sobota, 15 października 2016

MIERNOTA PONIŻA LUDZI WYKONUJĄCYCH DOSKONAŁE CZYNNOŚCI

To miernota nie ogłasza, że zmieniona anatomia jest u ludzi wykonujących czynności na narzuconym myśleniu. Przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podają, że to na braku rozumu. Miliardy wierzących w Boga a nikogo nie reagującego na odkrycie, że mózg wykazuje człowieka wypowiadającego inne słowa na złej energii na jakiej jest nikczemnym człowiekiem. Ten nikczemny człowiek to człowiek który narzuca słowa oparte na kłamstwie. Celem tego łobuza jest umniejszyć wartość człowieka opartego na rozumie. Bandyci oparci na braku rozumu wywozili inteligencję na wymordowanie do Katynia. Bandyci napadają na ludzi którzy nie chcą wykonywać ich woli. Ja dokonałam odkrycia jak funkcjonuje człowiek, a na moim Blogu pokazują w tej chwili, że to co piszę czyta 86 ludzi. Ci oszuści mówią, że nie wiedzą co jest przyczyną życia i śmierci i wskazuję na to ludziom którzy mają rozum. Nas jest miliardy ludzi. Nas jest miliardy ludzi opartych na rozumie, a teraz odkrycia naukowe dowodzą, że ludzi opartych na rozumie prawie nie ma, a są oparci na braku rozumu. Ja wskazuję ludziom wykonującym narzucone słowa, że to na myśleniu narzuconym przez ludzi człowiek nabywa od nich głupoty. Na słowach Stwórcy mamy rozum. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma wypowiadający inne słowa, a łobuzy wypowiadający inne słowa wprowadzili swoje słowa jako naukę i zrobili z ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Naszą naturą jest mieć rozum, a ludzie oszuści wprowadzili myślenie do oszukiwania jako naukę i wprowadzili ludzi na umysł oparty na braku rozumu. To nikczemni ludzie narzucają słowa, gdyż człowiek wymyślający kłamstwo do oszukiwania człowieka to nikczemny człowiek. Napisanie do mnie ze "Szkła kontaktowego", że to co piszę jest niepożądane jest narzucaniem, że pożądanym jest wykonywanie woli ludzi kłamców. To kłamca mówi, że jego wolę mają wykonywać stworzenia Boga. To prawidłowa kara, że na oszukiwaniu nie ma się rozumu. Oszuści jak widzą mądrego człowieka to szukają sposobu poniżenia go. Jak piszę dobre słowa o Vitasie to pokazują go brzydkiego i że robi brzydkie rzeczy. Jak pisałam o wiedzy mojej przyjaciółki, że zajęła pierwsze miejsce w Konkursie na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych to okazało się, że kłamstwem jest, że ten kto ma największą wiedzę dostanie takie stanowisko i że jeszcze usuwają takich ludzi i oskarżają, że jakieś tajemnice im wynieśli. Tajemnice ma oszust, gdyż na słowach Stwórcy wszystko jest jasne. Ludzie władzy chcą ażeby stanowiska mieli ludzie tak myślący jak oni. Ludzie władzy mają takich swoich opartych na myśleniu do oszukiwania w każdym zawodzie. Nikczemni ludzi wprowadzili na ziemi myślenie jakim robią ludziom różnego rodzaju świństwa. Ludzie kościoła mówią, że to niewidzialny szatan namawia do zła i że jest też stworzony przez Boga, ale postanowił czynić zło. Ja wskazuję, że tych ludzi szatanów jest ogromnie dużo i że oni są widzialni. Ci ludzie kanalie opracowują sposoby oskarżania człowieka którego chcą zniszczyć. Ci źli ludzie napadają na ludzi żyjących w innych krajach i zabijają ludzi którzy nie zrobili im nic złego dlatego, że przywódca się im nie podoba. Ja wskazuję, że ludzie są oparci na słowach i że energia oparta jest na słowach. Złą energię ma w sobie nikczemny człowiek który ma w mózgu słowa jakimi posługuje się nikczemny człowiek. Nikczemni ludzie nauki mówią w programie "Zagadki wszechświata", że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Ja mówię, że trzeba być bardzo ciemnym człowiekiem ażeby nie widzieć, że ludzie którzy mówią, że mają prawo do ludzi i do mienia jakie jest na ziemi, że to oszuści. Trzeba być ciemnym człowiekiem ażeby nie widzieć, że to oszust mówi, że ma prawo do mózgu i psychiki. Ja wskazuję na mózg, że on każdą pojedynczą decyzję człowieka wprowadza albo na energię życia albo na energię śmierci. Przedtem mózg wprowadza każdą pojedynczą decyzję na umysł albo oparty na rozumie albo na braku rozumu. To tylko u ludzi oszustów nie reaguje się na czynione zło przez kłamców. My wszyscy na słowach Stwórcy mamy doskonałą energię na jakiej wykonujemy doskonałe czynności i te doskonałe czynności wykonujemy na rozumie w mózgu. Na ziemi zapanowali ludzie oszuści którzy są miernotą a zabrali się za rządzenie ludźmi opartymi na rozumie. Miernota zazdrości umiejętności ludzi opartych na rozumie, a miałaby też te umiejętności gdyby nie oszukiwała. Widziałam, że jak miernota się upiła to wtedy mówili, że ja zawsze trafiam w dziesiątkę. Moi mądrzy dyrektorzy, moi przyjaciele i ludzie oparci na rozumie mówili normalnie, że trzeba słuchać tego co ja mówię bo wtedy jest dobrze, a mówili tak dlatego bo oni też mają rozum. Widziałam, że mojego byłego męża nic tak nie denerwowało jak to kiedy ktoś powiedział, że ma mądrą żonę. Kiedy siedziałam w książkach to mówił, że doprowadzę tym do rozpadu małżeństwa. On zamiast się doskonalić to należał do dyrektorów pokazujących palcem co mają ludzie robić. Ludzie w rządach robią to samo i nie mają pojęcia o tym co i jak należy robić żeby było dobrze. Jako młoda dziewczyna dostałam pierwszą nagrodę w kraju na 100 badanych przedsiębiorstw, a ja dopiero rozpoczęłam pracę, a inni ludzie już dawno wykonywali te czynności. Z czasem zobaczyłam, że te wykonywane czynności na myśleniu władzy to lipa. Ci lipiarze wydają decyzje dla ludzi opartych w naturze na rozumie. Widziałam, że na tych decyzjach przychodzących z góry wszystkie jest  źle i do tego okradali przedsiębiorstwa i ludzi prowadzących działalność na swoim rozumie. Ludzie bez rozumu każą płacić ludziom wykonującym czynności na rozumie dla nich podatki i różne inne daniny. Ludzie bez rozumu nazwali swoje myślenie prawem i zrobili z ludzi wykonujących ich myślenie głupców. Ludzie kościoła namawiają psychikę opartą na słowach Boga do wykonywania słów oszustów. Ludzie władzy wystawiają miernotę na stanowiska i każą ludziom podporządkowywać się tej miernocie. Jako młoda dziewczyna pracowałam z Radcą Prawnym która też była Prokuratorem i to co od niej zapamiętałam to mówiła chodź idziemy sprawy załatwiać od kuchni i wygramy. Ja bez tej kuchni wygrywałam, ale lubiłam ją bo robiła tak ażeby nie uczynić zła. Wiedziała o co chodzi i zapijała to alkoholem aż któregoś dnia zginęła pod kołami samochodu. Różnie ludzie reagują na ludzi czyniących zło. Ludzie narzucający słowa nie mają umiejętności na słowach opartych na kłamstwie i są tak zazdrośni o umiejętności ludzi opartych na rozumie, że robią tak jak zlecający marsz żałobny Amadeuszowi Mozartowi człowiek, który Mozarta uśmiercił. To złe emocje uśmiercają życie i nie należy wykonywać prac zleconych przez złoczyńców. Nie należy też pozwolić na ocenianie siebie przez złoczyńców..Znawca wie kto jest dobrym i dlatego, że on jest dobrym to i o innym mówi, że jest dobrym. Wczoraj w programie "Taniec z gwiazdami" odpadł tancerz najlepiej tańczący. Taniec powoduje, że odczuwamy wspaniałe emocje.  Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja czuję energię i wiem, że Jacek Jeschke należy do nielicznych ludzi na świecie z taką energią. My wszyscy w naturze mieliśmy energię opartą na rozumie, a teraz ogromną rzadkością jest energia oparta na rozumie. Jurorzy oceniający tancerzy mówią, że są wymagającymi i u nich trzeba dobrze  tańczyć ażeby dostać dziesiątkę. Jeden z Jurorów często opowiada o tym, że ocenia taniec w różnych krajach świata i rzadko daje dziesiątkę, a okazuje się, że daje wysokie oceny tancerzowi o którym mówi, że jest najsłabszy. Zatem jest nieuczciwy. Ludzie prowadzący program mówią, że to dzwoniący ludzie decydują, a ja wskazuję, że ci dzwoniący ludzie kilka miesięcy temu wiedzieli, że pierwsze miejsce ma zająć Jacek Jeschke. Ja już w tym pierwszym programie widziałam zazdrość jurorów o Jacka Jeschke, a w następnym programie postanowili go chwalić, ale pokazać, że przegrał. Moi dobrzy pracownicy zawsze wiedzieli, że ja wiem, że są dobrzy bo im o tym mówiłam. Jak zrobili źle to też im o tym mówiłam, ale widziałam, że rozumieli, że miałam rację i że nie mówię im o tym żeby im zrobić coś złego, a ażeby nie robili tego co jest złem bo to im szkodzi. Przekazuję, że ludzie oparci na rozumie znają swoją wartość i niech nie pozwolą na to ażeby im dawać niższe oceny, a ludziom którzy nie umieją tańczyć wysokie oceny. Nie wolno sobie kpić z ludzi wykonujących doskonałe czynności. Ten kto kpi jest miernotą. Ja nie pozwalam z siebie kpić i piszę do ludzi przysyłających mi wezwania do wykonywania ich woli, że mają najpierw przysłać mi dokument na prawo do mnie i że mój mózg, psychika i ciało są przez nich stworzone. Zachęcam ludzi opierających się na rozumie swojego Stwórcy ażeby do oszustów też tak pisali i żeby z miernotą nie wchodzić w związki. Nie ma ludzi z prawem do ludzi, a ci którzy tak mówią to oszuści i mózg prawidłowo zmienił ich anatomię na oszustów. Ludziom chorym wskazuję, że ludzie oszuści świadomie zadają im cierpienie i śmierć gdyż wiedzą, że zdrowie i życie jest oparte na słowach jakie są w naturze mózgu.      

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz