sobota, 19 listopada 2016

NATURALNE EMOCJE TRZEBA PRZYWRÓCIĆ NA SŁOWA NA JAKICH SĄ OPARTE

Naturalne emocje są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Naturalne emocje to emocje miłości i kochania, a słowa na jakich oparte są te emocje to słowa oparte na prawdzie na jakich oparty jest rozum. Natura mózgu oparta jest na rozumie. Inne słowa jak nie oparte na rozumie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i na braku rozumu są złe emocje. Nasze wyjście z psychiki odkrytej przez Zygmunta Freuda to wejście w słowa oparte na braku rozumu. Każdy z nas raczej wszedł w te słowa oparte na braku rozumu i na nich w złe emocje. Złe emocje oparte na braku rozumu ma wymyślający i narzucający słowa oparte na kłamstwie i złe emocje ma wykonujący słowa oparte na kłamstwie. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy. To odkrycie wpadło w moje prawidłowe ręce ponieważ ja występowałam przed sądami w obronie ludzi którzy mieli problemy i oni mi wskazywali na przepis nazywany prawem który był przyczyną ich problemu. Ja widziałam, że ten przepis nazywany prawem ludzi ma zawarte w sobie słowa przy pomocy których ten kto wprowadził te słowa okrada ludzi którzy wykonują te słowa. Widziałam, że te słowa złodzieja powodują, że pieniądze przechodzą do złodzieja, czyli do budżetu państwa. Ludziom którzy do mnie przyszli po pomoc odebrałam pieniądze z budżetu państwa, czyli od złodzieja. Nie pomyślałam, że Sędziowie chcą okradać ludzi i kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrywa sprawy to zaczęłam w skargach dopisywać, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Wskazywałam na mózg, że wykazuje on, że są w nim problemy i że moi klienci którzy mają problemy cierpią i że przyczyną ich cierpienia są zapisy prawa przy pomocy których ich się okrada. Reakcją Naczelnego Sądu Administracyjnego było wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a zatem NSA chciał ażeby ludzie cierpieli. Ja na to wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu napisałam, że ja w tym sądzie NSA który wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu mam wygrane wszystkie sprawy do czasu powołania Wojewódzkich Sądów, a zatem Sędziowie się ze mną zgadzali. Nie broniłam się, a napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za wypowiadanie prawdy to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Kilka lat prowadzili swoje dochodzenia ażeby mi udowodnić, że robię coś źle, a na myśleniu opartym na prawdzie wszystko robi się dobrze więc pisali, że moje myślenie jest niezgodne z prawem. To jest prawdą, że moje myślenie jest niezgodne z prawem i ludzie władzy mają napisane że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Zatem ludzie wybierają sobie na swoich przywódców złodziei. Ludzie wybierają na swoich przywódców też bandytów bo mordują ludzi za ich pieniądze na organizowanych przez nich wojnach. Na wojnach mamy już do czynienia z wielkim cierpieniem, obcinaniem nóg, rąk, itd. Wskazuję na mózg, że on te słowa nazywane prawem ludzi wykazuje, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję, że na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparte jest cierpienie i śmierć. Wskazuję, że ludzie kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ludzie władzy, że człowiek cierpi genetycznie. Jezus wskazał na tych ludzi morderców, że narzucają słowa i wydają wyroki śmierci ludziom. Jezus wskazał swoim cierpieniem na krzyżu, że ono jest skutkiem wydanych decyzji przez ludzi kłamców narzucających słowa. Wskazuję, że dzisiaj są ludzie tacy sami mordercy jak Herod, Piłat i Kajfasz, gdyż jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to zwolnili z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia dwóch Dyrektorów, którzy w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania a z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Dotąd miałam ich około czterystu. Wskazuję zatem ludziom, że nazywają prawem i wiarą w Boga słowa złodziei i morderców. Ludzie kościoła namawiają ludzi do wybierania ludzi którzy zadają im cierpienie i śmierć, a z ludźmi modlą się do Boga ażeby nie cierpieć.
Złodzieje i bandyci prawie wszystkich ludzi wprowadzili w emocje zadające im cierpienie i śmierć oparte na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się słowa złodziei i bandytów.
Naszą naturą są systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i teraz musimy powrócić na te systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy na jakich odczuwamy emocje miłości i kochania. Powracamy na naturalne dla nas emocje i słowa powrotem na wypowiadanie słów na jakich są oparte emocje miłości i kochania. Musimy powrócić na systemy neurologiczne oparte na prawdzie i jak powrócimy na słowa oparte na prawdzie to trzeba wypowiadać , że "Mam emocje oparte na prawdzie". Przywracanie emocji na oparte na prawdzie to przywracanie energii na jakiej oparta jest nasza budowa na systemach neurologicznych opartych na prawdzie. Zatem przywracam ludzi do zdrowia i wiecznego życia, ale ta droga powrotu jest zależna od tego ile człowiek ma w mózgu narzuconego myślenia na jakim ma oparte emocje nienawiści i cierpienia. Nienawiść mają w sobie ludzie narzucający słowa oparte na kłamstwie. Człowiek który wykonuje te słowa z energią nienawiści cierpi i umiera. To samo jest u zwierząt. Iwan Pawłow narzucaniem słów psu wprowadził go na energię na jakiej się cierpi i umiera. Ta zła energia jest oparta na słowach opartych na kłamstwie narzuconych przez człowieka kłamcę. Pies zaczął wykonywać wolę Iwana Pawłowa i zaczął cierpieć. Pies utracił naturalną wolność i naturalną wolność utracili ludzie którzy zgodzili się wykonywać słowa ludzi kłamców. Mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele, a ja wskazuję na cele tych kłamców, że narzucili, że ludzie i inne stworzenia mają wykonywać ich wolę. Ludzie kłamcy zrobili to przy pomocy narzucenia myślenia, a mózg ich wprowadził na umysł oparty na braku rozumu i emocje zawarte w słowach kłamcy.    
W naturze wszechświata jest tylko energia, a ja odkryłam, że to energia miłości oparta na słowach jej Stwórcy. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że wiedzą, że Jezus jest miłością i przebacza. Ja wskazuję, że miłość to energia oparta na słowach Stwórcy a inną energię ma złoczyńca wypowiadający inne słowa jak Stwórca.
Kłamcy mają swoją energię jaką zadali naturalnym emocjom miłości i kochania cierpienie. Albert Einstein po tej energii o której mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że ta energia zadająca cierpienie i śmierć jest w człowieku oparta na braku rozumu w mózgu.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że w mózgu który zna słowa jest brak rozumu który też nie istnieje bez emocji, ale innych. Odkryłam, że emocje na jakich oparty jest rozum to emocje miłości i kochania, a emocje na jakich oparty jest brak rozumu to emocje nienawiści i cierpienia.
Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła świadomie narzucają słowa do oszukiwania psychiki opartej na prawdzie, gdyż te słowa trzeba wymyślić i przy ich pomocy oszukiwać. Tak samo świadomie narzucają słowa wszyscy ludzie oszuści i są to ludzie zadający cierpienie i śmierć.
Paskudni ludzie złoczyńcy wymyślili, że będą ludziom mówili, że wierzą w Boga. Ludzie są oparci na słowach Boga i na nich wypowiadają słowa Boga.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz