piątek, 14 października 2016

GRAWITACYJNE SIŁY ZAJMUJĄ SIĘ WYKONYWANIEM NASZYCH DECYZJI

W naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia i ona wykonuje decyzje jakie są w naturze mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli że są w nas systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami. Ja odkryłam, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że zatem inne systemy neurologiczne jak naturalne zajmują się wykonywaniem narzuconych słów. Odkryłam, że na tych narzuconych słowach oparta jest choroba psychiczna. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tych słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy na odczuwaniu tych słów na energii kochania i miłości. W naturze wszyscy byliśmy na odczuwaniu słów jakie są w naturze mózgu i było to odczuwanie kochania i miłości. Wydanie przez nas decyzji opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu spowodowało, że weszliśmy w złą energię która zadaje nam cierpienie. Odkryłam, że na energii opartej na słowach Stwórcy mamy szczęśliwe odczuwanie, a na energii opartej na narzuconych przez nas słowach mamy odczuwanie cierpienia. Odkryłam, że skutkiem wypowiedzenia przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu jest cierpienie.
Dwie grawitacyjne siły to jedna oparta na odczuwaniu miłości, a druga na odczuwaniu cierpienia. W złą energię weszliśmy wydaniem decyzji o wejście w związek nie oparty na kochaniu. Wydanie decyzji o wejściu w związek nie oparty na kochaniu to wejście w odczuwanie cierpienia. Większość z ludzi szuka osoby którą by kochała, a ona ją. To szukanie jest skutkiem wykonywania przez energię wydanej przez nas decyzji o związku z kimś kogo nie kochamy. Podjęcie decyzji o wejściu w związek z osobą której nie kochamy jest życie w związku na jakim człowiek z którym żyjemy jest dla nas obojętny. Każdy z nas wie, że wszedł w związek nie oparty na kochaniu, a na wymuszeniu kochania narzuceniem słów. To wymuszenie kochania to oparcie na seksie, a nie na uczuciach kochania. Ponosimy te konsekwencje życia w nie kochaniu żyjąc na odczuwaniu tego nie kochania. To nasza decyzja i to nam się należało, gdyż wejście w związek nie oparty na kochaniu jest oparty na nieuczciwej decyzji. Decyzje oparte na narzuconym myśleniu to nieuczciwe decyzje. Jak nieuczciwymi są ludzie świadczy ustanowiona wszędzie na świecie władza nad mieniem jakie nie należy do ludzi. Nie raz wskazuję na dane opublikowane w Polsce przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania nowo powołanych wojewódzkich sądów od roku 2004. Dane te mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach. Ja wskazuję, że my wykonujemy czynności na energii i że wykonywanie woli władzy wykonujemy na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy z nieuczciwymi ludźmi, którzy nazwali narzucone przez nich myślenie prawem. Wskazuję, że wygrane przeze mnie sprawy są dowodem na to, że kłamcy okradli ponad 99,5% ludzi. Sądy nie patrzą na myślenie na jakim ja wygrałam wszystkie sprawy, a oskarżyli mnie o nie wypowiadanie słów oszustów. Każdy człowiek może sobie wziąć jako dowód każdy pojedynczy przepis prawa ludzi i moją decyzję na ten temat na jakiej wygrałam sprawę i zobaczy, że chodzi o słowa. Nie raz pisałam, że studenci powinni otrzymywać jako prace naukowe pojedyncze przepisy prawa i opisać ich skutki. Ja już wiem, że te skutki to cierpienie, gdyż moi klienci cierpieli. Moi klienci wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Tak samo widać mojego byłego małżonka który występuje o podział majątku, że skutkiem jego decyzji jest cierpienie. Ja nie cierpiałam z tego powodu bo ja nie zgadzałam się z decyzjami opartymi na kłamstwie, ale widziałam skutek dla mnie  mojej decyzji o wejściu z nim w związek. Wskazuję, że ażeby cierpieć to trzeba zgadzać się z wykonywaniem słów opartych na kłamstwie. Psychika jest oparta na prawdzie. Wskazuję, że prawo ludzi oparte jest na słowach zadających cierpienie a to dla złoczyńcy zadawanie cierpienia jest normalnym. Nasz Stwórca nie pozwala na zadawanie cierpienia, gdyż mózg wprowadza narzucone słowa na energię na jakiej odczuwamy zadane cierpienie. Dawno już piszę, że prawo ludzi to prawo złoczyńców. Ci złoczyńcy nie ogłaszają ludziom, że zmieniła im się anatomia na złoczyńców. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności ale to odkrycie nie mówi, że zmieniona anatomia to zmieniona psychika na psychopatę i ofiarę. Ja wskazuję, że inna psychika to psychika psychopaty i ofiary które wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że psychopata to narzucający słowa, a ofiara to wykonujący narzucane słowa. Wskazuję, że psychopata wymusza podporządkowania od człowieka i że człowiek który godzi się na to podporządkowywanie się cierpi. W naturze jesteśmy oparci na energii na jakiej kochamy człowieka i zachowujemy się wobec ludzi uczciwie, a wyszliśmy z tej energii jak zachciało się nam zabawiać seksem i okradać z pieniędzy. Zabawianie się seksem i okradanie z pieniędzy to zadawanie cierpienia. Napisałam o Fryderyku Chopinie, że uciekł od bandytów w Polsce do zabawiających się seksem ludzi we Francji. Ci ludzie we Francji zachwycali się muzyką Chopina i żyli w rozpuście zabawiania się seksem. Zabawianie się seksem to nie jest kochanie, a jest zadawaniem cierpienia. Zarówno bandyci w Polsce napadający na ludzi byli zadającymi cierpienie jak i zabawiający się seksem ludzie we Francji. To ci ludzie zadali Fryderykowi Chopinowi cierpienie i są to ludzie, a nie jak mówią ludzie kościoła, że to Bóg zadaje cierpienie. Oczywiście Fryderyk Chopin jak i każdy z nas nie powinien wykonywać woli kłamców, gdyż dla naszej psychiki wykonywanie prawdy jest normalnym. Prawda oparta jest na uczciwych decyzjach, a kłamstwo jest oparte na nieuczciwych decyzjach. My nie mamy uciekać od bandytów od jakich uciekał Fryderyk Chopin z Polski, a mamy mówić bandytom, że są oszustami napadającymi na ludzi. Nie raz napisałam do sądów o przysłanie mi prawa do mnie, gdyż jeśli nie przyślą to jest to napad. Nigdy nie przysłali, a mówią, że mają prawo do ludzi. Ludzie napadający na ludzi to ludzie władzy i kościoła. Oni mają zawsze broń do zabijania ludzi, a ludzie wykonujący ich wolę zanoszą im pieniądze na broń do zabijania ludzi. Kłamca zawsze mówi, że on czyni dobro, ale trzeba patrzeć co robi, a nie co mówi. Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera" dobrze widzą, że ludzie kościoła opowiadający o autorytecie moralnym jakim był Jezus pierwsi wstąpili do Hitlera. Ażeby wstąpić do złoczyńców to trzeba mieć przekonania złoczyńców. Na słowach jakie są w naturze mózgu mamy przekonania dobroczyńców. Przekonania ludzi zabawiających się seksem widzimy, że są takie, że potrafią uprawiać seks nie tylko z jedną osobą, a niektórzy pootwierali haremy i wybierają głupie kobiety, które się na to godzą. Domy publiczne to najczęściej harem kobiet. W Somalii matki zadające cierpienie prowadzą swoje córki do bandytów, którzy wycinają im coś z narządów płciowych, czyli zmieniają wolę Stwórcy. To bandyta potrafi zadawać cierpienie. To nieuczciwego człowieka nie obchodzą skutki seksu. Seks w naturze jest oparty na kochaniu człowieka, a na nie wykorzystywaniu z seksu. Nie jest oparty na kochaniu człowiek wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparte jest kochanie. My możemy być w związku z człowiekiem którego Stwórca postanowił, że mamy kochać lub możemy go spotkać, ale trzeba zauważyć jakie decyzje wydaje ten nasz ukochany czy ukochana. Jeśli dla tego naszego ukochanego czy ukochanej normalnym jest uprawiać seks nie tylko z jedną osobą to go zostawić mimo, że się go kocha. Prawdomówny nie chce żyć z kłamcą. Kłamcy potrafią współżyć z różnymi osobami, a prawdomównego odrzuca od człowieka który tak potrafi. Ludzie chcą mieć kogoś do seksu, a nie obchodzi ich skutek seksu jakim jest cierpienie. Ciało jest naruszone seksem opartym na nieuczciwych decyzjach i te naruszenia to różne choroby. Ciało w naturze jest oparte na zrównoważonej energii i ta zrównoważona energia oparta jest na kochaniu i miłości. Zakrzywienie w energii jest oparte na cierpieniu i to cierpienie wskazuję, że mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Ludziom mówiącym, że wierzą w Boga wskazuję, że nie muszą wierzyć w Boga bo daję im dowód na to, że jest Bóg. Zaburzenie psychiki i ciała jest oparte na narzuconych słowach w mózgu. To Stwórca tak skonstruował psychikę, że na narzuconych słowach przechodzi pod władzę narzuconego myślenia. Oszuści mówiący, że świat do nich należy ukrywają przed ludźmi odkrycie naukowe, które mówi, że na narzuconych słowach psychika i ciało umiera, a człowiek jest głupi. Nasze wejście w związek małżeński oparty na przysiędze to przysięga złożona kłamcom przez kłamców, a nie przed Bogiem. Bogu się przysięgi nie składa tylko wypowiada Jego słowa. Na słowach Boga kochamy i nic do tego innym ludziom. Wskazuję, że psychika i ciało są zmienione na słowach i że człowiek jest oszustem na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że Biochemik Maria Szulc uczyła się głosu o energii podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych. Energię można zbadać w człowieku i zobaczyć, że różni się od głosu natury głosem jakim mówi złoczyńca i ten kto wykonuje wolę złoczyńcy. Ustanowionego prawa przez ludzi są niezliczone ilości, a ja wskazuję, że mózg te słowa wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i chorobie psychicznej. To oszust ustanawia prawo dla nie stworzonej przez niego psychiki i ciała. To Stwórca spowodował, że oszust wypowiada słowa na jakich czyni zło. To na tych słowach złoczyńcy jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności. To na tych słowach złoczyńca wypowiada słowa o innej energii jak jest w naturze. W naturze nie ma energii na jakiej ustanowione jest prawo ludzi. Albert Einstein dobrze widzi, ze zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. To w rządach ustanawiają prawo dla nie stworzonego przez nich ciała i mienia jakie jest na ziemi. Moje wygrywanie spraw w sądach to odbieranie zabranych ludziom pieniędzy przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Myślenie ludzi władzy stoi po stronie oszustów. Przykładów myślenia oszustów nazwanego prawem mogę podawać w każdym pojedynczym zapisie nazwanym prawem ludzi. Różnica pomiędzy prawem Stwórcy a prawem ludzi polega na słowach. Naukowcy odkryli, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a nie chcą słuchać o moim odkryciu, że inne zapisy i reguły są oparte na braku rozumu w mózgu i że brak rozumu jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Prawo ludzi stoi po stronie złoczyńcy. Zgwałcona kobieta pokazywana w programie "Świat się kręci" mówi, że drugi raz została zgwałcona w sądzie. Ja bardzo dobrze widzę, że ludzie okradzeni przez złodziei są też okradzeni w sądach. Złodziej okrada przy pomocy narzucania słów, a prawo ludzi jest oparte na narzuconych słowach i dlatego okradzeni ludzie jeszcze dostają do zapłaty dla okradających zgodnie z prawem złodziei. To jest kara za nazywanie prawem słów oszustów.  Gdyby ludzie wypowiadali słowa Stwórcy to nikt nikogo by nie okradał. Na słowach Stwórcy jesteśmy uczciwymi ludźmi. Nieuczciwi ludzie uważają za normalne zabieranie ludziom pieniędzy i nazywanie prawem tego zabierania pieniędzy. Takiego myślenia nie ma w naturze mózgu opartym na rozumie, ale jest na braku rozumu w mózgu. Umiał Stwórca stworzyć człowieka. Odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, ale nikt o nim nie chciał słuchać, a inne myślenie mózg wykazuje na braku rozumu. Ja wskazuję, że to myślenie na braku rozumu to myślenie złodzieja. Myślenie uczciwego człowieka oparte jest na rozumie. O tym że myślenie ludzi władzy to myślenie złodziei miałam okazję się przekonać nie tylko odbierając moim klientom zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania myślenia złodziei prawem, ale miałam też możliwość poznania tego myślenia kiedy mój były mąż podał mnie do sądu o podział majątku. Ja pracowałam na własny rachunek, a on otrzymywał wynagrodzenia z zabieranych ludziom pieniędzy. Nie raz do mnie mówił, że tylko głupi pracuje na swój rachunek, a ja odpowiedziałam, że gdyby wszyscy brali wynagrodzenia z pieniędzy zabieranych ludziom to nie mieliby kogo okradać. Były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. To bandyci wymordowali ludzi których okradli.
Myślenie ludzi władzy mogę przedstawiać na wielu przykładach, ale podam myślenie złodziei na przykładzie prowadzonego podziału majątku zgodnie z prawem złodziei. Widziałam, że podświadomość pokazuje przykłady i jednym z nich było wycenienie kupionej za moje pieniądze działki budowlanej według cen rynkowych. Mój były mąż miał identyczną ilość pieniędzy na kontach bankowych a sąd moją działkę wycenił po cenach rynkowych, a pieniądze mojego byłego męża według tej samej wartości. Okradziono mnie przy pomocy dokonania wyceny działki budowlanej według cen rynkowych. Takich przykładów mogłabym podawać bez liku, ale wskazuję na myślenie władzy stojące po stronie nieuczciwego. Ja zrozumiałam, że należało mi się to za wejście w związek z nieuczciwym i konsekwencje trzeba ponieść. Od dawna wiem o co chodzi i nie wchodzę w żaden związek. Odkrycia naukowe dowodzą, że uczciwych ludzi nie ma, a ja z nieuczciwymi żyć nie chcę. Jestem szczęśliwa, gdyż jestem na energii natury. Odkryłam, że można na nią wrócić powrotem na myślenie natury. Psychika jaką odkrył Zygmunt Freud oparta jest na rozumie. Zygmunt Freud odkrył, że ta psychika jaką nazwał podświadomością jest wyparta i stłumiona, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że tymi którzy tą psychikę wyparli i stłumili to ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca. Inne słowa jak oparte na prawdzie wypowiada oszust i ma on zmienioną psychikę i ciało na wypowiadającą słowa oszusta. Trzeba uważać ażeby za seks nie oddać rozumu, a co większość  z ludzi robi. Trzeba uważać ażeby za okradanie nie oddać rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji.  
Nasza anatomia to psychika oparta na emocjach opartych na rozumie. Inne emocje ma kłamca. Kłamca to złoczyńca i ilu ludzi ma zmienioną anatomię na złoczyńców świadczy nazywanie prawem słów kłamców.  Odkryłam sprawiedliwość Stwórcy. Sprawiedliwość to odczuwanie wydanych decyzji.

                                                                                                    Barbara Paul
                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz