niedziela, 2 października 2016

DWA RODZAJE ENERGII OPARTE SĄ NA DWÓCH RODZAJACH EMOCJI

W naturze wszechświata jest tylko jedna energia. Na tej energii jaka jest w naturze wszechświata oparte jest odczuwanie stworzeń. To odczuwanie stworzeń na energii natury widać u tulących się do siebie stworzeń, że oparte jest na miłości.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje bez jakich nie istnieje rozum to emocje miłości.
Kilka lat wcześniej odkryłam, że w mózgu są dwa umysły, a teraz odkryłam, że każdy z nich jest oparty na innych emocjach. Odkryłam, że emocje są oparte na energii i że dobre emocje są oparte na rozumie w mózgu, a złe emocje są oparte na braku rozumu w mózgu. Odkryłam, że rozum jest oparty na innym myśleniu i brak rozumu oparty jest na innym myśleniu i że każde myślenie jest oparte jest na emocjach. Ponad 600 Naukowców z różnych krajów świata w budynkach wybudowanych za ponad 9 miliardów euro na precyzyjnych urządzeniach szuka złej energii w naturze. Naukowcy ci mówią, że jak znajdą złą energię w naturze to dostaną Nagrodę Nobla. W pokazywanych programach ci ludzi nauki mówią, że już chyba nie znajdą złej energii w naturze. Ja mówię, że na pewno nie znajdą złej energii w naturze i piszę do nich ponad 20 lat, że zła energia jest w ludziach, którzy mają w mózgu inne myślenie jak jest w naturze mózgu, ale o tym oni nie chcą słuchać. Albert Einstein odkrył, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia i, że zła energia  jest oddzielona od energii jaka jest w naturze wszechświata, a ja to samo widzę w ludziach i widzę, że każdy rodzaj energii w człowieku ma swoje oparcie w umyśle w mózgu. Bardzo dziękuję Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że nimi zajmują się systemy neurologiczne. Bardzo wielu Naukowcom dziękuję takim jak oparty na rozumie Zygmunt Freud, jak Albert Einstein, jak Julian Ochorowicz i wielu innych ludzi których nazwiska staram się wymieniać i wskazuję, że ci Wielcy ludzie mają rozum. Wszyscy w naturze mamy rozum i na nim oparte emocje miłości, a teraz jest bardzo mało ludzi którzy mają rozum i emocje miłości. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie.  Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów a mają ludzkie twarze. Ja wskazuję, że ci ludzie potwory wydają nakazy śmierci i że znęcają się na psychice wymuszając od niej wykonywania ich woli. Dwa rodzaje umysłów jakie są w mózgu są oparte na wyrażaniu różnej woli. Wola oparta jest na energii i te dwa rodzaje energii są oparte na dwóch rodzajach emocji. Zwierzęta tulą się do siebie i do ludzi, a ludzie prowadzący wojny zabijają ludzi, nie obchodzi ich natura i dokonują w niej rozboju dokonywaniem w niej zniszczeń. Wszyscy widzimy, że natura jest piękna i że to piękno jest oparte na emocjach miłości. Natura jest oparta na energii i ta energia to piękno oparte na emocjach miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości i na obrazach z Jezusem mają napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Nie mówią, że brali udział w zamordowaniu Tego Kto dał im życie i pozwolił żyć w Jego doskonałym świecie. Ludziom kościoła zgadza się myślenie ludzi władzy i psychikę stworzoną przez Boga namawiają na wykonywanie woli ludzi władzy i biorą za to pieniądze. Władza ma pieniądze ze stosowania przemocy na psychice. Ten kto stosuje przemoc ma w sobie złe emocje. Stwórca oddziela w nas złą energię opartą na złych emocjach od dobrej energii opartej na dobrych emocjach i oddziela myślenie w mózgu na jakim oparte są złe emocje. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to zwolniono Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy reagowali na wskazywane przeze mnie odkrycie, że w człowieku są dwa rodzaje systemów neurologicznych opartych na dwóch rodzajach myślenia w mózgu. Wskazywałam, że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia a na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci. W tym samym momencie przestałam otrzymywać podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Odkryłam, że mamy do czynienia ze świadomymi mordercami ludzi i innych stworzeń. Napisałam, że Ministerstwo Zdrowia oparte na wykonywaniu woli władzy powinno się nazywać Ministerstwem Śmierci. Odpowiedz na to otrzymałam z Ministerstwa nazywanego Zdrowia do spamu jako niechcianą.
W naturze wszyscy byliśmy oparci na emocjach miłości i we wszechświecie była tylko energia oparta na emocjach miłości. Choroby to złe emocje na jakich się cierpi. Ludzie przeszli na wykonywanie czynności na energii opartej na złych emocjach na jakich wykonują narzucane słowa przez ludzi władzy. Skutek tego wykonywania czynności na emocjach opartych na słowach narzuconych przez ludzi to cierpienie i śmierć. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, ale nie podaje, że te wykonywane czynności są wykonywane na energii opartej na narzuconych słowach przez ludzi. Albert Einstein już dawno odkrył, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że na tej energii grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę a to nie obchodzi złych ludzi. Nikt z ludzi się nie doczeka ażeby wykonywanie woli ludzi było na energii życia. Nikt z ludzi nie doczeka się tego co mówią ludzie kościoła, że Bóg będzie ludzi zbawiał. W człowieku jasno są dwa umysły i każdy oparty na energii jaka jest zawarta w wypowiadanych słowach. Nie widać ludzi nauki reagujących na moje wskazywanie, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu i na moje wskazywanie, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest oparte na energii śmierci. Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia jacy w roku 2011 reagowali na moje odkrycie to ludzie oparci na woli czynienia dobra. Na rozumie mamy wolę czynienia dobra. Ci Dyrektorzy chcieli dla ludzi dobra. Ja też chcę dla ludzi dobra i po to piszę to co piszę. Ja odbierałam zabrane moim klientom pieniądze przez ludzi posługujących się myśleniem do okradania ludzi. Odkryłam, że Stwórca oddziela w mózgu myślenie jakim posługuje się złodziej. Ci ludzie złodzieje nazwali na ziemi ich myślenie do okradania innym prawem jak prawo Stwórcy. O tym przekładzie zapisów na czynności organizmu naukowcy nie chcą słuchać. Za odkrycie, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu przyznali Nagrodę Nobla. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla tylko za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie dodają, że na przekładzie zapisów myślenia narzuconego przez człowieka. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi których ludzie władzy okradli byłam bardzo osamotniona w tych moich przekonaniach opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Nie ma możliwości namówienia mnie na wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie przy pomocy którego ludzie władzy okradają ludzi. Ludzie władzy wydają dyplomy uprawniające do wykonywania czynności na ich myśleniu. Neurobiolog Eric Kandel dobrze widzi, że ludzie mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, ale nie podają, że na myśleniu narzuconym  przez ludzi. Władcy nie swoim mieniem się znaleźli. Ja wskazuję, że na wykonywaniu woli ludzi jest śmierć, a to nie obchodzi morderców. Naukowcy w programie o zatopionej Atlantydzie dobrze mówią, że wtedy byli ludzie źli, a ja wskazuję, że zły człowiek ma w mózgu myślenie przez niego narzucone które narzuca stworzeniom Boga do wykonywania. Ci źli ludzie są złymi dlatego, że mają w sobie złą energię opartą na złych emocjach. Źli ludzie wiedzą dlaczego w Google nie ma zapisu mojego artykułu "Emocje zawarte w słowach wyrażają szacunek lub brak szacunku do człowieka". Źli ludzie wiedzą dlaczego wprowadzają do mnie na Twitterze prostytutki, a na Facebooku takich samych ludzi których nie można usunąć. Źli ludzie wiedzą dlaczego przysyłają powiadomienia o ludziach którzy chcą wejść do mnie jako Obserwatorzy na Twittera lub Facebooka a o ludziach czyniących zło nie zawiadamiają. Na moim Blogu pokazują, że jakby nie ma ludzi którzy nie są oszustami, a ja widzę po danych jakie wykazują, że to oni są oszustami. Ci źli ludzie mają złe emocje i nie jest prawdą to co pisze Biochemik Maria Szulc, że mamy w naturze tyle samo dobra co zła. Mózg wyraźnie oddziela złą energię opartą na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Dobro i zło są oparte na emocjach, a emocje na energii. W naturze mamy tylko dobre emocje oparte na dobrej energii. Ludzie są zmienieni w wyniku narzucenia słów opartych na kłamstwie i w wyniku wykonywania słów opartych na kłamstwie. Zmieniony człowiek to człowiek oparty na złych emocjach. To inna energia oparta na innych emocjach. Wejście w związek z kłamcą to wejście w cierpienie. Kłamca zadaje cierpienie wypowiadanymi słowami opartymi na złej energii. Albert Einstein pisze, że kobiety tylko przeszkadzają w życiu, a ja mówię, że mężczyźni też ale oparci na kłamstwie. Człowiek który kłamie przeszkadza wypowiadanymi słowami opartymi na złych emocjach. Powinniśmy jak najszybciej się rozstać z takim człowiekiem, a ludzie kościoła mówią, że masz być w związku bo złożyłeś przysięgę. Znaczy to, że nasz cierpieć na przysiędze. Psychika na słowach Stwórcy jest wolna. Ludzie kościoła i ludzie władzy wtrącają się do ciała stworzonego przez Boga ustanawianiem co ciału wolno, a czego nie. Ja wskazuję na mózg wykonujący wolę Stwórcy, że on wie jakie słowa wprowadzić na jaką energię. To nie my decydujemy o tym jaką mamy w sobie energię. Ja też weszłam w tą złą energię wejściem w myślenie kłamców. Kłamcy na ziemi wszystko przywłaszczyli przy pomocy wymyślenia myślenia opartego na kłamstwie. Kłamcy obiecują miłość, a miłości nie mają. Kłamca ma słowa zadające cierpienie a nie dające miłość. Na tym myśleniu opartym na kłamstwie kłamcy się zmienili na złoczyńców. Kłamcy mają zmienioną psychikę na psychopatów znęcających się na psychice.
Nie wiedziałam dlaczego oglądając film poczułam wspaniałe emocje od jednej z aktorek i już nie byłam zainteresowana treścią filmu tylko jej emocjami. Te emocje powodowały, że cudownie się czułam. Nie wiedziałam, że to naturalne nasze emocje bo od nikogo takich nie czułam, Dużo lat minęło zanim poczułam u drugiego człowieka tak silne emocje miłości. Zwróciłam moją uwagę na słowa wypowiadane przez niektórych z ludzi którzy do mnie przychodzili i pytali co tutaj jest, że człowiek tak dobrze się czuje. Dzisiaj już wiem, że ten kto mówi, że dobrze się czuje ma w sobie też dobre emocje. Stan emocji u ludzi jest różny, a w stanie natury był oparty na zrównoważonej energii opartej na rozumie. Pamiętam jako młoda dziewczyna, że pojechałam do mojej przyjaciółki która niedawno wyszła za mąż i mieli w domu tylko jeden tapczan na którym w trójkę spaliśmy. Pamiętam, że obudziłam się i byłam w łóżku tylko z jej mężem, a ona mówiła, że była po zakupy w sklepie. Druga moja przyjaciółka mieszkała z mężem w hotelu asystenckim i niespodziewanie musiała iść do internatu na dyżur i w żadnym przypadku nie chciała słuchać ażebym wróciła do domu. Spaliśmy z jej mężem w pokoju ale w innych łóżkach. Ta moja przyjaciółka która mówi, że jesteśmy przyjaciółkami od przedszkola zrobiła mi niespodziankę na moje okrągłe urodziny trzymając w ręku blachę z paprykami nadzianymi serem jeszcze ciepłe, a jej mąż trzymał blachę z sernikiem. Przyjechali z Gdańska, a wszystko było jeszcze ciepłe. To emocje miłości. Kiedyś jedna z moich koleżanek z pracy przyszła do mnie z życzeniami imieninowymi kiedy już prowadziłam swoją działalność i widząc przynoszących mi kwiaty naszych byłych dyrektorów zapytała dlaczego oni noszą mi te kwiaty skoro nie ma już pomiędzy nami żadnej zależności. Odpowiedziałam, że nie wiem, a dzisiaj wiem, że łączą nas emocje miłości. Emocje miłości są oparte na czynieniu dla siebie dobra, a my nie robiliśmy sobie zła i dlatego nasze emocje miłości się utrzymują. Żona mojego przyjaciela która mówi, że jej mąż cierpiał z powodu tego, że zapomniałam o jego imieninach wyraża do mnie emocje miłości. Żona mojego przyjaciela która mówi do innych gości, że prosi ażeby nie siadali na fotelu jaki jej mąż trzyma dla mnie wyraża do mnie emocje miłości. Około trzech miesięcy temu weszłam na Facebooka. Długo nie wprowadzałam mojego zdjęcia, ale dopominali się więc wprowadziłam. Zobaczyłam, że zrobił się jakiś szał piszących do mnie ludzi, że mnie kochają. Ci ludzie mówią, że kochają mnie z powodu mojego zdjęcia. Tych kochających mnie ludzi jest tak dużo, że jedna z kobiet pisze Przyjaciele dosyć. Po jakimś czasie wprowadziłam jeszcze trzy moje zdjęcia i przy wszystkich można zobaczyć słowa ludzi którzy piszą jesteś piękna i cię kocham. Propozycji małżeństwa mam bez liku a przecież nawet gdybym chciała to nie mogę zawrzeć związku małżeńskiego z tyloma ludźmi. Zwracam uwagę na słowo gdybym chciała, że to ja postanowiłabym, że tak chcę, a ja nie stworzyłam emocji kochania ani emocji miłości i to Stwórca postanowił kogo mam kochać i że na słowach Stwórcy kocha się tylko jedną osobę. Zatem wszystkim ludziom poszukującym miłości przekazuję, że trzeba wypowiadać słowa Stwórcy to na nich się ma emocje kochania i miłości. Emocje są oparte na słowach i jakie wypowiadamy słowa takie mamy emocje. To, że ludzie reagują na moje zdjęcie pisaniem do mnie, że mnie kochają jest dowodem na to, że w tym zdjęciu są zawarte emocje miłości. Na fotografie w "Albumie nazistów" Naukowcy reagują słowami, że powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję, że z tych zdjęć w Albumie nazistów wychodzą emocje potworów.
Wskazuję na energię, że ona zajmuje się słowami i że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele ma wypowiadający inne słowa jak Stwórca i że jest to złoczyńca.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz