poniedziałek, 10 października 2016

DWA UMYSŁY W MÓZGU I NA NICH DWIE RÓŻNE OSOBOWOŚCI

Nasz oparty na rozumie Stwórca na wypowiadanie przez człowieka innych słów stworzył w mózgu drugi umysł oparty na braku rozumu. Rozum lub brak rozumu ma odbicie w psychice, gdyż psychika jest oparta na myśleniu.
Dzisiaj stan odkryć naukowych dowodzi, że ludzie przeszli na umysł oparty na braku rozumu a czego skutek widać w chorych psychikach ludzi. Psychiatria ma przekonania, że psychika ma wykonywać wolę kłamców i bierze wynagrodzenia od kłamców. Tak samo jest w medycynie zajmującej się leczeniem ciała opartego na braku rozumu. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości mówią, że oni wymierzają sprawiedliwość psychice, a mózg wykazuje, że nie mają rozumu.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i utworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ludzie kościoła widać, że wiedzą od Jezusa, że te emocje oparte na rozumie to emocje miłości, a oni mówią, że zrzekli się miłości. Dokąd ludzie kościoła nie wypowiadali słów dotąd nie mogli zrzec się miłości bo nie umieli mówić. Ludzie kościoła nauczyli się mówić i mówią, że zrzekli się miłości. Znaczy to, że przeszli na emocje oparte na innym myśleniu. Jeden z mądrych ludzi u mnie na Facebooku przysłał mi rozmowę przeprowadzaną z księdzem prof. Józefem Tischnerem. W tej rozmowie ten niewątpliwie mądry pod wieloma wypowiadanymi przez niego słowami Józef Tischner mówi o romantyzmie hitleryzmu z religią. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" też mówią, że myśleli, że Teologowie mówiący o Autorytecie moralnym jakim był Jezus na pewno wystąpią przeciwko Hitlerowi, a mówią, że musieli przyznać, że nic bardziej błędnego, gdyż Teologowie pierwsi wstąpili do Hitlera. Ja wskazuję, że na myśleniu Hitlera wykonuje się wolę Hitlera, a Hitler to człowiek i on nie stworzył człowieka jak i inni kłamcy którzy mówią, że mają prawo do ludzi. Wskazuję na emocje ludzi opartych na wykonywaniu woli ludzi, że to emocje na jakich potrafią okradać i mordować. Nauka nie chce słuchać o moim odkryciu, że to myślenie nie istnieje bez emocji, a nie tylko rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Wskazuję na myślenie w mózgu narzucone przez człowieka, że na nim ma emocje w systemach neurologicznych opartych na tym myśleniu i że myślenie jakie jest w naturze mózgu ma emocje oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie nie wiedzieli, że wraz z  wydaniem decyzji opartych na kłamstwie zmieniają się ich przekonania i że na tych przekonaniach oszukiwanie uznają za normalne. Prawo ludzi to myślenie do oszukiwania, a większość z ludzi mówi, że ma przekonania, że dla nich prawem są słowa ludzi kłamców. Adolf Hitler to przywódca wybrany na myśleniu ludzi. Ażeby wybierać kłamcę to trzeba być kłamcą. Młodzi ludzie chodzą na wybory i wielu myśli, że ci wybrani ludzie uczciwie się zachowują i ja nie raz też poszłam na wybory, ale kiedy zobaczyłam, że ludzie cierpią od wykonywania prawa ludzi to już mnie nikt nie zobaczył na wyborach. Na to samo patrzyłam w kościołach i słuchałam co mówią i z czego żyją. Jasno widzę, że ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła przeciwko którym wystąpił Jezus żyją ze słów. Te słowa z jakich żyją organy przeciwko którym wystąpił Jezus to słowa do oszukiwania. Zatem odkryłam, że Jezus wystąpił przeciwko oszustom. Jaki jest skutek oszukiwania to każdy wie, że to cierpiące emocje. Emocje oparte na rozumie Stwórcy to emocje miłości i kochania. Ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i wykonujący słowa oparte na kłamstwie mają z nabycia w psychice złe emocje. Mamy teraz stan ludzi, że na słowach Stwórcy mają emocje kochania i miłości, a na narzuconych przez siebie słowach opartych na kłamstwie mają złe emocje które nie mają nic wspólnego z miłością i kochaniem. U mnie na Facebooku jest wielu mądrych ludzi, a mądrzy ludzie mają rozum. Jestem w doborowym towarzystwie artystów, ale też innych ludzi którzy jak Ewa Sar obdarzają miłością a ona dodaje kochaj ale nie trać rozumu. To mądre słowa bo kochanie jest oparte na rozumie. Kochanie to natura, a natura jest oparta na rozumie. Z końcem kochania mamy do czynienia jak okaże się, że ten kogo kochamy wypowiada słowa o innych emocjach jak kochanie. Jak nie zwrócimy swojej uwagi na to, że to co robi człowiek którego kochamy powoduje, że cierpimy i wejdziemy z nim w związek to będziemy doświadczać wypowiadanych słów z energią jaką ma w sobie złoczyńca. Jak się godzimy na życie z kłamcą to otrzymujemy skutek jakim jest cierpienie. Zła energia jest w słowach kłamcy. Dobra energia jest w słowach prawdomównego. Każdy narzucający słowa ma złe emocje i każdy kto wykonuje słowa kłamcy cierpi. Złe emocje są w słowach kłamcy. Dobre emocje są w słowach prawdomównego. Wskazuję, że to energia ma nas w swojej mocy bo to ona nas wprowadza w odczuwanie kochania i miłości lub w odczuwanie oparte na kłamstwie. Nikt z nas nie ma siły na tą energię. Energia to odczuwanie i to odczuwanie nam pokazuje co jest skutkiem naszego wejścia w związek z kłamcą lub z uczciwym, a również pokazuje skutek narzuconych słów jakim jest wypowiadanie słów a energii jaką ma w sobie złoczyńca. Ludzie wypowiadają słowa i nie wiedzieli, że na kłamstwie nabywają złej energii.  Energia oparta na rozumie to energia w zgodzie z rozumem. Na energii oparta jest psychika i ciało i energia w naturze na jakiej oparta jest psychika i ciało jest w zgodzie z rozumem. To jest stan naturalny jakim jest zrównoważona energia oparta na rozumie w mózgu. Nasze wejście w wykonywanie kłamstwa zmieniło naszą anatomię czyli odczuwanie. Ludzie przeszli na wykonywanie woli ludzi władzy i nabyli złych emocji. Ludzie kościoła namawiają na wybieranie władzy, czyli ludzi którzy też nie mają miłości. Broń do zabijania ludzi mają ludzie władzy i ludzie kościoła a pieniądze na tą broń mają od ludzi dla których mordowanie ludzi jest normalnym. Nigdy nie spotkałam człowieka który by mówił, że nie daje pieniędzy dla ludzi władzy i kościoła bo kupują broń do zabijania ludzi. Zabijanie ludzi jest normalnym dla ludzi którzy wyrażają do ludzi złe emocje. Młodzi chłopcy zgodzili się pójść do wojska ażeby ich psychikę nauczyć nienawiści do ludzi. Stwórca stworzył naszą psychikę na emocjach miłości. Gwałty to złe emocje i nie mają one nic wspólnego z naturalnym dla psychiki kochaniem. Zygmunt Freud nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością i odkrył, że ona jest wyparta i stłumiona. Ja wskazuję na tego kto wyparł i stłumił psychikę natury, że mózg go wykazuje, że wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ten kto wyparł i stłumił psychikę opartą na emocjach miłości i kochania ma złe emocje gdyż robi zło psychice. U mnie na Facebooku jest artysta na którego piękną twarz zwróciłam swoją uwagę przy zapytaniu czy może być moim znajomym. Mam od niego na swojej stronie piękne obrazy i piękną muzykę i zwróciłam uwagę na jego słowa, że chciał być księciem, a został królem. Napisałam do niego, że w środku jest cudowny i że naszą naturą są emocje miłości i on je ma. Wielu ludzi pisze do mnie, że chce mojej miłości i tych moich Fanów  jest tak dużo że nie daję rady napisać do nich chociaż kilku słów. Wczoraj jeden z mężczyzn pisze, że Bóg jest niesprawiedliwy bo mnie dał dużo piękna a jakby był sprawiedliwy to tym pięknem obdarzyłby miliard innych kobiet. Piszę o tym dlatego ażeby zwrócić uwagę na to, że ten człowiek kocha piękno i że to kochanie piękna to nasza natura. On pisze, że najchętniej wziąłby jedenaście róż ( nie wiem dlaczego jedenaście) i leżał przede mną. Ja nie widzę ażebym była tak piękna jak ogromna ilość ludzi do mnie pisze, ale do człowieka który napisał do mnie, że Bóg jest niesprawiedliwy napisałam, że każdy człowiek wypowiadający słowa Boga jest piękny. Cała natura jest piękna i ludzie w naturze też, ale natura jest oparta na rozumie, a rozum na słowach opartych na prawdzie. Odkryłam myślenie oparte na prawdzie, że jest w naturze mózgu ale odkryłam również, że ludzie nie chcą nawet słuchać o wypowiadaniu słów na jakich są mądrzy, piękni i mają emocje miłości i kochania. Ulubione myślenie ludzi to myślenie oparte na kłamstwie. Seksu ludzie chcą ale opartego na kłamstwie na jakim można zmieniać osoby. Seks to natura oparta na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu, a na wypowiadaniu prawdy kocha się tylko jedną osobę. Ta osoba nie jest przez nas wybrana gdyż jest oparta na słowach Stwórcy. Na słowach narzuconych przez człowieka nie ma emocji kochania. Seks to emocje, a Naukowcy odkryli że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Znaczy to, że seks jest oparty na rozumie w mózgu i mądrze mówi człowiek, który mówi kochaj ale nie trać rozumu. Jak człowiek opiera się na kochaniu zamiast na rozumie to ma skutek jakim jest cierpiąca psychika. Kochanie musi być w równowadze z myśleniem opartym na prawdzie. Wskazuję, że mamy wpływ na emocje bo są oparte na naszych decyzjach, ale trzeba wydawać uczciwe decyzje. Decyzje oparte na prawdzie to uczciwe decyzje. Na stołkach władzy siedzą nieuczciwi ludzie żyjący z okradania psychiki opartej na uczciwości. Mówią, że wierzą w Boga, ale nie mówią, że nie wypowiadają słów Boga. Oszuści zamienili wypowiadanie słów Boga na wiarę w Boga. Wielu ludzi mówi, że nie ma Boga, ale nie mówią skąd uważają, że mają mózg, psychikę, ciało i co powoduje, że żyją. Każdy z nas na pewno powinien chcieć poznać swoje funkcjonowanie i wiedziałby na Kogo energii utrzymuje się jego życie. Na odkrycie funkcjonowania człowieka które mnie udało się odkryć pracowało wielu ludzi, a ja mówię, że gdyby ludzie wypowiadali tylko prawdę to szybko by poznali jak funkcjonują. Trudności w odkryciu funkcjonowania człowieka są spowodowane narzuconym przez ludzi myśleniem opartym na kłamstwie. Tylu ludzi kłamców, że aż swoje myślenie nazwali innym prawem jak prawo Boga i tylu ludzi kłamców, że mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga. Nie ma nic trudniejszego jak znalezienie ludzi wypowiadających słowa Boga. Ja wskazuję, że ludzie w naturze byli wolni a ludzie oszuści przeciwko którym wystąpił Jezus narzucili wolnej w naturze psychice wykonywanie słów oszustów. Oszuści znęcają się na psychice i wymierzają jej kary za nie wykonywanie słów oszustów. Ludzie oszuści mają nadane tytuły naukowe z myślenia do oszukiwania. Naukowcy którzy odkryli, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu nie dostali Nagrody Nobla, a ludzie przyznający Nagrody Nobla mówią, że przyznają je dla ludzi wprowadzających dobro. Ludzie kościoła i ludzie władzy też mówią, że chcą dobra. Chcieć, a robić to coś innego. Na słowach Stwórcy wykonuje się dobro, a nie mówi, że chce się dobra. Wskazuję na skutek zmienionej budowy człowieka na energii opartej na kłamstwie. Wskazuję, że siedmioletnie dziecko potrafi celnie strzelać do kolegi w szkole i zabić go, a w naturze jesteśmy oparci na emocjach miłości do ludzi. Ludzie oparci na emocjach miłości nie strzelają do ludzi. Ten siedmiolatek pokazywany w Stanach Zjednoczonych nauczył się strzelać do ludzi w poprzednim pobycie na ziemi. Niektórzy z ludzi wiedzą o czym piszę bo na Twitterze przysłali mi zdjęcie niemowlęcia z oczami bandyty. Nie mają ludzie myślenia po przodkach a mają w naturze mózgu myślenie swojego Stwórcy, a inne to przez siebie narzucone. Nie mają ludzie w sobie złej energii po przodkach tylko utrzymującej się na narzuconym przez nich myśleniu. Ludzie boją się ludzi do nich strzelających, a ja wskazuję, że zanoszą im pieniądze. Prawo ludzi to wymyślone myślenie, a na wymyślonym myśleniu jest zła energia. Albert Einstein wskazuje, że to energia śmierci. Zmieniła się w ludziach energia w wyniku wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że nie nauczą się bo energia jest oparta na słowach. Wszędzie gdzie jest brzydota to energia oparta na słowach kłamcy. Kłamcy wprowadzili w naturę energię opartą na brzydocie i zmienili się na brzydotę. Kłamcy mówią że znajdą lek na życie, a ja mówię, że znajdują leki na dany organ ciała, a zła energia przechodzi w inne miejsce ciała inne miejsce ciała choruje. Nie mają kłamcy leku na energię opartą na kłamstwie i nigdy nie będą mieli bo energia życia jest oparta na prawdzie.  Energia życia jest oparta na słowach Stwórcy i jak chce się żyć to trzeba wypowiadać słowa Stwórcy.
Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda o jakiej mówił Jezus, a ja mówię, że prawda to uczciwe zachowywanie się wobec innych ludzi i innych stworzeń. Ludzie kłamcy to nieuczciwi ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie wiedziałam dlaczego w ponad 99,5% wygrywają Prawnicy organów skarbowych. Zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na prawdzie, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i powiedzieli, że ich prawo jest oparte na kłamstwie. Wtedy napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie to lepsze od ukrzyżowania Stwórcy. Oszuści na tym swoim myśleniu uprawiają seks stworzony na prawdzie i wszyscy mają skaleczoną psychikę i brakuje już im pieniędzy na leczenie psychiki i ciała opartych na myśleniu do oszukiwania. Takie to leczenie, że ludzie medycyny też umierają.  
W wyniku wypowiadania przez ludzi słów opartych na kłamstwie powstała druga osobowość człowieka który jest złoczyńcą. Złoczyńca jest oparty na wykonywaniu czynności zła, a dobroczyńca jest oparty na wykonywaniu czynności dobra. Do wykonywania czynności służy energia. Kłamca ma wytworzoną przez siebie złą energię. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję na ludzi którzy mają emocje miłości, że oni wykonują czynności dobra. Moja sąsiadka niedawno przyszła i dała mi doniczkę z miętą bo mówi, że usłyszała jak mówiłam, że nie mam mięty. To emocje miłości. Druga sąsiadka przysyła mi usmażone świeże ryby. To emocje miłości. Moja była pracownica w dniu kobiet przybiegła do mnie z szampanem i mówi, że w jej nowej pracy była uroczystość, a ona pobiegła po szampana i mówiła i ja do pani biegłam. To emocje miłości. Jeden z moich byłych dyrektorów którego nie widziałam kilka miesięcy dzwoni czy może przyjechać bo ma dla mnie zielone orzechy a pamięta, że kilka miesięcy temu mówiłam, że chciałabym zielone orzechy. To emocje miłości. Tak mogłabym długo wyliczać i mówić, że na tych niby drobnych emocjach jestem szczęśliwa. Naszą naturą jest obdarzanie się miłością, a ludzie kłamcy okradają ludzi zamiast obdarzać miłością. Takie drobne codzienne wykonywane czynności są albo oparte na naturalnym dla nas myśleniu, albo na zmienionej anatomii na jakiej wykonuje się czynności zła.
Wskazuję na mózg, że to On nas wprowadził w złe emocje na wypowiadaniu i wykonywaniu kłamstwa, ale on wykonał nasze decyzje. Prawdą jest, że Bóg powiedział "Niech się dzieje Wasza wola". Ludzie od Stwórcy otrzymali rozum, a nabyli braku rozumu na wymyślonym kłamstwie i na wykonywaniu słów kłamców.
Ludzie otrzymali od Stwórcy emocje kochania i miłości, a na kłamstwie mają emocje nienawiści. Na tych emocjach nienawiści biją się bandyci w Syrii, a ludzie dali im na to pieniądze.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz