wtorek, 18 października 2016

OKŁAMYWANIE TO CZYNIENIE SOBIE ZŁA, A NIE KOMUŚ

My to psychika oparta na prawdzie i czynimy zło tej psychice jeśli kłamiemy. Myślenie do rozbieżnych celów jakie Naukowcy odkryli, że jest w mózgu, to myślenie jakim człowiek uczynił sobie zło, gdyż znalazł się na odczuwaniu narzuconego przez siebie myślenia.
Ze stanu ludzi jaki widzimy, że wykonują słowa ludzi widać, że ludzie mają zmienioną anatomię na opartą na narzuconych słowach. Te narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie, a kłamstwo służy do czynienia zła i ludzie zmienili się na złoczyńców. Natura psychiki oparta jest na prawdzie, a człowiek wypowiadający prawdę jest dobry. Dobry człowiek wykonuje czynności dobra, a zły człowiek wykonuje czynności zła. Wskazuję, że człowiek sam dokonał przebudowy siebie na kłamcę przy pomocy narzucania słów. Prawo ludzi to prawo kłamców, gdyż ludzie nie mają prawa do natury. Psychika to natura. Natura to odczuwanie, a kłamcy mówią, że nabyli prawa do odczuwania. Natura pokazała tym kłamcom, że oni mają zmienione odczuwanie na odczuwanie kłamcy. W wyniku narzucenia przez ludzi słów mamy wynaturzonych ludzi. Do wynaturzenia ludzi doprowadziło narzucenie myślenia opartego na kłamstwie. Ten proces wynaturzania się człowieka następował powoli wraz z narzucaniem myślenia opartego na kłamstwie. W naturze nie ma prawa ludzi i nie ma wiary w Boga. W stanie mózgu który nie zna słów ludzie wykonują czynności na myśleniu Boga i wykonywali te czynności jak zaczęli wypowiadać słowa, ale do czasu narzucenia myślenia opartego na kłamstwie. Zatem przedstawiam dowód na to, że anatomia człowieka jest zmieniona na słowach opartych na kłamstwie. Anatomia to odczuwanie. W naturze wszechświata jest tylko odczuwanie. Ludzie nauczyli się mówić i z czasem oszukiwać jeden drugiego. Iwan Pawłow zaczął oszukiwać psa, a w naturze wszyscy mamy emocje miłości do siebie. Dokąd Iwan Pawłow i ludzie tacy jak on nie wypowiadali słów to byli w zgodzie z naturą. W stanie mózgu który nie zna słów ludzie mieli w sobie emocje miłości i kochania. Odkryłam, że odczuwanie utrzymuje się na słowach. Utrzymywaliśmy odczuwanie naturalnych dla nas emocji kochania i miłości do czasu naszego utrzymywania się na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Nasze ciało w stanie natury jest oparte na energii utrzymującej się na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że nasze ciało przeszło na narzucone słowa. Wskazuję, że to odczuwanie przeszło na narzucone słowa. Ludziom władzy i kościoła trzeba zbadać stan myślenia w mózgu i jasnym się okaże, że mają w mózgu słowa do oszukiwania i na nich zmienione odczuwanie na psychopatów, a ludzie którzy wykonują narzucane przez nich słowa mają zmienione odczuwanie na ofiary. Zmieniony człowiek to skutek wykonywanych czynności przez mózg i energię. Mózg oparty jest na myśleniu, a energia na odczuwaniu. Jak zmieniamy myślenie to zmienia się w nas odczuwanie.
Wszyscy widzimy, że największe zainteresowania ludzi są pieniędzmi i seksem. Seks i pieniądze na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to seks oparty na kochaniu, a pieniądze na uczciwym postępowaniu. Seks to natura i ona jest oparta na prawdzie. Natura jest oparta na prawdzie, a natura to odczuwanie. Odczuwanie oparte na prawdzie to uczciwe rozliczanie się z innymi ludźmi. Jeśli rozliczamy się z ludźmi uczciwie to utrzymujemy swoje naturalne odczuwanie miłości. Odczuwanie miłości utrzymuje człowiek który postępuje uczciwie. Jeszcze raz przypomnę moje występowanie przed sądami w których wygrywałam wszystkie sprawy i nie wiedziałam dlaczego dane w kraju wykazują, że ponad 99,5% ludzi przegrywa. Te przegrane ludzi byłyby bliższe 100% gdyby nie moje wygrane. Sądy opierają się na myśleniu i zgadzali się z moim myśleniem bo mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i mam 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam. Kiedy przyznaję się, że opieram się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to NSA występuje o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazywałam do Sądów na odkrycie naukowe, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na innych systemach neurologicznych i wskazywałam, że te systemy neurologiczne są inne jak oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a na systemach neurologicznych oparte jest życie. Wskazywałam, że na innych systemach neurologicznych jest cierpienie i śmierć i że moi klienci mają problemy w wyniku wykonywania prawa ludzi. Wskazywałam, że to psychika moich klientów ma problemy na wykonywaniu narzuconego myślenia przez ludzi kłamców. Wskazywałam, że wykazywane przez mózg narzucane zachowania to prawo ludzi, a problemy to skutek wykonywania prawa ludzi. Wskazywałam, że ten skutek wykonywania prawa ludzi to choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała i że są one oparte na chorobie umysłowej opartej na narzuconych słowach w mózgu. To moje pisanie nic nie pomogło, gdyż Sądy orzekają, że psychika ma wykonywać wolę kłamców. Wskazuję co zrobili ludzie narzucający słowa z psychiką i ciałem i że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów. Jezus wskazał, że w wyniku narzucenia słów przez ludzi narzucających słowa psychika została skazana na cierpienie i śmierć. Ja wskazuję, że ludzie narzuceniem słów zmienili siebie na złoczyńców i ofiary. Wskazuję, że energia zajmuje się myśleniem, a zatem nie jest tak jak mówi Fizyk Stephen Hawking, że wszechświat powstał z niczego. Wszechświat to energia oparta na słowach Stwórcy wszechświata. Ludziom zmieniło się odczuwanie od narzuconych słów. Ludzie mają w swoich mózgach te narzucone słowa na jakich zmieniło się ich odczuwanie. Ludzie władzy przejęli władzę nad całym światem a to przejście odczuwania na wykonywanie woli kłamców. Nawet jeśli ludzie zamieszkaliby w lesie to ludzie kłamcy przychodzą do nich po podatki. Zapłacenie tych podatków to wykonanie woli kłamcy, a to zmienia psychikę. Płacenie podatków to wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie. Ja pracowałam w tych podatkach, ale opieram się na swoim myśleniu na jakim moi klienci nie płacili podatków lub płacili ich jak najmniej. Moi pracownicy nie raz mówili, że pani szefowa w przepisach prawa pisze inaczej jak pani mówi. Ja im mówiłam, że kiedyś zawsze się okaże, że to ja miałam rację. Kiedyś jak przyszedł Poborca Podatkowy z Urzędu Miejskiego i powiedziałam, że robię tak ażeby ludzie nie płacili podatków to skoczył jak oparzony i wołał, że ja działam przeciwko prawu. Nigdy nikt z tych oszustów nie pokazał swojego prawa do natury. Wskazuję, że oszuści mają zmienione myślenie na jakim mają zmienioną anatomię na oszustów. Mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele, a ja widziałam, że słowa w ustanowionym prawie to słowa złodziei. Budżet Państwa i Kościoła pochodzi ze słów opartych na kłamstwie. Niczego innego ludzie władzy i kościoła nie użyli do zdobycia pieniędzy jak myślenia opartego na kłamstwie. Ażeby ludzie wykonywali kłamstwo to muszą je w mózgu mieć. Ludzie władzy mówią, że ciemnota to kupi, a ja wskazuję, że ciemnota jest oparta na myśleniu władzy i kościoła. Na myśleniu Stwórcy ludzie mają rozum i są mędrcami. Mędrców mało pozostało bo Zygmunt Freud nie widzi żeby u kogoś psychika jaką nazwał podświadomością nie była wyparta i stłumiona. Wskazuję, że narzucenie myślenia spowodowało powstanie innych ludzi i że ci inni ludzie to oszuści. Trochę Mędrców jest i widzę ich nazwiska jako Obserwatorów u mnie na Twitterze i trzy Instytuty Genetyki. Trudno uchować się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu bo oszuści stosują przemoc wymuszaniem od psychiki płacenia im za to co wymyślili. Ludziom kłamcom płaci się za wymyślone słowa. Kłamcy żyją z wymyślania. Dla kłamców ważna jest broń do zabijania ludzi. Kłamca to morderca psychiki. Ludzie kłamcy którzy nie mają broni do zabijania ludzi mordują psychikę przy pomocy wymuszania wykonywania narzucanych przez nich słów. Ludzie kłamcy mordują w różny sposób i matki i ojcowie potrafią zabijać swoje dzieci. Na słowach Stwórcy kocha się swoje dzieci i wszystkie inne stworzenia. Dzisiaj nie wiemy kim są ludzie w swoim środku. Pełno kłamców, a kłamca to morderca psychiki. Niedawno w Polsce kobieta poszła na lekcje języka włoskiego, a ten kto miał ją uczyć zamordował ją. Nie wiedzą ludzie do kogo idą, ale to energia łączy. Ja też jako 20-letnia dziewczyna chodziłam na prywatne lekcje do domu nauczyciela, ale dzisiaj wiem, że nasze energie były ze sobą sprzeczne. Nauczyciel uczył w innej szkole jak szkoła do jakiej ja chodziłam i słuchać było o nim, że jest bardzo wymagający. Moje koleżanki i koledzy byli jego uczniami. Nauczyciel ten miał żonę i dwoje dzieci. Pewnego dnia przyszłam na lekcję i zobaczyłam zastawiony pięknie stół na którym stał szampan, wędzone węgorze, łososie i inne smakołyki. Nauczyciel zaczął mnie zachęcać do jedzenia i picia, a ja zorientowałam się o co chodzi i zaczęłam myśleć jak wydobyć się z jego domu. Oczywiście chodziło mu o seks, a kiedy zobaczył mój stanowczy sprzeciw prosił ażebym chociaż rozebrała się i pokazała mu jak mówił swoje piękne ciało. Wiedziałam, że chodzi o czas i najpierw powiedziałam, że coś ma mi wytłumaczyć co potrzebuję, a kiedy zbliżała się godzina o której powinnam wyjść wymieniałam mu nazwiska jego uczniów i powiedziałam, że czekają na mnie pod jego domem. To mi pomogło. Ja pamiętam, że ja się nie spodziewałam, że są ludzie którzy mogą chcieć mnie wykorzystać z seksu. Ja pamiętam jak przyjechałam do mojej przyjaciółki a ona była miesiąc po ślubie i spaliśmy na jednym tapczanie i obudziłam się rano w łóżku z jej mężem a ona przyszła z zakupami i mówiła, że chciała ażebyśmy mieli na śniadanie świeże bułeczki. Takie było nasze myślenie. Pewnego dnia jeden z moich znajomych powiedział do mnie, że ten i ten facet mówi, że da całe swoje miesięczne wynagrodzenie mężczyźnie który mnie namówi na seks. Powoli zauważałam tych erotomanów z myśleniem o seksie, a nie naturalnym dla nas kochaniu. Kochanie jest oparte na energii jaka jest w naturze człowieka i ja wskazuję, że ta energia jest inna u kłamców zabawiających się seksem. Kiedy wprowadziłam na Facebooku swoje zdjęcie to zobaczyłam, że dzieje się coś niesamowitego bo pełno ludzi mówiących, że mnie kocha, że chcą zawrzeć ze mną związek małżeński. Każdego dnia otrzymuję kilkadziesiąt propozycji małżeństwa, albo seksu i zaczęłam się zastanawiać co jest w moim zdjęciu, że chcą tego kochania. Przypomniało mi się, że kilka lat temu badała moją energię kobieta po psychotronice i mówiła, że ja mam jeszcze raz taką energię jak uważa się za normalną dla człowieka. Wiemy, że najwyższą energię miał Jezus, a ja wskazuję, że ta energia to natura. Jezus ma najwyższą energię bo wypowiada słowa na jakich oparta jest ta energia. Ja jak widać po moim występowaniu przed sądami, gdzie wygrywałam sprawy na myśleniu opartym na prawdzie mam też energię opartą na prawdzie, gdyż energia jest oparta na myśleniu. Albert Einstein wskazuje na energię kłamców, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Energia na jakiej grozi katastrofa to energia śmierci. Ciało oparte na kłamstwie to ciało oparte na energii śmierci. Ciało oparte na energii śmierci to ciało chore. Wskazuję, że to człowiek narobił sobie zła posługiwaniem się myśleniem opartym na kłamstwie na jakim jest w sprzeczności ze swoim ciałem. Ciało jest oparte na energii i jest to energia życia, a człowiek wprowadził w siebie energię uśmiercającą życie.
Wielu ludzi mówi, że kocha naturę, ale mówi też, że natura to seks. To prawda, że natura to seks, ale seks oparty na kochaniu, a emocje kochania są oparte na wypowiadaniu prawdy. Niektórzy ludzie mówią, że ja nie jestem naturą, a oni są bo korzystają z seksu, a zatem pytam dlaczego mówią, że nie jestem naturą i mówią, że mnie kochają. Natura nie jest do zabawiania się seksem. Na seksie oparte jest życie i jeśli jest to seks oparty na kłamstwie to jest to cierpienie i śmierć. Jeden z Biskupów mówi, że człowiek jest oparty na żądzach, a ja mówię, że jak kocha, a jak nie kocha to jest uzależniony od energii. Psychika oparta na rozumie nie jest uzależniona od energii. Psychika oparta na rozumie jest wolna. Wolność i uzależnienie oparte są na energii, a energia oparta jest na słowach. Seks oparty jest na energii życia, a energia życia na słowach opartych na prawdzie. Skutkiem seksu jest życie. W naturze jest tylko życie, gdyż jest tylko energia oparta na prawdzie. Energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein to energia oparta na myśleniu kłamców. Kłamca to morderca życia. Kłamca chce bawić się za zabrane innym pieniądze i bawić się seksem. Wygrywającego emocje kochania i miłości Fryderyka Chopina zniszczyły emocje kłamców zabijających w Polsce ludzi, a we Francji bawiących się seksem, czyli uczuciami. Zachęcam ludzi z emocjami natury jak Fryderyk Chopin do mówienia kłamcom, że są bandytami i erotomanami czyniącymi naturze zło. Wskazuję, że natura ich zmieniła na bandytów i erotomanów. To bandyta mówi, że jego myślenie jest prawem dla natury. Natura zmieniła go na bandytę.

                                                                                             Barbara Paul        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz