czwartek, 6 października 2016

EMOCJE JAKIE SĄ W CZŁOWIEKU UTRZYMUJĄ SIĘ NA SŁOWACH W MÓZGU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja do tego dodaję, że jest to stan natury człowieka. Natura człowieka to rozum i na nim oparte emocje. Odkryłam, że te emocje miłości ma w sobie człowiek, który w mózgu ma rozum. Odkryłam, że emocje są zawarte w słowach. Emocje kochania są zawarte w słowach jakie są w naturze mózgu. Ażeby mieć te emocje to trzeba wypowiadać słowa w jakich są zawarte te emocje. Ludzie się zakochują, a to jest stan uzależnienia od emocji. Uzależnienie od emocji jest oparte na narzuconych słowach i jest to stan choroby psychicznej. Psychika jest oparta na emocjach miłości opartych na rozumie. Na innych emocjach psychika jest chora i te inne emocje są oparte na braku rozumu w mózgu.
Nasz emocjonalny stan zmienił się w wyniku wypowiadania słów opartych na kłamstwie, gdyż w nich są emocje nienawiści, albo nie ma uczuć żadnych. Nie raz wskazuję na mądrość moich klientów którzy mówili, że nie chcą chodzić do urzędów bo tam są ludzie zimni, bezduszni i nieczuli. Ja wiele lat o tym piszę i zauważyłam jak ludzie w urzędach postanowili wypowiadać do ludzi niby dobre słowa. Jeden z Psychiatrów powiedział do mnie, że ja mam wyczulenie na słowa i on ma rację. Dobrze to zauważył i widziałam, że ma emocje miłości i rozumną twarz, a co jest niezwykle spotykaną rzadkością. Ja ludzi z emocjami miłości poznałam tak maleńko, że ich można łatwo policzyć. Ludzie kościoła bez wątpienia wiedzą od Jezusa, że Jezus to Bóg i że jest miłością bo takie mają napisy na obrazach z Jezusem. Jest to dowód na to, że Jezus mówił, że stworzył nas na emocjach miłości opartych na Jego słowach opartych na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem ten rozum ma człowiek który wypowiada prawdę. Ktoś z ludzi na moim Blogu w komentarzach pyta czy kiedykolwiek ktoś zarzucił coś temu co ja piszę i że dokonałam ciekawego odkrycia prawdy. To prawda, że nikt nigdy nie zarzucił, że coś mu się nie zgadza z tego co piszę, a napisałam około 4000 artykułów. To prawda, że nigdy żaden sąd, ani nikt z ludzi władzy do których przedstawiałam problemy moich klientów nie napisali do mnie, że ja nie mam racji w tym co piszę, a to co piszą to, że moje słowa są niezgodne z prawem. Ja wiem, że moje słowa są niezgodne z prawem, gdyż ja wypowiadam słowa jakie są w naturze mózgu, a w naturze mózgu nie ma słów na jakich oparte jest prawo ludzi. Wskazuję, że Naukowcy odkryli, że narzucone słowa są też w mózgu i że są one na innych systemach neurologicznych. Wskazuję, że jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów reagujących na moje odkrycie i przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Wskazuję, że Ci Naukowcy nie dostali Nagrody Nobla za to odkrycie, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów i że człowiek na tym wypowiadaniu innych słów funkcjonuje na innej energii. Wygrywałam z tym prawem wszystkie sprawy bo dla mnie słowa do okradania nie są normalnymi. Nigdy nie spotkałam człowieka władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła ażeby go obchodziło cierpienie ludzi. Wskazywałam, że skutkiem wykonywania prawa jest cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ta energia zadająca cierpienie i śmierć utrzymuje się na systemach neurologicznych na jakich utrzymują się wypowiadane przez człowieka słowa inne jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że energia miłości utrzymuje się na systemach neurologicznych na jakich utrzymują się słowa jakie są w naturze mózgu. Około trzech miesięcy temu weszłam na Facebooka i szybko znalazłam się wśród ludzi zajmujących się naturą. Długo nie wprowadzałam swojego zdjęcia a artyści pisali do mnie, że mam Boski gust. Wskazuję, że ten Boski gust to natura i że ona jest piękna. Artyści pokazują piękno natury. Ludzie dopominali się zdjęcia, a więc wprowadziłam. Wtedy zaczęło się dziać coś nieprawdopodobnego bo zaczęłam otrzymywać niezliczoną ilość wiadomości o ludziach mnie kochających. Telefon bez przerwy dzwoni i gdybym go nie wyłączała to całą dobę bym odbierała telefony. Odpisuję ludziom, że i tak nie umiemy ze sobą rozmawiać, gdyż mówimy w  innych językach, a oni piszą, że chcą na mnie patrzeć i zrobili nawet video z mojego zdjęcia. Przypomina mi to sytuację kiedy jako młoda dziewczyna szłam w parku a jakiś człowiek zawołał mnie i stał zupełnie goły i wydawał okrzyki emocji zapewne zadowolenia seksualnego w wyniku tego mojego na niego spojrzenia. Któregoś dnia zobaczyłam go na plaży jak wlepiał swoje oczy we mnie jakby chciał we mnie wejść. Oznajmianie mi, że mnie się kocha to codzienność na Facebooku i już pogubiłam się w odbieraniu wiadomości bo nie jestem w stanie ich wszystkich odebrać. Przypomniało mi się, że kilka lat temu Kobieta po Psychotronice badała moją energię i powiedziała jaka jest uznawana na najwyższą u ludzi normę, a ja miałam jeszcze raz taką. Wiemy, że Jezus był najwyższą energią, a ja wypowiadam Jego słowa. Wskazuję na naturalny nasz stan, że to emocje miłości oparte na rozumie w mózgu i na zmieniony stan człowieka o emocje oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Wskazuję, że słowa zapisane jako prawo ludzi zadają ludziom cierpienie i śmierć. Wskazuję, że zdrowa psychika i zdrowe ciało są oparte na emocjach opartych na rozumie. Wskazuję że emocje to energia, gdyż w naturze wszechświata jest tylko energia. Wypowiadamy słowa o energii jaką w sobie mamy. Ta energia jaką wypowiadamy to emocje miłości, albo wstrętna energia zadająca cierpienie. Bandyta wypowiada słowa ze złą energią. Wykonywanie czynności komornika czy windykatora to wstyd dla człowieka, gdyż to życie z wymuszania pieniędzy. Wymuszanie to przemoc. W naturze nie ma ludzi niczego wymuszających. Słowa do wymuszania zna złoczyńca. Wskazuję, że ta energia jaką mamy w sobie w naturze oparta jest na rozumie i że inną energię Stwórca wykazuje na braku rozumu. Wskazuję, że zdrowie i życie są oparte na emocjach opartych na rozumie. Wszyscy wiemy, że jak jesteśmy zakochani to jesteśmy szczęśliwi i piękni. Kochanie to natura, a natura jest szczęśliwa i piękna. Ludzie uzależnieni od myśli do jakich przemawiała Biochemik Maria Szulc opisują, że ona głosem podświadomości wprowadzała ich w odczuwanie szczęścia. Maria Szulc pisze, że nauczyła się głosu o energii podświadomości i że jest to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Ja wskazuję, że ten głos podświadomości to głos oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ten głos na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to głos miłości. Wszyscy w naturze mamy ten głos miłości, a odejście od tego głosu jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie narzucający słowa wprowadzili ludzi w emocje cierpienia i śmierci. Całemu światu zadali cierpienie i śmierć ludzie narzucający słowa i to na od nich pochodzącą złą energię wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że szczególnie w rządach. Niektórzy z ludzi władzy mają tak wstrętne głosy, że muszę natychmiast wyłączyć program w którym mówią. Odkryłam, że w ludziach są zmienione emocje na narzuconych słowach w mózgu i że są to złe emocje oparte na złej energii. Dowodem na to, że źli ludzie o tym wiedzą jest zaprzestanie wpisywania w Google moich odkryć o nabytych przez ludziach złych emocjach na wykonywaniu woli władzy. To myślenie oparte na złych emocjach zgadza się ludziom kościoła, gdyż namawiają do wybierania władzy i mówią, że zrzekli się miłości. O Jezusie pokazują na obrazach, że jest miłością, a o sobie mówią, że zrzekli się miłości. Ludzie władzy lubią wydawać zakazy a więc pierwszy zakaz powinni wydać uprawiania seksu zapisem, że na wykonywaniu słów ludzi nie ma stworzonego seksu. Faryzeusze ludzie władzy i kościoła mówią, że złymi ludźmi są ludzie dokonujący aborcji i że będą ich za to surowo karać, a nic nie mówią o sobie, że dla nich normalnym jest zabijanie ludzi bo mają broń do zabijana ludzi i wszystkie wojny były i są prowadzone przez ludzi władzy i kościoła. Ludzie kościoła mają tytuły Biskupów Polowych i otrzymują z ukradzionych ludziom pieniędzy wysokie wynagrodzenia. Ludzie władzy mówią, że dzieci w szkołach mogą wybierać etykę lub religię, a moje wnuki mówią, że na 330 dzieci tylko one chcą chodzić na etykę, ale, że jest to trudne, gdyż lekcje etyki są o szóstej lub siódmej rano, albo na 8-mej godzinie lekcyjnej, a lekcje religii są w godzinach wcześniejszych. To są sposoby myślenia ludzi narzucających słowa oparte na złej energii o jakiej pisze Albert Einstein, że jest energią śmierci. Jezus wskazując na przywódców władzy Heroda, wymiaru sprawiedliwości Piłata i kościoła Kajfasza wystąpił przeciwko przywódcom narzucającym ludziom do wykonywania słowa oparte na kłamstwie na jakich ludzie wykonują ich wolę. Ludzie wykonujący te słowa oparte na kłamstwie stali się służącymi kłamców. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale odkrycie nie podaje, że na złoczyńcę i ofiarę. Złoczyńca i ofiara mają inne emocje jak emocje miłości oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Złoczyńcy mówią do ludzi, że cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że cierpienie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że to jest inna energia jak energia na jakiej oparta jest genetyka.
Kiedy jesteśmy zakochani to czujemy, że nasze odczuwanie chce karmienia się miłością. Zawiadomienie mnie przez prof. Anatomii Humana Jamesa Tomaz-Morais, że zostałam wpisana na listę anatomizando spowodowało, że szukałam co znaczy anatomizando. Znaczy to karmienie mózgu dobroczynnością. Odkryłam, że mózg jest oparty na słowach do czynienia dobra i że w tych słowach do czynienia dobra zawarte są dobre emocje. Są też naukowcy którzy piszą o nanorewolucji na jakiej człowiek przyszłości będzie na protezach. Ja wskazuję, że w protezach nie ma życia i że życie jest w energii opartej na emocjach miłości. Człowiek na protezach oparty jest na braku rozumu w mózgu. Emocje miłości są oparte na rozumie w mózgu.
Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że zły człowiek ma w sobie złą energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję na tych złych ludzi w programie"Album nazistów" którzy mordują ludzi. Naukowcy mówią, że oni powinni mieć twarze potworów a mają ludzkie twarze. Ja wskazuję, że oni mają twarze potworów, gdyż z nich wychodzi zła energia. Kiedy przysłał mi Ktoś z Egiptu zdjęcie Sfinksa, a ja napisałam, że dziękuję bo to człowiek natury to to zdjęcie natychmiast zniknęło. Udostępniłam je jeszcze raz, a ono znowu zniknęło. Wskazuję na ludzi złoczyńców na jakich wskazał Jezus, że nimi są ludzie narzucający słowa. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja przekazuję, że nie nauczą się emocji zawartych w słowach opartych na rozumie i że mają zmienioną mowę ciała na wypowiadającą słowa do czynienia zła.

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz