wtorek, 25 października 2016

SEKS OPARTY JEST NA ROZUMIE, A UZALEŻNIENIE OD SEKSU NA BRAKU ROZUMU

Seks to natura na jakiej odczuwa się emocje kochania. Z innymi emocjami mamy do czynienia na seksie opartym na innym myśleniu jak oparta jest natura. Seks to natura oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Uzależnienie od seksu jest oparte na braku rozumu w mózgu. Brak rozumu oparty jest na innym myśleniu jak rozum. Inne myślenie jak oparte na rozumie to myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na innej energii jak oparty jest seks. Na tym seksie opartym na kłamstwie są dzieci, które pod jakimiś względami nie mają rozumu. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszladzają, a ja powiedziałabym mu, że mnie mężczyźni, ale oparci na braku rozumu. Psychika na braku rozumu jest głupia i przeszkadza. Na seksie ludzi opartych na rozumie są dzieci które mają rozum. To wszystko jest do zbadania, gdyż Naukowcy odkryli, że w człowieku są zróżnicowane systemy neurologiczne, a na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie. Naukowcy odkryli, że są w człowieku systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest seks oparty na braku rozumu. Ja też weszłam w ten seks oparty na braku rozumu, ale wycofałam się z niego i powróciłam na rozum. Niektórzy z ludzi mówią, że ja jestem w sprzeczności z naturą, gdyż naturą jest seks. Ja na to mówię, że naturą jest rozum i że naturą jest seks oparty na rozumie. Na rozumie się kocha, a na braku rozumu nie ma kochania. Seks z głupim jest przyjemnością tylko dla głupiego. Jest ogromna ilość ludzi która każdego dnia pisze do mnie na Facebooku, że mnie kocha. Są też ludzie którzy przy moim zdjęciu piszą, że wiedzą, że będą uprawiali ze mną seks. Ja takiej wiedzy nie mam a ten człowiek mówi, że ma. Inni ludzie pokazują kobietę leżącą w łóżku z książką o której pokazują, że wiedzą, że ona chce seksu. Ja wiem, że to kłamstwo, ale każdy ma prawo swoje wiedzieć. Dzisiaj mówię do mojego Stwórcy, że cieszę się, że dał mi swój rozum na jakim robię stanowczy sprzeciw na seks oparty na braku rozumu. Mówię tak dzisiaj do Stwórcy bo dzisiaj została przekroczona oferowana kwota za seks ze mną z dotychczasowej 4,3 miliona dolarów na 1.8 miliona euro i nowy samochód Range Rover. Wysoka kwota i człowiek co chwilę zachęca mówiąc o zawarciu z nim transakcji, a ja odpisałam, że ja nie opieram się na transakcjach, a na odczuwaniu. Moje odczuwanie nie jest do kupienia. Moje odczuwanie jest szczęśliwe na rozumie. Odkrycia naukowe dowodzą, że ludzie na rozumie to byli w stanie mózgu który nie zna słów. Ja właśnie na tym myśleniu na jakim oparty jest rozum nie czuję emocji kochania do ludzi którzy nie mają rozumu. Psychiatria i Psychologia nie zna myślenia na jakim oparta jest psychika. Znaczy to, że ludzie są kłamcami. Psychika kłamcy jest uzależniona od energii opartej na kłamstwie. Psychika oparta na rozumie jest wolna. Ja jestem wolnym człowiekiem. Wolny człowiek nie jest uzależniony od energii.
Energia to emocje. W naturze to emocje oparte na rozumie. Inne emocje ma kłamca i są to złe emocje.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz