niedziela, 30 października 2016

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA TO POŁĄCZENIE MYŚLENIA STWÓRCY Z ENERGIĄ JAKA JEST W NATURZE

Natura wszystkich stworzeń to myślenie jakie jest w naturze mózgu połączone z energią jaka jest w naturze stworzeń. Jest to genetyka.
Genetyka to zapisy myślenia jakie jest w naturze mózgu połączone z energią jaka jest w naturze człowieka.
Natura człowieka to ciało oparte na energii jaka jest w naturze połączone z myśleniem jakie jest w naturze mózgu.
Inne myślenie jak jest w naturze mózgu mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i taki stan w mózgu jest tylko u człowieka. Na tym innym myśleniu połączonym z energią opartą na tym innym myśleniu oparta jest grawitacyjna siła śmierci. Pochodzenie energii śmierci jest od człowieka i jest ona oparta na braku rozumu w mózgu. Widzi to Albert Einstein, gdyż o energii śmierci mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Zatem energia śmierci pochodzi od głupich ludzi.
Energia jaka jest w naturze wszechświata to zrównoważona energia oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Energia jaka jest w naturze człowieka oparta jest na rozumie w mózgu i to myślenie na jakim oparty jest rozum jest w naturze mózgu człowieka. Odkryłam to myślenie jakie jest w naturze mózgu i w roku 2000 napisałam o tym moim odkryciu do Polskiej Akademii Nauk. PAN milczała. Po kilku moich artykułach napisała do mnie z Instytutu związanego z Rolnictwem Pani Ewa Hamera, że byłoby na świecie tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Ja jeszcze dodałabym do tego kościół. Ja należałam do prawników ale prawnika opartego na myśleniu Stwórcy. Wygrywałam na tym myśleniu Stwórcy wszystkie sprawy w sądach i nie wiedziałam dlaczego, gdyż dane mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrywa. W tych danych są jeszcze moje wygrane, a więc przegrywanie przez ludzi jest bliższe 100%. Nie wiedziałam, że prawo ludzi jest oparte na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Na pewno można dokonać jakichś zapisów ale te zapisy powinny być oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Prawo ludzi mówi, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a co jest przyczynieniem się do umysłowej i psychicznej choroby człowieka.
Na moje wskazywanie na systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i drugie na myśleniu narzuconym przez człowieka zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce jacy tam byli w roku 2011. Każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania. W jednym z pism Dyrektorzy Ci piszą ażebym na drodze moich zainteresować wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski stojący na czele Genetyki Mitochondrialnej w Paryżu mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem są w sprzeczności z regułami na jakich oparte jest ciało. Napisałam, że my naturalnie wiemy jak należy postępować, a Politycy narzucają swoje oparte na kłamstwie myślenie na jakim mają zmienioną mowę ciała o systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Wskazywałam na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że ja mówię, że te wykazywane przez mózg rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Napisałam, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada oszust i ma on zmienioną mowę ciała na wypowiadającego słowa oszusta. Napisałam, że inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo oszustów i że to prawo oszustów jest oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Podkreślałam, że energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to energia uśmiercająca życie. Dyrektorzy Ci przysłali mi jeszcze raz każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania. Od czasu do czasu otrzymywałam od Nich pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. To moje oczekiwanie to powrót ludzi na systemy neurologiczne na jakich oparte jest życie i tym powrotem jest wypowiadanie słów jakie są w naturze mózgu. Dyrektorzy Ci przysyłali mi swoje zapytania przez około dwa lata. Ja wskazywałam, że prawo ludzi jest oparte na systemach neurologicznych uśmiercających życie i że te systemy neurologiczne uśmiercające życie są oparte na myśleniu na jakim wykonuje się wolę człowieka. Wskazywałam, że ludzie są umysłowo chorzy na nabytym w mózgu myśleniu opartym na kłamstwie i że psychika i ciało oparte na kłamstwie są nienormalne, a człowiek chory. Przyczyną chorej psychiki i chorego ciała jest wprowadzona w człowieka energia oparta na kłamstwie. Ludzie są przebudowani na energii opartej na kłamstwie na wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Później wskazuję na odkrycie naukowe które mówi, że myśli zmieniają morfologię. Ja wskazuję, że te myśli jakie zmieniają morfologię to myśli narzucone przez człowieka i że one uderzają w serce oparte na morfologii jaka jest w naturze człowieka. Po napisaniu przeze mnie około 4000 artykułów stwierdziłam, że nie ma po co pisać do tych ludzi bo oni chcą uśmiercać ludzi. Ci ludzie uśmiercający ludzi nie tylko zrobili głupców z ludzi i wprowadzili w nich energię na jakiej ciało zwija się z bólu, ale wprowadzili energię uśmiercającą życie w rośliny i zwierzęta. To niezwykłe paskudztwo, gdyż znaleźć się w nie swoim świecie i wprowadzać w nim funkcjonowanie świata na myśleniu głupców zajmujących się uśmiercaniem życia. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon piszą o systemach neurologicznych, że one zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Ja odkryłam, że to zajmowanie się energii myśleniem wykazywanym przez mózg, że jest do rozbieżnych celów to zajmowanie się uśmiercaniem życia. Wskazywałam, że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu one zajmują się utrzymywaniem życia. Wskazuję, że ludzie wybierają sobie przywódców prowadzących ich na śmierć. Wskazuję, że na tych systemach neurologicznych wykonujących kłamstwo oparta jest grawitacyjna siła uśmiercająca życie. Wskazuję, że Albert Einstein już dawno wskazuje, że grawitacyjna siła uśmiercająca życie oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Ludzie władzy pokazują, że oni niby wyrażają swój podziw dla Alberta Einsteina i pokazują w programie "Inny punkt widzenia" napisany słynny wzór Alberta Einsteina, a narzucają ludziom do wykonywania myślenie kłamców. Ludzie kościoła też mówią o Bogu, a rozgrzeszają z innych słów jak słowa  Boga i namawiają ludzi na wykonywanie innych słów jak słowa Boga namawianiem do wybierania władzy i biorą za to pieniądze od ludzi władzy. Kpią zatem ludzie władzy i kościoła z ludzi, a przede wszystkim ze Stwórcy. Wskazuję, że ci kpiący sobie ze Stwórcy ludzie funkcjonują na mózgu Stwórcy który wykazuje ich, że są oszustami opartymi na braku rozumu w mózgu i mają zmienioną anatomię na złoczyńców.
Grawitacyjna siła życia i śmierci oparta jest na energii jaka jest w systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne są oparte na myśleniu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że w mózgu człowieka jest z nabycia od człowieka wypowiadanie innych słów i że na tym wypowiadaniu innych słów są w człowieku systemy neurologiczne oparte na tym wypowiadaniu innych słów a ja wskazuję, że na tych systemach neurologicznych oparta jest grawitacyjna siła uśmiercająca życie. Wskazuję, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa Jego wystąpieniem przeciwko narzucaniu słów wystąpił przeciwko mordercom życia. Ci mordercy na czele których stali Herod, Piłat i Kajfasz wydali wyrok śmierci na Tego Kto ich stworzył i o Którego świecie mówią, że to ich.
Ludzie nazywają słowa ludzi którzy ich uśmiercają prawem i wiarą w Boga. Złoczyńcy zrobili z ludzi mówiących, że wierzą w Boga. Bóg nas stworzył na wypowiadaniu Jego słów, a nie na wierze w Niego.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz