niedziela, 13 listopada 2016

UCZUCIA MIŁOŚCI I KOCHANIA MA CZŁOWIEK, KTÓRY WYPOWIADA SŁOWA NA JAKICH SĄ OPARTE TE UCZUCIA

Uczucia są oparte na słowach. Uczucia miłości i kochania są oparte na słowach Stwórcy uczuć miłości i kochania i są wysłowa jakie są w naturze mózgu. Inne uczucia ma człowiek wypowiadający inne słowa jak wypowiada Stwórca i są to uczucia nienawiści. Uczucia są zawarte w słowach. Uczucia to przekład słów na czynności organizmu. Tak mówi odkrycie kodu genetycznego. Czynności organizm wykonuje na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje oparte na słowach Stwórcy to emocje miłości i kochania i że one są zawarte w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy. Te emocje zawarte w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu to kod genetyczny. Kod genetyczny jest oparty na układach z pierwiastków i to Stwórca dokonał takich układów z pierwiastków na jakich są emocje miłości i kochania. Te emocje miłości i kochania widać u tulących się do siebie zwierząt i ludzi. Na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez ludzi nie widać tych emocji miłości i kochania a widać nienawiść obmawianie, oskarżanie i każdego rodzaju inne czynienie zła. Ci ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca ustanowili na ziemi ich słowa do czynienia zła innym prawem jak prawo Stwórcy, a ja odkryłam, że to prawo złoczyńców. Występowałam przed sądami w obronie ludzi którym ustanowione prawo zadało cierpienie okradzeniem ich z ich dobra. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zobaczyłam, że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam jest wygranych przeze mnie. Podliczyłam wszystkie dane w kraju i zobaczyłam, że 99,5% ludzi przegrało sprawy z myśleniem władzy. Nie pomyślałam, że Sędziowie mogą chcieć czynić zło i zaczęłam pisać, że wszystkie problemy ludzi rozwiążemy jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Wskazywałam dla ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i z czasem kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania słów nazywanych prawem ludzi. Nigdy nie znalazłam człowieka którego by obchodziło, że ludzie cierpią od wykonywania woli ludzi. Stwierdziłam zatem, że to prawo złoczyńców. Do ludzi kościoła pisałam, że udzielanie ludziom rozgrzeszenia jest ze słów do czynienia zła i że kłamią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Cierpienie i śmierć zdają słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi i są to ludzie złoczyńcy. Złoczyńca ma złe emocje, ale o tym nie chcą słuchać ludzie niby zajmujący się odkryciami naukowymi. To złoczyńcy przyjęli moje około 4000 artykułów w których pokazuję dobre emocje na słowach jakie są w naturze mózgu i złe emocje na słowach narzuconych przez ludzi i na nie nie reagują. To złoczyńcy przyznali Nagrodę Nobla dla znęcającego się na psie Iwana Pawłowa i to złoczyńcy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności bez podania, że na słowach złoczyńcy. Ta zmieniona anatomia to emocje złoczyńcy.
Ta zmieniona anatomia to przebudowany człowiek na wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a ja odkryłam, że ta morfologia jest oparta na słowach złoczyńcy który wymierza cios w serce oparte na morfologii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Nadciśnienie i niedociśnienie jest oparte na morfologii opartej na kłamstwie. Normalne ciśnienie jest oparte na morfologii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu.
Serce jest oparte na uczuciach, a uczucia na słowach jakie są w naturze mózgu. Te uczucia na jakich oparte jest serce to uczucia miłości i kochania. Ten kto uderza w serce to bandyta wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich oparte jest serce. Serce jest oparte na uczuciach i to bandyta wymierza cios w uczucia.
Stwórca prawidłowo wykazuje bandytów na umyśle opartym na braku rozumu. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi oparta jest na ich głupocie. To Stwórca wykazuje człowieka zadającego cierpienie, że jest głupi i ma w sobie złą energię która zadaje cierpienie i śmierć temu kto uderza w uczucia.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz