poniedziałek, 24 października 2016

CIAŁO JEST OPARTE NA PRAWDZIE I JEŚLI WYKONUJE KŁAMSTWO TO CIERPI I UMIERA

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla na odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te wykonywane czynności są oparte na kłamstwie. Seks to ciało i jeśli wykonuje czynności na kłamstwie to cierpi i umiera. To cierpienie i śmierć ciała są oparte na słowach opartych na kłamstwie jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
W naturze mózgu mamy słowa oparte na prawdzie i na nich człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych na jakich zbudowane jest ciało. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się wypowiadanymi przez człowieka innymi słowami jak są w naturze mózgu. Ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu ciało cierpi i umiera. Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na prawdzie ciało żyje, a na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie ciało umiera. Ludzie nie tylko pod względem seksu przeszli na opieranie się na kłamstwie, a również pod wieloma względami, gdyż przeszli na wykonywanie słów ludzi kłamców którzy nazwali swoje słowa dla ciała prawem. To oszuści mówią, że mają prawo do ciała i oni mają zmienioną anatomię na oszustów. Mózg przyjmuje słowa narzucone przez człowieka i wykazuje go na nich, że jest oszustem. Oszust ma pomieszaną osobowość, gdyż opartą na różnych słowach w mózgu. Osobowość pomieszana to osobowość oparta a różnych systemach neurologicznych. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne ale odkrycie pokazuje, że na zróżnicowanym myśleniu w mózgu. My wykonujemy czynności na energii, a ta energia wskazuję, że ma oparcie w słowach na jakich jest oparta. Stwórca stworzył nas na energii opartej na Jego słowach, a ludzie przeszli na wykonywanie na ciele opartym na prawdzie kłamstwa. Wykonywanie kłamstwa jest na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Jasno widać, że energia jest oparta na słowach. W naturze wszechświata jest tylko energia i na niej budowa stworzeń jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Systemy neurologiczne są oparte na słowach i w stanie natury człowiek wykonywał czynności na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Na tych systemach neurologicznych opartych na prawdzie człowiek uprawia seks z człowiekiem którego kocha. Na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie kochania nie ma. Ludzie przeszli na przysięganie, że będą kochać, a natura pokazuje, że to kłamcy. Człowiek który przysięga, że będzie kochać to kłamca, gdyż nie zarządza kochaniem, a kochanie nim zarządza. To energia rządzi i kłamca jest pod władzą energii. Ludzie w stanie mózgu który nie zna słów nie przysięgali, że będą kochać, a naturalnie kochali. Wskazuję, że do zmiany w ciele doszło w wyniku narzucenia słów opartych na kłamstwie. Ludzie szukają osoby którą by kochali, a szukają dlatego, że mają w mózgu kłamstwo. U mnie na Facebooku jest ogromna ilość ludzi mówiąca do mnie, że mnie kocha. Natura kocha tylko jednego. Ludzie piszą do mnie, że ty idealna powiedz czy już kogoś wybrałaś. Ci ludzie nie piszą dlaczego mówią, że jestem idealna. To nie ja wybieram, gdyż wybieranie przez człowieka jest oparte na kłamstwie. Kochanie jest oparte na słowach Stwórcy, a zatem to On postanowił. Ludzie opierają się na odczuwaniu, a odczuwanie chce kochać bo oparte jest na kochaniu. Trzeba wypowiadać słowa na jakich oparte jest odczuwanie i będzie się kochać. Ja od wielu lat żyję samotnie bo nie mam zamiaru uprawiać seksu z kłamcami. Kłamca jest oparty na braku rozumu, a ja mam rozum. Wolę mieć rozum jak oddać go dla seksu z człowiekiem który nie ma rozumu. Z odkryć naukowych wynika, że ludzie rozum mają tylko w stanie mózgu który nie zna słów. Po wykonywaniu przez ludzi woli ludzi widać, że na wykonywaniu woli ludzi ludzie nabyli braku rozumu. Mózg wykazuje brak rozumu na myśleniu opartym na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a zatem w stanie natury odczuwanie jest w zgodzie z rozumem. W stanie mózgu który zna słowa widać, że ludzie przeszli na opieranie się na braku rozumu i zachorowała ich psychika i ciało. Niektórzy próbują mi wmawiać, że ja jestem w niezgodzie z naturą bo nie chcę seksu. Ja mówię, że kłamca uprawiający seks na narzuconym myśleniu nie jest naturą. Natura to odczuwanie oparte na rozumie. Ja mówię, że nie chcę seksu z ludźmi którzy nie mają rozumu i to oni są w niezgodzie z naturą bo natura to odczuwanie oparte na rozumie. Ja nie chcę słuchać głupich słów za seks z głupim.
Jedna z lekarek powiedziała do mnie, że macicę to najlepiej wyciąć bo jest zbiorowiskiem nowotworów. Ja wskazuję, że to zbiorowisko nowotworów jest oparte na wykonywaniu czynności na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że w każdym miejscu ciała w którym jest choroba jest energia oparta na kłamstwie. To, że ludzie mają ustanowione prawo na jakim wykonuje się wolę ludzi tłumaczy cierpienie i śmierć ciała. Nie ma leku na energię opartą na kłamstwie i nigdy nie będzie. Na kłamstwie się cierpi i umiera. Na prawdzie nie ma wymiaru sprawiedliwości bo nikt nie robi niczego złego. Na prawdzie nie ma kościołów bo nie ma kogo rozgrzeszać z czynienia zła. Stwórca wprowadza narzucone myślenie na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i że było moralne zepsucie. Dzisiaj nie można znaleźć ludzi którzy uprawialiby seks oparty na prawdzie, a seks w naturze jest oparty na prawdzie, Człowiek który wypowiada słowa oparte na prawdzie wie, a człowiek który wypowiada słowa oparte na kłamstwie nie wie. Energia oparta na prawdzie jest oparta na wiedzy. Rozum jest oparty na wiedzy. Ludzie kłamcy wprowadzili do mózgu myślenie na jakim człowiek nie wie, a człowiek który nie wie jest głupi. Psychika na braku rozumu jest głupia i chora. Stan świata w którym żyjemy to wykonywanie słów kłamców i pełne szpitale chorych ciał które przeszły na wykonywanie słów opartych na kłamstwie.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz