wtorek, 11 października 2016

SŁOWA PRZYWRACAJĄCE NA ENERGIĘ ŻYCIA

Te słowa przywracające na energię życia to "JESTEM W ZGODZIE Z MOIM STWÓRCĄ".

W stanie wypowiadania słów jakie są w naturze mózgu jesteśmy w zgodzie ze Stwórcą. Do stanu niezgody ze Stwórcą doszło na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Te wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te rozbieżne cele ludzi ze Stwórcą to cele ludzi narzucających słowa. Narzucone słowa to prawo ludzi i różnych religii. Te narzucone słowa są wymyślone, a człowiek na nich na umyśle opartym na braku rozumu. Na tych wymyślonych i narzuconych słowach człowiek funkcjonuje na innych systemach neurologicznych aniżeli oparta jest jego budowa. Budowa człowieka jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. O energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów człowiek ma zmienioną anatomię na złoczyńcę i ofiarę. Słowa oparte na kłamstwie wypowiada złoczyńca. Skutkiem wykonywania narzuconych słów jest człowiek, który stał się sługą złoczyńcy. Widzimy, że sługą złoczyńcy stał się też pies którego Iwan Pawłow oszukiwał w celu zrobienia z psa wykonawcy jego woli. Iwan Pawłow to zły człowiek gdyż ażeby psa głodzić i zamykać, to trzeba być złym człowiekiem. Zły człowiek to człowiek stosujący przemoc na naturze. Psychika to natura i przemoc na tej naturze stosują ludzie narzucający słowa. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i stworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Stwórca występując przeciwko ludziom stojącym na czele władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła pokazuje, że to oni narzucają ludziom do wykonywania ich słowa. W programach naukowych widzimy, że najbardziej wołającym o skazanie Jezusa na śmierć był stojący na czele kościoła Kajfasz. Kajfasz zwraca się do Piłata o wydanie wyroku śmierci na Jezusa, a Piłat miał wątpliwości i mówi do Kajfasza ażeby zwrócił się do stojącego na czele władzy Heroda. Herod to wielki morderca, a przekazy mówią, że był bardzo dobrym architektem. Ja wskazuję, że inny zawód wykonujemy na słowach Stwórcy i inny na słowach narzuconych przez człowieka. Wskazuję na mózg, że w nim są dwa umysły z których jeden jest oparty na rozumie a drugi na braku rozumu. Wskazuję na systemy neurologiczne które są połączone z myśleniem i że człowiek na kłamstwie jest psychicznie chory i ma chore ciało. Wielkiego zła narobili ludzie kłamcy wprowadzeniem do szkół nauki opartej na kłamstwie i nauki religii. Nauka myślenia opartego na kłamstwie to powstawanie umysłowo i psychicznie chorego człowieka. W filmie "Piękny umysł" pokazuje się chorego na schizofrenię człowieka o którym się mówi, że to piękny umysł z powodu tego co ten człowiek pokazuje, że ma w swoim mózgu. Ja wskazuję, że to co pokazuje ten chory na schizofrenię człowiek to mądrość, a to, że jest chory na schizofrenię to głupota. Wskazuję na energię w człowieku, że jest oparta na słowach i że energia w naturze jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia na jakiej jest zmieniona anatomia jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję na słowa medycyny które mówią, że człowiek przychodzi na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, że te predyspozycje są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Genetycy i znawcy Anatomii oparci na słowach natury bez wątpienia widzą to na co ja wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to nie jest genetyka. Ludzie narzucający słowa to nie jest genetyka. Genetyka to słowa Stwórcy.
Nie ma ludzi chorych genetycznie bo ludzie genetyki nie stworzyli. To dziwne, że Biologia przez tyle wieków nie odróżnia Biochemii natury od Biochemii opartej na narzuconych słowach. Widać, że to świadome narzucanie słów, a na co dowodem jest zwolnienie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowa w Polsce Dyrektorów którym zgadzało się moje wskazywanie na systemy neurologiczne, że na nich na słowach Stwórcy jest energia życia, a na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci. Z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymywałam podziękowania i mam ich co najmniej czterysta, a przestały one przychodzić w tym samym czasie kiedy usunięto z Departamentu Zdrowia w Polsce Dyrektorów reagujących na moje odkrycie. Stało się to po wizycie u mnie w roku 2013 późniejszego Ministra Sprawiedliwości. Mówił do mnie, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale żadnej książki nie kupił. Dałam mu w prezencie małą książeczkę w której przedstawiam dwa rodzaje myślenia. W moich książkach i pismach jakie publikuję wskazuję na konsekwencje dla psychiki i ciała w wyniku przejścia psychiki i ciała na myślenie oparte na kłamstwie. Psychika na kłamstwie jest głupia i z tej głupoty nie ma wyjścia bo kłamstwo nie ma rozwiązań. W moim występowaniu przed sądami w sporach ludzi z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy i nie wiedziałam dlaczego ponad 99,5% spraw wygrywa strona przeciwna jaką są prawnicy oparci na myśleniu władzy. Ja studiowałam tą wiedzę kłamców, ale ona nie wchodziła mi do głowy i doczekałam się momentu, że władza ogłosiła, że ten kto ma wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może dostać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Przestałam zatem zdawać te egzaminy bo byłam osobą która miała wygrane w NSA. Ja w wygrywaniu spraw czułam się jak ryba w wodzie, gdyż na moim myśleniu opartym na prawdzie natychmiast widzę słowa kłamcy. Myślałam, ze Sędziowie chcą dobra i zaczęłam dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazywałam na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i na problemy. Wskazywałam, że moi klienci mieli problemy i ja je przedstawiam w sądach, że są skutkiem wykonywania narzuconego myślenia przez ludzi władzy. Skutek był taki, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja odpisałam, że to lepsze od przybicia za to samo Jezusa do krzyża. Teraz wskazuję na mózg i umysłową chorobę jaką jest schizofrenia. Schizofrenia to choroba psychiczna, a ja wskazuję że psychika w naturze jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Wskazuję, że człowiek w wyniku narzucenia słów ma w mózgu umysł z nabycia na jakim jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że wykonywanie przez ludzi myślenia władzy i różnych religii to nabywanie od tych ludzi choroby umysłowej. Wskazuję, że choroba umysłowa jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Dziwna ta psychiatria która uważa, że psychika powinna wykonywać słowa ludzi. Dobrze robi Chuck Norris, że swoich dzieci nie wysyła do szkół tylko uczy ich tego czego dzieci naturalnie chcą. Kiedy pojawił się u mnie na Twitterze Chuck Norris jako Obserwator to na drugi dzień złoczyńcy go usunęli. Złoczyńcy usunęli prof. Anatomii Humana Jamesa Tomaz-Morais po przysłaniu mi przez niego wiadomości, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Złoczyńcy usunęli ze stanowiska Naczelnika Urzędu Skarbowego moją przyjaciółkę która na ponad dwieście osób biorących udział w konkursie na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych zajęła pierwsze miejsce. Ja mówię, że na słowach jakie są w naturze mózgu można wszystko uzgodnić i ludzie mają dobrowolnie wpłacać pieniądze i wyraźnie podać na co. Złoczyńcy przenieśli Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu na dojazd do Fromborka i na pewno za słowa jakie napisałam, że zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Złoczyńcy usunęli ze stanowisk Dyrektorów Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia  o których pisałam, że każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i że co jakiś czas pisali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Wskazuję, że złoczyńcy chcą posłuszeństwa od ludzi. Wskazuję na tym nabytym przez ludzi posłuszeństwie na ludzi w obozach koncentracyjnych, że przed wejściem do obozów śmierci zdejmują biżuterię i dają złoczyńcom i że złoczyńcy w nieludzkich warunkach trzymają ich w barakach i każdego dnia wyznaczają kto ma wchodzić do komory gazowej a kto stawać do rozstrzelania. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów a mają ludzkie twarze. Ja wskazuję, że ci ludzie narzucający słowa mają twarze potworów i że te twarze są oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Złoczyńca to nabyta brzydota i ta brzydota jest oparta na energii opartej na kłamstwie. Natura jest piękna. Wskazuję, że przywódcy państw mówią o zawieranych przyjaźniach, a ja mówię że na słowach opartych na kłamstwie nie ma przyjaźni. Wskazuję, że ludzie wymuszający wykonywania narzuconych słów to bandyci. Wskazuję, że bandyta ma w sobie złą energię na jakiej jest bandytą. Wskazywanie przez Alberta Einsteina, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi to wskazywanie, że ta zła energia jest w człowieku który ma w mózgu te sposoby myślenia. Wskazuję, że psychika na tych sposobach myślenia jest głupia i że Albert Einstein ma rację mówiąc o ludziach opartych na energii opartej na sposobach myślenia, że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że psychika oparta na rozumie jest mądra. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele, a ja wskazuję na te rozbieżne cele, że to wola okradania psychiki wytwarzającej dobro. Dobro się wytwarza na energii opartej na słowach Stwórcy. Okrada się z dobra na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. Umiał Stwórca stworzyć człowieka i to w sposób doskonały. Natura jest doskonała. Z tej doskonałej natury wyszedł człowiek który ma w sobie energię potwora znęcającego się na psychice. Psychika jest oparta na słowach. Naukowcy którzy mówią w programie "Album nazistów", że ci ludzie powinni mieć twarze potworów wskazują na zmienione odczuwanie na odczuwanie potwora. Nasz Stwórca przyszedł nas ostrzec przed wykonywaniem słów ludzi potworów. Na wykonywaniu czynności na słowach ludzi potworów zmieniła się w ludziach anatomia. Anatomia to psychika i ta psychika jest zmieniona na psychikę psychopaty i ofiary. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podaje się, że na narzucaniu słów i wykonywaniu narzuconych słów i że na anatomię psychopaty i ofiary. Napisałam o tym około 4000 pism, a oni na nie milczą. To złoczyńcy milczą. Wskazuję, że Naukowcy którzy odkryli, że są inne systemy neurologiczne na innych słowach jak są w naturze mózgu nie otrzymali Nagrody Nobla. Naukowcy Ci nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa. Zygmunt Freud mówi o tym sprzeciwie podświadomości, a ja wskazuję, że jest on na wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich oparta jest podświadomość. Podświadomość to psychika oparta na wypowiadaniu słów opartych na prawdzie. Słowa oparte na prawdzie to słowa rozumiane i wszyscy widzimy, że zwierzęta rozumieją. Wskazuję na słowa moich klientów, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ja mówię, że ten nierozumiany język prawniczy to język oszustów. Moi klienci zostali okradzeni przez ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Prawo jest nierozumiane, a natura jest rozumiejąca. Religie są nierozumiane, a słowa Boga są rozumiane. Wskazuję, że napisałam do ludzi nauki około 4000 pism opartych na odkryciach naukowych, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie, a reakcja to zwolnienie z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli życia ludzi i zatrudnienie ludzi którzy przysłali mi odpowiedź do spamu, że to niechciane odkrycie, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie. To bandyci chcą uśmiercać ludzi i inne stworzenia i to robią. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał, że to ludzie narzucający słowa przeciwko którym wystąpił wydają wyrok śmierci.
Zła energia jest w człowieku na słowach narzuconych przez człowieka. Chcąc ją usunąć trzeba wypowiadać słowa Stwórcy i powtarzać, że jest się w zgodzie ze swoim Stwórcą. Na wypowiadaniu słów Stwórcy czujemy w sobie energię, że reaguje na wypowiadane przez nas słowa.    
Psychika oparta na słowach Stwórcy to psychika oparta na emocjach miłości, a psychika oparta na narzuconych słowach to psychika bandyty znęcającego się na psychice. Bandyta gwałci, a psychika oparta na słowach Stwórcy wyraża zgodną wolę.
Seks za jaki został skazany Roman Polański oparty był na zgodnej woli, a Sędziowie nazwali Romana Polańskiego złoczyńcą. Ci ludzie się wtrącają do seksu stworzonego przez Stwórcę. Sędziowie nazwali Romana Polańskiego złoczyńcą na podstawie ich wtrącania się do ciała nie przez nich stworzonego. Ci wtrącający się do ciała stworzonego przez jego Stwórcę ustanowili reguły dla ciała nie przez nich stworzonego. Ja wskazuję, że Stwórca ustanowił reguły dla stworzonego przez niego ciała, gdyż odkrywcy kodu genetycznego mówią, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły. Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania, w jednym z pism piszą, ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że w stanie mózgu który nie zna słów nie było Prezydenta, nie było Sejmu, nie było Posłów wtrącających się do ciała ludzi i że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski stojący na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a Politycy mówią, że uczą się mowy ciała. Ja wskazuję, że politycy mają zmienione ciała na źle zachowujących się ludzi na ich ustanawianiu reguł dla ciała. Wskazuję, że zmienione ciała na źle zachowujących się ludzi mają ludzie kościoła ustanawiający reguły dla ciała i udzielający rozgrzeszenia ze słów do czynienia zła. Napisałam do Dyrektorów w Departamencie Zdrowia, że w stanie mózgu który nie zna słów nie było Prezydenta, nie było Sejmu, nie było Posłów i psychika była wolna i oparta na rozumie. Wskazuję, że psychika wykonująca słowa Prezydenta, Sejmu, Posłów to psychika głupia oparta na myśleniu do oszukiwania jakim posługują się ludzie kłamcy.
Wskazuję na nabytek przez ludzi na wykonywaniu słów kłamców, że to głupi człowiek.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz