niedziela, 9 października 2016

CHORA PSYCHIKA WYPOWIADA INNE SŁOWA JAK ZDROWA PSYCHIKA

W aktualnych stanach ludzkich mózgów mamy dwa umysły z których każdy jest oparty na innych słowach. Na tych dwóch umysłach oparte są systemy neurologiczne, a na nich odczuwanie. Systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu to psychika oparta na prawdzie. a systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów to psychika oparta na kłamstwie. W naturze mamy tylko jeden umysł oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tych słowach jakie są w naturze mózgu oparty jest rozum. Wszystkie stworzenia w naturze rozumieją, a co jest skutkiem obecności w mózgu rozumianego myślenia. Skutkiem narzuconego przez człowieka myślenia jest człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Ten człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu jest chory psychicznie. Psychika jest zdrowa na słowach jakie są w naturze mózgu. Wypowiadanie przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu ma potężną moc, gdyż słowa są oparte na energii. Widzimy jak ciała ludzi chorują i medycyna szuka na nie leków, a wskazuję, że siła tych chorób oparta jest na energii. To człowiek spowodował choroby psychiki i ciała bo narzucił inne myślenie. Ludzie mają z nabycia w mózgach inne słowa na jakich mówią, że dla nich prawem są słowa oparte na kłamstwie. Przecież wszyscy wiemy, że ludzie kłamią, że mają prawo do ludzi, że mają prawo do mienia Stwórcy, że mają prawo do mienia wytworzonego przez ludzi i inne stworzenia. Ludzi zgubiły słowa bo powinniśmy się zachowywać tak jak zwierzęta które budują sobie miejsca do mieszkania i nie kłócą się z innymi zwierzętami o ziemię. Stwórca chciał ażebyśmy wypowiadali słowa, gdyż Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów, ale ja mówię, że słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Odkryłam te słowa oparte na prawdzie jakie są w naturze mózgu i nikogo nie mogłam znaleźć ażeby chciał je wypowiadać, a na nich oparte jest nasze życie. Nawet kiedy przedstawiłam dowody naukowe na to, że na wypowiadaniu narzuconych słów oparta jest śmierć to nie widać reakcji. Reakcję jaką było widać to usunięcie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycie i chcieli dla ludzi zdrowia i życia. Reakcją było spowodowanie, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Nic nie pomaga moje wskazywanie na dowody na to, że żyjemy wiecznie jakie są w przychodzących na świat dzieciach, które mają już w sobie systemy neurologiczne oparte na kłamstwie w mózgu. Na moim Blogu oszukują o wchodzących ludziach, na Twitterze wprowadzają Prostytutki, a na Facebooku wprowadzają mężczyzn pokazujących swoje narządy do seksu i uprawianie seksu. To są złe zachowania wprowadzane przez ludzi wynagradzanych z zabieranych ludziom pieniędzy. Te złe zachowania są oparte na energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. W stanie natury jesteśmy dobrze zachowującymi się ludźmi. Nikt z nas nie ma siły na energię jaka jest w naszych ciałach która utrzymuje się na narzuconych słowach w mózgu. Ludzie mają wybudowane pełno kościołów w których modlą się do Boga, a nikt nie chce słuchać o wypowiadaniu słów Boga. Nikogo nie widać reagującego na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak słowa Boga. Przy ludziach opowiadających o Bogu jest pełno ludzi, a ja pytam skąd ludzie opowiadający o Bogu wiedzą więcej o Bogu od innych ludzi skoro wszyscy w naturze mózgu mamy takie same słowa. Wymyślać każdy potrafi, a do tego ludzie nazwali wymyślone słowa prawem. Te wymyślone słowa są oparte na energii odzwierciedlającej wymyślone słowa na jakiej chora jest psychika i chore ciało, a człowiek umysłowo chory. Nazywanie wymyślonych słów prawem jest tym samym co opowiadanie przez różne wróżki co człowieka czeka. Ludzie słuchają wróżek, a nie opartego na rozumie Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi oparta jest energia śmierci i że jest jej tyle, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Te sposoby myślenia to wymyślone myślenie. Ludzie uczą się tego wymyślonego myślenia w szkołach i na lekcjach religii i nabywają choroby jaką jest schizofrenia. Schizofrenia jest oparta na wymyślonym myśleniu. Chora psychika oparta jest na wymyślonym myśleniu. Chore ciało oparte jest na wymyślonym myśleniu. Wszyscy ludzie są chorzy psychicznie na wymyślonym myśleniu. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości mówią, że wymyślone myślenie to prawo. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości wymierzają psychice opartej na rozumie kary za nie wykonywanie wymyślonego myślenia. Nie ma się co dziwić, że Albert Einstein widzi tak przerażającą ilość energii śmierci we wszechświecie. Ja widzę na tej energii śmierci przerażającą ilość ludzi umysłowo chorych. Widzę, że lekarze Psychiatrzy oskarżają innych ludzi o to, że nie umieją porozumieć się z umysłowo chorym. Takie myślenie lekarzy Psychiatrów to mówienie, że rodzice i rodzina mają przejść na wymyślone myślenie na jakim jest oparty umysłowo chory.
Ludzie z Instytutu Medycyny zadzwonili do mnie i m.in. pytali jak usunąć złą energię. Znaczy to, że ludzie z Instytutu Medycyny czytają to o czym piszę, ale ani jednego pisma nigdy nie przysłali na to co do nich wysyłam. Ludzie z Instytutu Medycyny pytali mnie o małe dzieci i nie byli zdziwieni jak powiedziałam, że mają już w mózgu myślenie z poprzedniego pobytu na ziemi i na nim choroby. Powiedziałam, że nie ma leku na złą energię, a jedyna droga to wypowiadanie słów jakie są w naturze mózgu. Nikogo nie widać ażeby mówił, że trzeba wypowiadać słowa jakie są w naturze mózgu, gdyż na nich jest oparta anatomia. W roku 2006 przeczytałam o odkryciu naukowym, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Nigdy nie spotkałam kogoś kto by po za mną chciał o tym odkryciu mówić. Napisałam pełno pism, że na moim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a jak się przyznałam, że to na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Kim są ludzie? Opowiadają o Bogu a gdyby jeszcze raz przyszedł na ziemię to znowu by Go przybili do krzyża.
Ja piszę od dawna, że zdrowie i życie jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i że na nim jest oparta energia miłości. Ludzie medycyny mówią, że seks to natura, ale o myśleniu kłamców nie mówią, że to nie jest natura. Seks jest naturą, ale na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Seks oparty na kłamstwie to nie jest natura. Ja wskazuję na ten skutek seksu opartego na kłamstwie, że to dzieci oparte na kłamstwie. Medycyna wie, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i że w schizofrenii jest to najczęściej wiek od 25 do 30 lat. Ja wskazuję, że schizofrenia to chora psychika i że ona wykonuje myślenie władzy i kościoła. Seks oparty na kłamstwie to seks oparty na innej energii, a na innej energii człowiek jest psychicznie chory. Psychika jest oparta na energii. Psychika w naturze to energia jaka jest w naturze. Energia na jakiej oparte jest zdrowie i życie to energia sporządzona z układów z pierwiastków. Albert Einstein na innych układach z pierwiastków stworzył bombę atomową do uśmiercania życia. Albert Einstein zrozumiał zło jakie zrobił gdyż pisze, że nie o bombie atomowej powinniśmy myśleć, a poznać myślenie. Albert Einstein widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i domyśla się, że natura wszechświata jest oparta na myślach Boga gdyż pisze, że chciałyby poznać myśli Boga. Ja odkryłam te myśli Boga, że są w naturze mózgu, ale Biochemik Mara Szulc pisze, że to nieznane ludziom myślenie. Ja wskazuję, że znane ludziom myślenie to myślenie wymyślone na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała i że na tym wymyślonym myśleniu jest oparta energia śmierci.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz