niedziela, 30 października 2016

W DECYZJI ZAWARTA JEST WOLA UCZYNIENIA DOBRA LUB ZŁA

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że narzucający słowa i człowiek który ma problemy mają rozbieżne cele. Ja odkryłam, że w wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu zawarta jest wola uczynienia zła. Odkryłam również że w wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu zawarta jest wola czynienia dobra. Odkryłam, że człowiek który ma wolę czynienia zła wypowiada słowa  w jakich zawarta jest wola czynienia zła. Odkryłam, że nasza natura jest oparta na woli czynienia dobra i że człowiek który ma wolę czynienia dobra wypowiada słowa w których jest zawarta wola czynienia dobra. Odkryłam, że w decyzjach na jakich oparte jest prawo ludzi zawarta jest wola czynienia zła. Człowiek który wykona tą decyzję o uczynieniu mu zła jest człowiekiem któremu uczyniono zło. Złoczyńcą jest człowiek który wypowiedział słowa oparte na woli uczynienia zła. Ten człowiek wypowiadający słowa o uczynieniu zła to człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że w decyzjach opartych na prawdzie zawarta jest wola uczynienia dobra, a w decyzjach opartych na kłamstwie zawarta jest wola uczynienia zła. Odkryłam, że mózg wykazuje człowieka na energii dobrej lub złej w zależności od wyrażanej przez człowieka woli. Odkryłam, że jesteśmy stworzeni na wyrażaniu woli czynienia dobra i że jeśli wyrażamy wolę uczynienia zła to wyrażamy tą wolę czynienia zła w myśleniu opartym na kłamstwie. Mózgu nikt nie oszukał, gdyż wykazuje on wolę czynienia zła na umyśle opartym na braku rozumu. Zmienioną anatomię mózg wykazuje, że to złoczyńca. Anatomia jest oparta na woli czynienia dobra. Dobrze widzą ludzie z Anatomii Humana, że człowiek natury to człowiek oparty na woli czynienia dobra.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz