czwartek, 6 października 2016

ENERGIA POWODUJE, ŻE CZŁOWIEK WYPOWIADAJĄCY SŁOWA OPARTE NA PRAWDZIE JEST POTĘGĄ, A CZŁOWIEKA WYPOWIADAJĄCEGO INNE SŁOWA NISZCZY

Potęga człowieka zawarta jest w energii. W naturze człowiek jest energią i nie wiedział, że opartą na słowach. Około 20 lat temu odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i że na nim oparty jest człowiek, ale nikt nie chciał słuchać o tym odkryciu. Pierwsze pismo napisałam do Polskiej Akademii Nauk i wskazywałam, że opieram się na odkryciach naukowych. Po napisaniu przeze mnie wielu pism napisała do mnie z Instytutu związanego z Rolnictwem Ewa Hamer która pisze, że byłoby na ziemi tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Nie wiem czy jej za to nie zwolnili bo zauważyłam, że ludzi zgadzających się z tym co piszę zwalniają z pracy. Ja mówię, że dobrze jak ci ludzie nie będą pracowali z kłamcami bo nie nabędą złej energii a na złej energii ciało cierpi i umiera. Dyrektorom z Departamentu Zdrowia którym się zgadzało moje odkrycie, że energia życia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu bez wątpienia ludzie kłamcy nakazywali wykonywanie przez ludzi czynności na myśleniu władzy na jakim się cierpi i umiera. Warto leczyć się u tych opartych na rozumie lekarzy. Ci lekarze to Wojciech Kłosiński i Marek Dąbrowski. U mnie na Facebooku szybko weszło 5000 ludzi o jakich zawiadamiają z Facebooka, że to limit, a teraz w pierwszej kolejności wprowadzam lekarzy. Niech ci lekarze zobaczą dwa rodzaje systemów neurologicznych w człowieku z których na jednych oparte jest życie, a na drugich śmierć. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga i że jest ich miliardy wierzących w Boga i ludzie władzy płacą im za namawianie ludzi stworzonych na słowach Boga na wykonywanie słów ludzi kłamców. Miliardy ludzi wierzących w Boga a nikogo reagującego na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucone słowa na energii śmierci. Takimi są ci wierzący w Boga. Ja wypowiadająca słowa Boga mam małe poparcie, ale za to od Wielkich ludzi. Człowiek wypowiadający słowa Boga to Wielki człowiek, który jest inteligentnym, ma rozum i wiedzę i szacunek do mienia Stwórcy. Ludzie oszuści mówią że mienie Stwórcy jest ich i dokonują w nim zniszczeń jak teraz w Syrii. Ludzie uciekają z Syrii, a to oni wykonywali słowa ludzi kłamców, a kłamca to złoczyńca. Na wykonywanie woli kłamców trzeba się zgodzić. Jak złoczyńcy mordują to ludzie uciekają, a w czasie kiedy kradną to mówią, że dla nich słowa kłamców są prawem. Mnie się te słowa kłamców nie zgadzały. Moim koleżankom i kolegom też się nie zgadzały, ale mówili, że nie wiedzą dlaczego s powrotem wchodzą na wykonywanie woli kłamców. Ja mówię, że ażeby wykonywać słowa kłamców to trzeba się z nimi zgadzać, a zgadza się ten kto ma w mózgu słowa oparte na kłamstwie. Za wejście z kłamcą w związek gorzko się płaci, gdyż kłamca zadaje cierpienie wypowiadanymi słowami opartymi na złej energii i wykonywaniem czynności zła. Ludzie kościoła mówią, że złożyłeś przysięgę kłamcy to cierp. Musimy uważać na słowa jakie wypowiadamy, gdyż przysięga to nie są słowa oparte na emocjach kochania. Stwórca stworzył nas w doskonały sposób, gdyż na emocjach opartych na słowach. Jak zmieniamy słowa to zmieniają się w nas emocje. Ludzie mówią, że szukają miłości, a ja mówię, że w słowach opartych na kłamstwie nie ma miłości. Wielu ludzi ma tak silne przekonania o wykonywaniu woli kłamców, że mimo, że wiedzą, że zadają cierpienie swojemu ciału i że w każdej chwili mogą umrzeć to wykonują słowa złoczyńców. Myślenie oparte na kłamstwie wymyśla człowiek po to ażeby uczynić zło.
Przekazy od ludzi z okresu pochodzenia dwunastu biblijnych plemion mówią, że ci ludzie posługiwali się jakąś siłą która wykonywała ich wolę. Odkryłam, że ta siła to grawitacyjna siła życia i że jest ona oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków utrzymuje się na słowach jakie są w naturze mózgu. Biochemik Maria Szulc pisze, że postanowiła się nauczyć głosu o energii podświadomości, gdyż żal jej było ludzi uzależnionych od myśli. Maria Szulc powiedziała do mnie, że koduje w miejsce myśli złych myśli dobre. Ja wskazuję, że Maria Szulc nauczyła się tych myśli dobrych uczeniem się energii na jakiej te myśli są dobre. Ta energia to energia podświadomości i ona jest w naszym układzie genetycznym pierwiastków. Opisujący o ludziach na Hawajach Psycholog Max Freedom Long szukał tego czym posługują się ludzie którzy np. przeprowadzali ludzi przez 1000 stopniową lawę. Tej ich mocy poszukiwał też Biolog który 40 lat badał tam rośliny Tytus Brigham. Ludzie poszukujący tego czym posługiwali się ludzie nazywani Kahunami usłyszeli od Kahunów, że posługują się zwykłą mową Boga. Kahuni mówili prawdę. Mowa Boga jest oparta na grawitacyjnej sile życia a mowa narzucona przez ludzi kłamców oparta jest na grawitacyjnej sile śmierci. Max Freedom Long w swoich poszukiwaniach po latach zwraca uwagę na to, że skoro rodzice przekazywali swoją wiedzę o ich mocy dzieciom to muszą posługiwać się słowami i szukał słownika ze słowami natury. Ja nie szukałam słownika ze słowami natury w moim występowaniu przed sądami, gdyż naturalnie odrzucam słowa kłamców. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce, gdyż zobaczyłam, że mózg tak samo jak ja odrzuca słowa kłamców. W naturze wszyscy wypowiadaliśmy słowa jakie są w naturze mózgu, a teraz sama występowałam przeciwko wielkiej zgrai kłamców którzy swoje myślenie nazwali na ziemi innym prawem jak prawo Stwórcy. Ta zgraja kłamców mówi, że wierzy w Boga, a przybili Go do krzyża,  a do mnie powiedzieli, że zabiorą mi uprawnienia do wykonywania zawodu. Ja mam uprawnienia na myśleniu Stwórcy, a oni na myśleniu ludzi oszustów. Wygrałam ja bo mam mózg od Stwórcy, a nie od oszustów. Oszuści siedzą w tym mózgu oparci na umyśle opartym na braku rozumu i chorobie psychicznej.
Energia jest oparta na słowach i potęgą jest człowiek wypowiadający słowa na jakich jest oparta energia natury. Z energią trzeba być w zgodzie. Ja też wyszłam z tej energii, ale zobaczyłam, że weszłam w bagno oparte na myśleniu kłamców i wchodziłam s powrotem na słowa jakie są w naturze mózgu. Na słowach kłamców nabywa się złych emocji i trzeba ich się pozbyć, a co nie jest łatwe, ale innego wyjścia nie ma. Jeśli uważamy, że nie mamy złych emocji to trzeba powtarzać, że ich nie mamy a energia wie czy to jest prawdą i jeśli jest prawdą to nas uwolni od uzależnienia od złej energii.
Jezus powiedział, że prawda nas wyzwoli, a ja miałam przyjemność ją odkryć.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz