środa, 30 listopada 2016

ANATOMIA ZMIENIA SIĘ OD WYKONYWANIA CZYNNOŚCI OPARTYCH NA KŁAMSTWIE

Anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności opartych na prawdzie, a zmienia się od wykonywania czynności opartych na kłamstwie. Anatomia to systemy neurologiczne oparte na prawdzie, a zmieniona anatomia to systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych i one zajmują się wykonywaniem naszego myślenia. W naturze nie było naszego myślenia i systemy neurologiczne wykonywały czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Od momentu wypowiedzenia przez nas słów opartych na kłamstwie powstały w nas systemy neurologiczne na jakich wykonujemy czynności oparte na kłamstwie. Pokazuje, że tak jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że te rozbieżne cele człowieka ze Stwórcą są oparte na wypowiadaniu innych słów. Kiedy o tym napisałam to oszuści zwolnili Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którym zgadzały się przedstawiane przeze mnie odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Oszuści zadziałali przy pomocy wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu w celu ukrycia przed ludźmi, że wykonywanie ich myślenia zadaje cierpienie i śmierć. Wskazuję, że tak jest gdyż słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa do oszukiwania. Na słowach do oszukiwania ludzie wykonują wolę oszustów, a ja wskazuję, że na wykonywaniu woli oszustów funkcjonuje się na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć. Kobieta z Instytutu Medycyny pytała mnie czy wypowiadanie prawdy to już wszystko ażeby być zdrowym. Odpowiedziałam, że tak, ale tej Kobiecie na pewno chodziło o systemy neurologiczne na jakich człowiek dalej cierpi i umiera. To samo zauważa ksiądz Jan Kaczkowski zmarły na glejaka mózgu, że wypowiadanie słów na jakich dobrze zachowujemy się to nie wszystko. Ja z takim samym stanem miałam do czynienia, gdyż wykonywałam czynności na myśleniu władzy, a czasem kościoła i wykonywałam czynności na myśleniu w związku małżeńskim opartym na kłamstwie. Z tysięcy pism jakie napisałam widać, że nie ma nikogo kto mógłby zarzucić, że w czymś nie mam racji i mam wygrane wszystkie sprawy w sądach na moim myśleniu opartym na prawdzie na jakim odrzucam tak samo jak mózg słowa kłamcy. Weszłam w myślenie oparte na kłamstwie i gorzko za nie zapłaciłam ale zorientowałam się, że kłamcom chodzi o świadome oszukiwanie kiedy przyznałam się w sądach, że wszystkie sprawy się wygrywa na naturalnym w mózgu myśleniu opartym na prawdzie. Sędziowie wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja już wiedziałam, że trzeba napisać, że to lepsze od przybicia do krzyża Jezusa za to samo. Sędziowie wykonują czynności na myśleniu zapisanym, że to prawo ludzi. Wskazuję, że to prawo ludzi nie jest oparte na prawie do człowieka i że mózg wie, że słowa kłamcy trzeba wprowadzić na umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że odkrycia naukowe dowodzą, że mózg wie jakie słowa są do rozbieżnych celów i że ludzie wykonują te rozbieżne cele na systemach neurologicznych zajmujących się wykonywaniem myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie kłamcy wymyślili myślenie na jakim mówią, że mają prawo do człowieka i wymyślili myślenie na jakim mówią, że wierzą w Boga i wykonują czynności na tym swoim prawie i wierze w Boga na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że na wypowiadaniu tych innych słów jak są w naturze mózgu oparta jest umysłowa choroba i również psychiczna choroba, gdyż psychika przeszła pod władzę słów wypowiadanych przez kłamcę. Psychika w naturze jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to emocje miłości i kochania. Na słowach jakie są w naturze mózgu kochamy człowieka który wypowiada słowa oparte na prawdzie i my też wypowiadamy słowa oparte na prawdzie. Z innym stanem kochania mamy do czynienia na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim wykonujemy seks którego skutkiem są dzieci z różnymi partnerami. Te dzieci z różnymi partnerami są oparte na wykonywaniu czynności seksu na kłamstwie. Na kłamstwie nie ma emocji kochania i my z czasem przekonujemy się, że nie kochamy człowieka o którym kiedyś uważaliśmy, że go kochamy. Na kłamstwie nie ma emocji kochania i wskazuję, że nie ma tych emocji kochania na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych zajmujących się wykonywaniem naszej woli opartej na kłamstwie. Na wykonywaniu seksu na kłamstwie przestaliśmy wiedzieć kogo kochamy. Dawno odkryłam, że przyczyną zaburzenia człowieka jest wykonywanie woli ludzi władzy i kościoła, ale wiedziałam, że pozostało mi do odkrycia co jest przyczyną zaburzenia emocji kochania. Nasza natura to odczuwanie i my czujemy jak kogoś kochamy. Odkryłam, że jak kogoś kocham to mnie obchodzi czy on jest w związku z inną kobietą, a jak nie kocham to mnie nie obchodzi czy ten ktoś jest w związku z inną kobietą i nawet jeśli jest to ktoś kto nazywa się moim mężem. Odkryłam, że to moich uczuć nie obchodzi czy ten z kim jestem w związku chodzi na seks z kimś innym czy nie. Odkryłam, że jakiś człowiek nam nieznany wypowie jakieś słowa które spowodują, że go kochamy i że mimo to, że go nie znamy nasze uczucia źle się czują jak on żyje w związku z kimś innym. Nie mam wątpliwości co do tego, że to Stwórca połączył nas słowami w których zawarte są emocje kochania. Wszyscy w naturze mózgu mamy słowa oparte na prawdzie i w nich zawarte są emocje miłości, ale emocje kochania są zawarte w słowach łączących ludzi o takich samych upodobaniach. Odkryłam, że uczucia są zawarte w słowach i jeśli w tych słowach są zawarte emocje kochania to one łączą ludzi którzy wypowiadają te słowa. Biochemik Maria Szulc odkryła, że chodzi o słowa, gdyż pisze, że nauczyła się głosu o energii podświadomości, a ludzie uzależnieni od myśli do których przemawiała opisują, że byli w tak wspaniałych emocjach, że nie chcieli wychodzić z tego stanu w którym Maria Szulc przemawiała do nich słowami z zawartymi w nich emocjami jakie sprawiały, że byli we wspaniałym odczuwaniu. O tych samych emocjach miłości i kochania, że są naszą naturą pisze dr Deepak Chopra, który dawno już odkrył, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Wskazuję na tą zmorę pamięci, że to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, gdyż to na nich człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych zadających mu cierpienie i śmierć. Wskazuję, że chodzi o słowa. Na systemach neurologicznych w naturze wykonujemy słowa Stwórcy i wszystkie stworzenia wykonują słowa Stwórcy jakie są zapisami w naturze mózgu. To o tych zapisach jakie są w naturze mózgu Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Czynności organizm wykonuje na systemach neurologicznych wykonujących zapisy w mózgu. Inne zapisy w mózgu to słowa wymyślone i narzucone przez człowieka i one są też przekładem zapisów na czynności organizmu ale wykonywane na innych systemach neurologicznych jak słowa Stwórcy.
Wyszliśmy ze słów na jakich oparta jest psychika odkryta przez Zygmunta Freuda. Wskazuję, że mózg to nasze wyjście zanotował na innym umyśle jak rozum, a jakim jest umysł oparty na braku rozumu. Zygmunt Feeud mówi, że ludzi chorych psychicznie trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to połączenie myślenia z odczuwaniem. To odczuwanie zachorowało na myśleniu opartym na kłamstwie.
Odkryłam, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to psychika wolna, a na wykonywaniu woli kłamcy jest służącą złoczyńcy. Zmieniona anatomia to zmieniona psychika na psychopatę i ofiarę.
Złoczyńca ma w mózgu wymyślone przez niego myślenie do oszukiwania. Prawo ludzi to myślenie do oszukiwania. Ludzie stojący na czele tego prawa mają broń do zabijania ludzi. Pieniądze zdobyte na tą broń do zabijania ludzi mają mordercy z oszukiwania psychiki opartej na prawdzie. Broń do zabijania ludzi mają też ludzie kościoła i tak samo zdobyte przy pomocy myślenia do oszukiwania. Psychika wypowiada słowa Boga, a ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga. Ludzie władzy i kościoła nie wytwarzają dobra, a mają dobro zabrane ludziom przy pomocy myślenia do oszukiwania.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz