środa, 26 października 2016

ROZUM JEST OPARTY NA PORZĄDKU W EMOCJACH, A BRAK ROZUMU NA BAŁAGANIE W EMOCJACH

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na energii i to energia jaka jest w naturze wszechświata jest oparta na porządku. Ten porządek w energii jest oparty na porządku w myśleniu na jakim oparty jest rozum.
Z innym stanem człowieka mamy do czynienia na innym myśleniu i innych emocjach. Te emocje na innym myśleniu to emocje oparte na bałaganie w emocjach na jakim chora jest psychika. Wielki ukłon należy się dla Alberta Einsteina za jego słowa, że po złej energii wie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że mózg wykazuje głupotę na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że na tym myśleniu opartym na braku rozumu ustanowione jest na ziemi inne prawo ludzi i wiara w Boga. Występowałam przed sądami w obronie ludzi, którzy cierpieli i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Wygrywałam wszystkie sprawy, ale do czasu kiedy przyznałam się, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wtedy Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jako przyczynę NSA podał moją nieznajomość myślenia jakim posługuje się władza. Ja wskazuję, że mózg wykazuje to myślenie władzy na innych emocjach jakie są w systemach neurologicznych zajmujących się wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że to w tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała.
W stanie natury mamy rozum i oparte na nim emocje. Te naturalne emocje to emocje kochania i miłości. Na emocjach kochania i miłości oparte jest nasze ciało i ono utrzymuje się na rozumie w mózgu. Inne emocje zostały wprowadzone w człowieka narzuconym myśleniem. Inne emocje oparte są na innej energii i ta inna energia została  wprowadzona w człowieka i na niej psychika jest oparta na umysłowej chorobie. Wszyscy ludzie władzy i kościoła mają z nabycia w sobie złą energię i na niej złe emocje i są one oparte na narzuconym myśleniu w mózgu. Energia oparta na narzuconym myśleniu to nienormalny stan człowieka. To z tego powodu Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów. Wskazuję, że na narzuconych słowach ludzie wykonują wolę ludzi i że wykonują ją na umysłowej chorobie i psychicznej chorobie na energii opartej na narzuconych słowach. Wskazuję, że ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innych słów jak słowa Boga, a w naturze nie ma innych słów jak słowa Boga a z nabycia jest zła energia o jakiej Albert Einstein mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że ludzie zajmujący się leczeniem psychiki i ciała biorą wynagrodzenia od ludzi na których myśleniu chora jest psychika i ciało. Natura nie zna emocji opartych na kłamstwie bo nie zna kłamstwa. Emocje oparte na kłamstwie to agresja, nienawiść i to ci ludzie napadają na ludzi i uśmiercają ich i niszczą naturę stworzoną przez Boga. Mózg odrzuca narzucone myślenie na inną energię na jakiej człowiek ma złe emocje. To wspaniała konstrukcja człowieka. Zygmunt Freud odkrył psychikę, którą nazwał podświadomością, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli nienormalną psychikę opartą na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi zachowaniami i problemami, a ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Na moje odkrycia reagowali Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011 i reagował biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to usunięto z Departamentu Zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycia i spowodowano, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Ja wskazuję, że na narzuconym myśleniu są nienormalni ludzie i że człowiek nie istnieje bez systemów neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że ludzie oszuści jacy są wybierani na przywódców opartych na kłamstwie zajmują się uśmiercaniem życia, gdyż wprowadzane jest w człowieka odczuwanie oparte na kłamstwie. Na tym kłamstwie ludzie uprawiają seks na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ci ludzie mają często małżonków i kochanki lub kochanków. Kochanie to emocje oparte na rozumie, a brak uczuć to emocje oparte na braku rozumu. Ludzie przysięgają kłamcom ludziom władzy i kościoła, że będą kochać i pokazują ludziom, że oni dotrzymują przysięgi, a żyją z kochankami. Nazwa kochanek jest oparta na kochaniu. Mamy tutaj do czynienia z dwoma rodzajami emocji opartych na dwóch rodzajach myślenia w mózgu. Mamy zmienione ciała o energię opartą na braku rozumu. Mamy zmienione mózgi o myślenie oparte na kłamstwie.
Biochemik Maria Szulc pisze, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja wskazuję, że człowiek jest dobudowany na innym myśleniu i że ta dobudowa to energia oparta na kłamstwie. Do nikogo prawie nie mogę przemówić bo moje myślenie na jakim wygrywałam wszystkie sprawy w sądach nie zgadza się ludziom. To myślenie z jakim wygrywałam wszystkie sprawy to myślenie do okradania. Wygrywałam ze złodziejami, ale jak się przyznałam to powiedzieli, że ich myślenie jest na ziemi prawem, a nie moje. Ja wskazuję na mózg i energię natury, że one odrzucają kłamcę z jego emocjami na energię która uśmierca ich życie.
Jak ludzie szukają emocji kochania zobaczyłam na Facebooku. Pisze tam do mnie codziennie wielu ludzi mówiących, że mnie kocha i opiera to swoje kochanie na moim zdjęciu. Niektórzy z ludzi oferują mi dużo pieniędzy za wejście z nimi w związek, a ja wiem, że to związek oparty na złych emocjach na jakich kłamca wypowiada słowa ze złą energią. Nie wiedziałam co się dzieje, że ogromna ilość ludzi wyznaje mi miłość z powodu zdjęcia. Pewnego dnia jakaś kobieta pisze Przyjaciele dosyć. Generałowie oferują mi małżeństwo, inni podają ile mają gwiazdek i coś dodatkowego nadane, Wczoraj otrzymałam propozycję od potentata ropy naftowej, oferują mi małżeństwo lekarze i ludzie o różnych innych zawodach. Pamiętam wiele lat temu kiedy byłam jeszcze w związku małżeńskim byliśmy z mężem na przyjęciu u lekarzy i jeden z nich po kilku godzinach opowiadał mi o zawartym przez niego kontrakcie w Niemczech, gdzie będzie zarabiał dużo pieniędzy i mówił do mnie o moim mężu zostaw go i jedź ze mną. Dzisiaj wiem, że chodzi o moje ciało. Nauczyciel który udzielał mi lekcji i proponował seks mówił, że bardzo chce zobaczyć moje ciało. Z Nigerii jakaś osoba napisała do mnie, że tam nikt nie wierzy, że mam tyle lat. Ktoś też napisał do mnie Piękna staruszka. To nasze ciało jest stare lub młode, a ja mówię, że na energii jaka jest w naturze ciało jest zawsze takie same. Starość to energia oparta na kłamstwie. Energia w naturze jest stała i na niej nasze ciało jest stałe. Dla natury naszego ciała nie jest ważne ile mamy lat, gdyż ciało jest zawsze takie same. Ja też odeszłam od stanu natury bo weszłam w myślenie oparte na kłamstwie i na nim nabyłam złej energii, ale robiłam sprzeciw na to myślenie i robiłam to tak samo jak robi mózg, gdyż występowałam przeciwko wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Starość jest oparta na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie, a młodość i piękno oparte są na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Popatrzmy na gwiazdy Hollywoodu, że to piękne kobiety kiedy są młode jak np. Elizabeth Taylor, Brigitte Bardot, że ta piękność odeszła i wskazuję, że odeszła na myśleniu na jakim uprawia się seks oparty na kłamstwie. Seks jest oparty na prawdzie. Kochanie jest oparte na prawdzie. Na tym kochaniu człowiek ma emocje oparte na kochaniu i one są naturalnymi emocjami. Nic innego nie powoduje mówienia do mnie przez niezliczoną ilość ludzi, że mnie kochają jak emocje jakie są zawarte w fotografiach. Kiedy zaczęłam się zastanawiać co jest przyczyną tylu kochających mnie ludzi to przypomniało mi się, że kilka lat temu kobieta po psychotronice badała moją energię i powiedziała, że ja mam jeszcze raz taką jak uznaje się za normalną. Ja wskazuję, że opieram się na słowach jakie są w naturze mózgu, a Jezus miał najwyższą energię. Stwórca nas stworzył na Jego energii opartej na Jego myśleniu. Energię inną jaką mają ludzie w sobie to energia oparta na kłamstwie i jest to energia uśmiercająca życie. Przekazy podają, że kiedyś ludzie żyli po ponad 900 lat, a ja mówię, że na energii opartej na słowach Stwórcy życie jest wieczne. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna. Ona ma rację. Śmierć to dzieło ludzi kłamców. Energia śmierci jest tylko w ludziach. Albert Einstein widzi, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia i widzi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Ja wskazuję na zło jakiego ludzie sobie narobili narzuceniem myślenia opartego na kłamstwie na jakim są złoczyńcami, ludźmi chorującymi psychicznie i na wszystkie możliwe choroby ciała, nie mają ludzie szczęśliwego odczuwania na naturalnych dla nas emocjach i zanoszą pieniądze ludziom którzy zadają im cierpienie i śmierć. Ludzie na narzuconym myśleniu nie żyją z osobą którą kochają. Ludzie chcą mi płacić dużo pieniędzy za kochanie, a to jest moje kochanie, a ja im emocji kochania w nich nie wprowadzę. Emocje kochania to nasza natura. Ażeby mieć emocje kochania i miłości to trzeba mieć w mózgu myślenie na jakim oparte są emocje kochania i miłości. Ludzie stracili piękne emocje kochania i miłości zanosząc pieniądze ludziom bandytom mordującym ludzi i niszczącym naturę prowadzonymi przez nich wojnami. Wielu wspaniałych ludzi wskazuje na złe emocje u dzieci a nie wskazuje na nie opartych na kochaniu ich rodziców. Nie kochający się rodzice mają złe emocje. Dobre emocje mają kochający się rodzice. Psychika jest oparta na kochaniu. Psychika oparta na kochaniu to psychika natury. U zwierząt widać to tulenie się, a u ludzi kłamców wymuszanie od zwierząt wykonywania woli złoczyńców, tak jak to robił Iwan Pawłow. Odkrycia naukowe dowodzą, że psychika oparta na kochaniu jest tylko w stanie mózgu który nie zna słów. Odkrycia naukowe dowodzą, że rozum jest tylko w stanie mózgu który nie zna słów. Wskazuję, że na tym mózgu który zna słowa ludzie mają w sobie systemy neurologiczne jakie zajmują się uśmiercaniem ich życia. Wskazuję jak wredni są ludzie, którzy zamordowali swojego Stwórcę, a ludziom mówią, że cierpią przez grzech pierworodny Adama i Ewy. Wskazuję, że grzechy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu a Adam i Ewa nie wypowiadali słów. Na słowach opartych na kłamstwie powstali wredni, wstrętni, nikczemni ludzie o których Stanisław Wyspiański w jego utworze "Wesele" dobrze mówi "Miałeś chamie złoty róg, został ci się jeno sznur". Ci wstrętni, nikczemni ludzie mają zmienioną mowę ciała o energię opartą na kłamstwie nabytym w mózgu. Ci nikczemni ludzie mówią, że Jezus jeszcze raz przyjdzie na ziemię ich zbawić, a ja mówię, że na pewno Stwórca nie będzie usuwał ze złoczyńców złej energii i z mózgu myślenia do czynienia zła.
Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna, gdyż jest oparta tylko na energii życia. Zatopienie Atlantydy pokazuje, że zła energia zatopiła świat ze złymi ludźmi, a Wielcy Egipcjanie pokazują nam, że ocaleli na energii opartej na rozumie w mózgu. Złoczyńcy nie mogą przeżyć pokazywanego Sfinksa i ciągle w nim wymazują moje komentarze, że to człowiek na energii natury opartej na rozumie. Moje komentarze są najczęściej chowane i zaczęli nie podawać ilości ludzi pod moimi zdjęciami. Po miesiącu od kiedy wstawiłam swoje zdjęcie ogłaszali, że to zdjęcie ma pierwsze miejsce na Facebooku, a była już połowa roku. Zaburzają mi pisanie, oszukują na Blogu, wprowadzają ludzi zajmujących się nierządem do mnie na Twitterze i Facebooku, a ludzie im zanoszą pieniądze i nazywają ich myślenie prawem i wiarą w Boga. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i że autor wiadomości jest pewny, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Ja mówię, że bez energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu nie żyjecie. Reżyserzy filmowi i teatralni pokazują zło czynione przez ludzi, a biorą od tych ludzi czyniących zło pieniądze na pokazywanie ludziom czynionego im zła przez ludzi od których biorą pieniądze. U ludzi króluje umysł oparty na braku rozumu. Tylko u ludzi jest umysł oparty na braku rozumu. Tylko u ludzi opartych na braku rozumu są złe emocje. W naturze są tylko dobre emocje. Na braku rozumu seksu nie ma w ogóle. Bez seksu nie ma życia. Kłamcy seksu chcą, a nie powinni chcieć skoro występują przeciwko naturze. Seks jest oparty na rozumie w mózgu. Seks to emocje kochania oparte na rozumie w mózgu. Ludzie kłamcy chcieliby ażeby seks był oparty na kłamstwie. Naukowcy w programie o nanorewolucji mówią, że człowiek przyszłości będzie na protezach, czyli bez uczuć i bez rozumu. Seks daje życie, a na kłamstwie życia nie ma. Życie to energia oparta na rozumie. Śmierć to energia oparta na braku rozumu. Albert Einstein po energii pochodzącej od ludzi mówi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja wskazuję na dowód na to, że on ma rację jaki jest w mózgu tylko u ludzi umysł oparty na braku rozumu. Uśmierca życie głupiec.  Tych głupców widać teraz w Syrii jak wrzucają ludzi do rowów i przejeżdżają po nich ciężkim sprzętem. Tych głupców widać jak wywożą inteligencję na śmierć do Katynia. Tych głupców widać jak budują obozy koncentracyjne i wydają w nich rozkazy śmierci ludziom którzy zgodzili się na nazwanie myślenia głupców prawem i wiarą w Boga. Te emocje głupców nie mają nic wspólnego z naturalnymi emocjami kochania i miłości. W Google przestali pokazywać tytuły moich artykułów a pokazują, że nie ma złych emocji. Ja pytam jakie to emocje bandytów wydających rozkazy śmierci i jakie to emocje przerażonych dzieci. W naturze nie ma emocji jakie ma bandyta i nie ma przerażenia u dzieci. W naturze są emocje kochania na jakich nie ma bandytów i nie ma przerażonych dzieci. Na ziemi zapanowali bandyci posługujący się innym myśleniem jak Stwórca i nazwali na ziemi prawem innym jak prawo Stwórcy myślenie jakim posługuje się bandyta. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko narzuconemu myśleniu wystąpił przeciwko bandytom. Bandyta nie ma emocji kochania ani miłości. Emocje kochania i miłości są oparte na rozumie, a emocje jakie ma bandyta oparte są na braku rozumu w mózgu. Bandyci funkcjonują na swoich emocjach opartych na czynieniu zła i dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Nie ma innej anatomii jak wykonująca czynności na energii natury.
To bandyta wykonuje czynności na innej energii jak natura.
Cierpiąca psychika oparta jest na energii jaką ma w sobie bandyta. Cierpiąca psychika to nie jest genetyka. Genetyka to emocje kochania i miłości oparte na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Niech nie mówią o chorobie genetycznej ludzie którzy uprawiają seks na energii opartej na kłamstwie. Genetyka to energia oparta na prawdzie. Ludzie wykonują wolę ludzi, a to nie jest genetyka. Mózg wykazuje wykonywanie woli ludzi na energii opartej na kłamstwie, a to nie jest genetyka. Ludzie chorują i umierają na wykonywaniu woli kłamców. Kłamca to złoczyńca. Ludzie wierzą tym kłamcom, że chorują na energii Stwórcy. To diabelstwo doskonale wie, że zadaje cierpienie i śmierć. Słowa do czynienia zła trzeba wymyślić i trzeba zgodzić się je wykonywać. Na seks z kłamcą trzeba się zgodzić. W naturze wyrażamy zgodną wolę i ludzie którzy się kochają nie namawiają na seks. Kochanie jest naszą naturą, ale jeśli widzimy, że ten kochający żyje z kimś innym to jest to kłamca. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to było tam moralne zepsucie. Moralne zepsucie oparte jest na czynieniu zła odczuwaniu. Nie pozwalajmy na czynienie zła swojemu odczuwaniu godzeniem się na seks z kłamcą. Czyniący zło odczuwaniu to kłamca i Stwórca prawidłowo wykazuje go, że nie ma rozumu. Człowiek który ma rozum nie czyni zła odczuwaniu. Odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, pokazuje, że emocje są w zgodzie z rozumem. Wskazuję, że cierpienie emocji jest na seksie z kłamcą i na wykonywaniu pracy dla kłamcy. Kłamca sobie kpi z uczuć. Kłamca ma w mózgu dwa rodzaje myślenia na jakim ma dwa rodzaje uczuć. Na rozumie są uczucia kochania, a na braku rozumu jest zabawianie się seksem. Skutkiem zabawiania się seksem jest cierpienie uczuć bo są oparte na kochaniu. Ludzie zabawiają się seksem i na nim nie mają myślenia w mózgu opartego na rozumie. Ludzie zabawiający się seksem mówią do mnie, że to ja nie jestem naturą, a ja mówię, że natura to emocje oparte na myśleniu natury. Ja mówię, że ludzie zabawiający się seksem nie są naturą, tak jak naturą nie są ludzie bandyci napadający na życie i niszczący naturę.  
Emocje są oparte na rozumie, a nie rozum na emocjach.
 Albert Einstein odkrył, że w energii w naturze jest uporządkowanie, a ja odkryłam, że ta energia jest oparta na porządku w mózgu w myśleniu. Odkryłam też, że bałagan w energii jest w człowieku który ma w mózgu myślenie oparte na bałaganie jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Nie ma po co szukać leku na energię opartą na kłamstwie, gdyż żaden lek nie przywróci porządku w energii w ciele. Nie ma po co modlić się do Boga żeby nie cierpieć bo to nie Bóg wprowadził w człowieka energię opartą na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie to nie jest myślenie Boga. Stwórca na Jego myśleniu ma energię życia. Ta energia życia jest niezniszczalna. Energia życia to pulsująca energia natury jaka pulsuje we wszystkich organizmach żywych opartych na rozumie w mózgu.
Reżyser Filmowy i Teatralny Andrej Tarkowski wskazuje na złe uczucia u przerażonych dzieci, a nie wskazuje na swoje decyzje o seksie zadającym uczuciom cierpienie. Inni Reżyserzy pokazują cierpienie i dzieci i dorosłych, a nie mówią o zadawanym przez nich cierpieniu uczuciom przy pomocy zabawiania się seksem opartym na uczuciach. Ludzie kościoła doszli do stanu, że mówią, że zrezygnowali z uczuć, gdyż mówią, że zrzekli się miłości. Mamy zatem pełno ludzi bez uczuć, a człowiek bez uczuć to bandyta znęcający się na uczuciach. Ludzie przez ludzi ustanawiających prawo popełniają samobójstwa, tak jak to się stało kiedy w roku 1992 Minister Finansów ogłosił ludziom którzy mieli kredyty, że ich umowy są nieważne bo on je zmienia na oprocentowanie miesięczne, a było roczne. To ta decyzja jest przyczyną śmierci ludzi. Ludzie wybrali sobie ludzi którzy wydają dla nich decyzje śmierci. Młodzi chłopcy są wzywani przez ludzi władzy na naukę mordowania ludzi. To psychika oparta na emocjach miłości do ludzi jest wzywana na naukę mordowania ludzi. Ci wzywający psychikę ludzie nazwali dla psychiki ich myślenie prawem, a Ten Kto stworzył psychikę wprowadza ich myślenie na emocje na jakich oni doświadczają swojego myślenia jakiego skutkiem jest cierpienie i śmierć.  

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz