niedziela, 27 listopada 2016

MÓZG WPROWADZIŁ KŁAMCĘ NA ENERGIĘ OPARTĄ NA BRAKU ROZUMU

Natura człowieka to energia oparta na rozumie. Odkryłam, że mózg wprowadza kłamcę na energię opartą na braku rozumu. Odkryłam, że rozum oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a brak rozumu oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że energia oparta na prawdzie to energia życia, a energia oparta na kłamstwie to energia śmierci.
Kłamca wymyślił słowa ażeby przejąć władzę nad mieniem Stwórcy i znalazł się na energii opartej na kłamstwie na jakiej jest uzależniony od emocji. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest energia jaka jest w naturze człowieka i ta energia jest oparta na rozumie w mózgu. Energia jaka jest w naturze człowieka to energia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka. Energia jaka jest w człowieku na myśleniu przez człowieka narzuconym to energia oparta na kłamstwie. Albert Einstein mówi, że ta energia oparta na kłamstwie jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam w człowieku te sposoby myślenia, że są w umyśle opartym na braku rozumu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że systemy neurologiczne zajmują się tym brakiem rozumu. Odkryłam, że w naturze mózgu jest myślenie oparte na prawdzie, a w umyśle z nabycia w mózgu jest myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że każde z tych rodzajów myślenia ma swoje systemy neurologiczne oparte na energii. Na energii opartej na prawdzie oparta jest energia życia, a na energii opartej na kłamstwie oparta jest energia uśmiercająca życie. Ludzie kłamcy w kościołach mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ludzie kłamcy władzy mówią, że człowiek cierpi genetycznie. Wskazuję, że energia oparta na kłamstwie to nie jest genetyka.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz