaje człowiek narzucający myślenie i że ludzie kościoła namawiają psychikę stworzoną przez Boga na wykonywanie narzuconego myślenia na jakiej psychika cierpi i umiera.
U mnie na Facebooku człowiek z dalekiego kraju pisze o mnie, że to idealne to moje myślenie i że potrzebujemy takiego społeczeństwa i że widać, że takie myślenie jest możliwe. Ja mówię, że takie myślenie jest nie tylko możliwe, a takie ma być, gdyż od innego człowiek jest uzależniony. Wskazuję, że inne myślenie jest oparte na świadomych decyzjach złodzieja. Naszej psychice i naszemu ciału nie jest znane myślenie na jakim wykonuje się wolę człowieka. Mózg odrzuca myślenie narzucone przez człowieka na uzależniającą go energię od użycia myślenia do okradania. Odkryłam, że inny człowiek jak człowiek natury to złodziej i że czynności od jakich zmienioną ma anatomię człowiek to czynności złodzieja. Złodziej znęca się na psychice wymuszając od niej wykonywania woli złodzieja a człowiek który się znęca to bandyta. Złodziej i bandyta mają zmienioną anatomię o energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.
Na ziemi inne prawo ustanowili ludzie złodzieje i bandyci. Pod władzą energii jest myślenie złodzieja i bandyty.
Ludzie nauki siedzą cicho a naukowcy oparci na myśleniu oszustów mówią tak jak w programie "Zagadki wszechświata", że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Oszuści ogłaszają tylko odkrycia w których nie mówi się, że złodziej i bandyta to człowiek narzucający słowa.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz