wtorek, 25 października 2016

PIĘKNO NA ENERGII NATURY I ZNISZCZENIA NA ENERGII BANDYTÓW

Natura jest piękna i jest ona oparta na energii jaka jest w naturze wszechświata. Na tej energii jaka jest w naturze wszechświata oparta jest miłość i kochanie. Zniszczenia w naturze są dokonane przez bandytów jakimi są ludzie którzy mają w sobie złą energię jaką dokonują niszczenia. Natura to odczuwanie i temu odczuwaniu zadają cierpienie ludzie kłamcy. Złą energię ma w sobie kłamca. Tym kłamcom zanoszą pieniądze na niszczenie życia ludzie którzy służą kłamcom. Natura zrobiła z kłamców złoczyńców. Inną energię jak energia natury ma w sobie kłamca. Kłamca nie żyje z osobą którą kocha, a żyje z kłamcą. Cierpiące dzieci są w rodzinach gdzie rodzice nie są oparci na energii na jakiej się kocha. Energia na jakiej się kocha to energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Z człowiekiem, którego nie kocha potrafi żyć człowiek który nie kocha. To stąd pochodzi wszelkie cierpienie ze związku nie opartego na kochaniu. Reżyser Filmowy i Teatralny Andrej Tarkowski dobrze wskazuje na przerażenie dzieci w warunkach wojny gdzie widzą przerażające zło jakie potrafią robić ludzie, ale nie zwraca swojej uwagi na to, że sam ma uczucia oparte na kłamstwie na jakich się cierpi bo miał nie jedno małżeństwo. Cierpienie jest oparte na kłamstwie. Prawo ludzi to prawo kłamców którzy nie mają miłości do ludzi i innych stworzeń jakie mordują. To energia zadaje cierpienie i energia powoduje, że kochamy. W naturze wszechświata jest tylko energia. Jaką jest ta energia natury widzimy po tym co jest w tej naturze. Jaką jest energia na myśleniu kłamców widać po zniszczeniach w naturze. Te zniszczenia w naturze to dzieło bandytów. Bandyci nie wytwarzają dobra a mają dobro od ludzi którzy im przynoszą pieniądze na zadawanie cierpienia naturze. Natura to odczuwanie i to bandyta zadaje cierpienie odczuwaniu. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów, a ja odkryłam, że emocje złoczyńcy nie istnieją bez myślenia jakie jest w mózgu opartym na braku rozumu. Pisze do mnie dzisiaj jeden z wielu piszących do mnie na Facebooku Ty tyle nie pisz, a mnie kochaj, bo ja cię kocham. Ja nie czuję energii kochania a oni mówią, że mnie kochają. Ta tajemnica kochania mnie przez niezliczone ilości ludzi zawarta jest w energii jaką czują, że jest w moim zdjęciu. Nic innego tego nie wyjaśnia, gdyż nie czytają o odkrytej przeze mnie konstrukcji człowieka. Oni chcą mojej miłości a mnie zadawaliby cierpienie wypowiadanymi przez nich słowami jaką ma w sobie złoczyńca zadający cierpienie. Psychika jest oparta na energii jaka jest w słowach opartych na prawdzie. Złoczyńca ma w sobie energię jaką zadaje cierpienie psychice. Ci ludzie zadający cierpienie psychice mówią, że wierzą w Boga i że dla nich słowa ludzi są prawem. To diabelstwo w słowach jakie wypowiada niszczy psychikę która wykonuje słowa tego diabelstwa. Jezus nie cierpiał bo do cierpienia psychiki potrzebna jest energia oparta na kłamstwie, a Stwórca nie kłamie. Złoczyńca to kłamca. Seks oparty na kłamstwie to seks oparty na energii zadającej cierpienie. Ludzi kłamców nie obchodzi cierpienie a seks. Kłamcy muszą brać leki na seks bo na myśleniu kłamców nie ma energii kochania. Czynności wykonujemy na energii. Stwórca oddziela wykonywanie czynności na kłamstwie od wykonywania czynności na prawdzie. Czynności wykonujemy na energii i Stwórca oddziela energię opartą na kłamstwie bo kłamca uczuć nie ma. Uczucia ma człowiek wypowiadający prawdę. Biochemik Maria Szulc pomagała uzależnionym od myśli ludziom przemawianiem do nich głosem podświadomości. Biochemik powinien mówić głosem podświadomości, a nie jego się uczyć. Wiedza Marii Szulc bardzo mi pomogła w rozwiązaniu zagadki konstrukcji człowieka. Złoczyńcy na Twitterze usunęli dzisiaj jeden z Instytutów Genetyki, a przedtem dwa, a za kilka dni wprowadzają s powrotem. Jestem przekonana, że nie wiedzą o tym Instytuty Genetyki jakie są u mnie Obserwatorami na Twitterze. Ludzie którzy mają rozum widzą inne systemy neurologiczne na myśleniu natury i inne u oszusta który jest złoczyńcą. Ludziom którzy mają rozum nie zgadza się oparte na braku rozumu prawo ludzi. Mnie się nie zgadzało prawo ludzi i kiedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu natury to napisałam do nich, że to postęp gdyż zabranie prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia do krzyża. Tego postępu nie widać u bandytów mordujących ludzi w Syrii i wszędzie tam gdzie bandyci mordują ludzi. Nie byłoby tych bandytów mordujących ludzi i niszczących naturę gdyby nie ludzie którzy zanoszą bandytom pieniądze. Ja napisałam tysiące pism, że ludzie cierpią na wykonywaniu prawa ludzi, a to bandytów nie obchodzi. Bandyta nie ma uczuć i dlatego nie obchodzi go czyjeś cierpienie. Ten kto kocha nie zadaje cierpienia temu kogo kocha. Mamy pełno ludzi bandytów. Na energii bandytów nie ma genetyki. Nikt z nas nie ma myślenia po przodkach. Stwórca oddziela w mózgu Jego myślenie od myślenia opartego na kłamstwie narzuconego przez człowieka. Złoczyńcy wynagradzają utalentowanych ludzi z pieniędzy uzyskanych ze stosowania przemocy na psychice. Złoczyńcy nie mają swoich pieniędzy. To ludzie przynoszą złoczyńcom pieniądze. Dobroczyńca nie daje pieniędzy złoczyńcom. Dobroczyńca daje pieniądze za czynienie dobra. Dobroczyńca nie mówi, że myśli, że daje pieniądze na czynienie dobra gdyż on wie, że daje na czynienie dobra. Dobroczyńca wie jakie czynności wykonuje człowiek któremu daje pieniądze. Dzisiaj mamy ludzi żyjących w związkach wykonujących wolę złoczyńców. Co to za rodziny w których rodzice wykonują czynności zła. Na myśleniu władzy wykonuje się czynności zła. Na słowach Stwórcy nie ma religii, gdyż Stwórca nie łączy się ze swoimi stworzeniami za pośrednictwem jakichś ludzi. Wszyscy jesteśmy w naturze połączeni energią ze Stwórcą. Z tej energii Stwórcy wyszli ludzie kłamcy. Miłości nie ma kłamca bo na energii kłamcy nie ma miłości. Wszyscy jesteśmy energią. W naturze jest tylko energia i na tej energii jesteśmy oparci na kochaniu i miłości. Bez narzuconych słów przez kłamców nie ma innej energii. Albert Einstein widzi, że energia uśmiercająca życie jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja mówię, że to myślenie kłamców. Wskazuję ilu jest ludzi bez uczuć i ze skaleczonymi uczuciami na energii opartej na kłamstwie. Wskazuję ile stworzeń ludzie bandyci uśmiercili na przestrzeni dziejów. Wskazuję, że ludzie bandyci wprowadzili w rośliny i zwierzęta swoje słowa z energią śmierci jaką dokonują uśmiercania życia na wielką skalę. Ci mordercy Stwórcy mówią do ludzi, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja mówię, że nie wie o to jest prawda kłamca. Ci mordercy Stwórcy mówią, że ludzie cierpią przez jedzenie jabłka z zakazanego drzewa przez Adama i Ewę a nie mówią gdzie widzieli jakieś drzewo  w naturze z zakazami. Ja wskazuję, że zakazów nie ma na słowach Stwórcy. Nikt nie znajdzie w decyzjach opartych na prawdzie zakazów. Prawdą jest, że cierpienie jest oparte na zakazach, ale zakazy są w mózgu na wypowiadaniu innych słów jak wypowiada Stwórca. To ten wypowiadający inne słowa jak Stwórca jest zadającym cierpienie. To bandyci niszczący naturę zadają jej cierpienie. Bandyta zadaje cierpienie inną energią jak energia na jakiej oparta jest natura.
Zmienioną anatomię ma bandyta. Zmieniona anatomia to energia oparta na słowach bandyty.
Anatomia oparta jest na odczuwaniu szczęścia.
Stwórca miłość i kochanie utrzymuje na swoich słowach, a słowa nie oparte na miłości i kochaniu odrzuca na energię na jakiej oparty jest złoczyńca. Złoczyńca ma swoją budowę opartą na energii opartej na kłamstwie. Naukowcy widzą, że myśli zmieniają morfologię, a ja mówię, że ta morfologia oparta na narzuconych słowach uderza w serce i zabija je.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz