niedziela, 6 listopada 2016

STWÓRCA JEST PRZYZWOITYM, MĄDRYM, INTELIGENTNYM Z UCZUCIAMI MIŁOŚCI I KOCHANIA

Nie wiemy skąd się wziął Stwórca, ale odkryłam, że jest myślącym który stworzył uczucia. Odkryłam, że Stwórca jest przyzwoitym i my na Jego myśleniu jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Zanim Stwórca stworzył odczuwanie najpierw stworzył pierwiastki i w stanie myślenia Stwórcy były one bez energii. Najpierw było myślenie Stwórcy. Ażeby wszystko oprzeć na uczciwości to trzeba być uczciwym. Uczciwy mówi prawdę. Stwórca nadał uczucia swoim słowom opracowaniem do nich uczuć. Uczucia są żywe, gdyż je odczuwamy. Tą żywość uczuciom daje energia. To energia na słowach Stwórcy jest żyjąca. Ta energia powoduje, że stworzenia Boga żyją. Odkryłam, że ta energia oparta na słowach Stwórcy jest energią miłości i kochania. Kochanie jest odróżnione, gdyż na nim oparty jest seks i rodzenie dzieci. Pod innymi względami energia Stwórcy jest energią miłości. Bez wątpienia Stwórca którego znamy jako Jezusa o tym mówił, gdyż w kościołach na obrazach z Jezusem są napisy, że ich autorzy wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a zatem są na innej energii jak Stwórca. Stwórca oddziela w mózgu myślenie inne jak Jego i opartą na tym innym myśleniu energię. Pokazuje, że tak jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż odkryli oni, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Nie przyznanie Nagrody Nobla za to wielkie odkrycie jest dowodem nikczemności ludzi. Ja bardzo szybko wiedziałam, że te narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Kiedy o tym napisałam to nikczemni ludzie usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia przysyłaniem do mnie co jakiś czas zapytań czego od nich oczekuję. Od tego momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Dokąd nie napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań.
Ja wskazuję na mózg, że jest w nim myślenie Tego Kto ten mózg stworzył i jest z nabycia myślenie narzucone przez człowieka. Wskazuję na połączenie systemów neurologicznych innych z myśleniem Stwórcy i innych z myśleniem narzuconym przez człowieka. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie. Bez systemów neurologicznych nie ma uczuć. Systemy neurologiczne oparte są na energii i systemy neurologiczne oparte na prawdzie są oparte na energii życia, a systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka są oparte na energii w której nie ma życia. Ludzie kłamcy mówią do ludzi, że cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że energia oparta na kłamstwie to nie jest genetyka. Energia oparta na kłamstwie uśmierca życie bo w niej nie ma energii życia. Ludzie kłamcy to nikczemni ludzie i odkryłam, że na kłamstwie powstali ludzie oparci na narzuconym przez nich myśleniu i są to nikczemni ludzie, nieuczciwi, lekceważący innych ludzi i inne stworzenia i lekceważący Stwórcę. Odkryłam, że prawdomówny i kłamca są oparci na energii która jest zawarta w słowach jakie są w mózgu. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a mojego odkrycia, że nie jest genetyką przekład zapisów opartych na kłamstwie na czynności organizmu nie ogłaszają. Jeśli się ogłasza, że przekładem zapisów na czynności organizmu są zapisy jakie są w naturze mózgu to uczciwy ogłasza też, że zapisy inne jak są w naturze mózgu są też przekładem zapisów na czynności organizmu. Od pierwszego dnia pisałam, że przyznana Nagroda Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności jest niedokończona, gdyż nie podaje jakie to czynności od których wykonywania zmienia się anatomia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon jasno pokazuje, że narzucone słowa są wykonywane na innych systemach neurologicznych jak w naturze. Ja od roku 2004 kiedy przeczytałam o tym odkryciu piszę, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że człowiek na nich cierpi i umiera. Ja nie raz piszę, że to mordercy milczą. Od wielu lat piszę, że wykonywanie prawa ludzi oparte jest na energii zadającej cierpienie i śmierć i to nikogo nie obchodzi. Pisałam nie tylko do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, ale również do ludzi władz kościoła, że ludzie cierpią i umierają od wykonywania słów na jakich wykonuje się wolę ludzi i nigdy nie znalazłam ani jednego człowieka którego by obchodziło zadawane ludziom cierpienie. Do tego ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie kłamcy wprowadzili naukę słów opartych na kłamstwie na jakich zrobili głupich ludzi. Albert Einstein już dawno pisze, że energia grożąca katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Ja wskazuję na mózg, że w nim są z nabycia słowa oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka na jakich człowiek jest głupi. Psychicznie chorzy ludzie mają chorą psychikę na narzuconych słowach w mózgu. Chore ciało mają ludzie na energii opartej na słowach z nabycia w mózgu. Tylko głupiec wierzy w słowa morderców Stwórcy. Ci mordercy to stojący na czele organów władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła  Herod, Piłat i Kajfasz. Piłat popełnił samobójstwo bo bez wątpienia uświadomił sobie, że w mózgu są narzucone słowa i na nich głupi i nieuczciwy człowiek. Piłat stał na czele wymiaru sprawiedliwości w jakim wykonuje się czynności na myśleniu. Ja występowałam przed sądami opierając się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i Sędziowie zgadzali się ze mną bo mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy. Władza mówiła do ludzi, że powoła więcej sądów bo naczelne nie dają rady, a wszystkie sądy uznają za prawo ich myślenie oparte na kłamstwie i ludziom doszło utrzymywanie wojewódzkich sądów. Gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku pisze, że chciała zobaczyć czy zmniejszyła się ilość skarg w związku z powołaniem wojewódzkich sądów i po tym zebraniu danych zatytułowała swój artykuł "Skarżący lubią rozprawy. Ja jako występująca przed sądami wiem, że ludzie nie lubią rozpraw i że boją się sądów. Ja mówię, że ludzie boją się ludzi którzy czynią im zło. Moi klienci też mówili, że nie lubią chodzić do urzędów bo tam są ludzie zimni, bezwzględni i bezduszni. Wskazuję na mózg tych zimnych, bezwzględnych i bezdusznych ludzi, że jest oparty na słowach do oszukiwania. Wskazuję że na słowach do oszukiwania powstali inni ludzie jak jesteśmy na słowach Stwórcy i są to ludzie źli. Ci źli ludzie wymyślili słowa do okradania ludzi i do mordowania ich na wojnach. Wskazuję, że zły człowiek ma zmienioną twarz o energię opartą na kłamstwie. Wskazuję, że inne ciała ludzi są na energii natury, a inne na energii opartej na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Wskazuję, że na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka nie ma seksu. Seks oparty na kłamstwie jest oparty na energii opartej na kłamstwie. Kłamcy stoją na czele mienia Stwórcy i nie robią badań z nabytej przez ludzi energii na słowach opartych na kłamstwie. Ile tego diabelstwa jest na ziemi pokazuje energia oparta na słowach kłamców na jaką wskazuje Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Na słowach Stwórcy łączy nas energia miłości, a na kłamstwie energia nienawiści. Kłamcy wprowadzili w naturę złą energię na jakiej oni są złymi ludźmi. Zły człowiek wypowiada słowa oparte na kłamstwie przy pomocy których oszukuje ludzi. Ten człowiek oszust to złodziej i bandyta. Kłamcy wprowadzili nakaz nauki opartej na kłamstwie i zrobili głupcami niewyobrażalną ilość ludzi. Przerażone dziecko na jakie wskazuje Reżyser Andrej Tarkowski to dziecko z nabytymi uczuciami przerażenia na nauce myślenia złoczyńców. Genetics Top News bardzo dobrze oddziela schizofrenię od genetyki. Ja wskazuję, że genetyka to energia oparta na prawdzie, a schizofrenia to energia oparta na kłamstwie. Wskazuję, że ludzie kłamcy doskonale wiedzą, że robią z ludzi głupców narzucaniem im myślenia, a ja wskazuję, że głupcy są razem w umyśle opartym na braku rozumu. Schizofrenik chodzi po ulicach i nie wie dokąd idzie na energii opartej na kłamstwie. Film "Piękny umysł" to myślenie natury na jakim jest mędrzec z nabytym myśleniem opartym na kłamstwie na jakim jest głupieć. Piękny umysł to umysł oparty na rozumie Stwórcy. Głupiec oparty jest na myśleniu oszusta. Ludzie mają w sobie te dwa rodzaje myślenia w mózgu i mają w sobie energię na tych dwóch rodzajach myślenia. Inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo głupców. Albert Einstein bardzo dobrze widzi po złej energii, że to głupcy, bo mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Albert Einstein po swoich doświadczeniach w kobietami pisze, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię, że mężczyźni też, ale oparci na braku rozumu. Seks rozumu z brakiem rozumu to dziecko chore na schizofrenię.  Seks rozumu z rozumem to dziecko oparte na rozumie. Brak rozumu nie ma emocji kochania. Emocje kochania lub brak emocji kochania są zawarte w słowach. Emocje są oparte na energii, a energię odczuwamy. Energię odczuwamy w słowach opartych na rozumie bo w słowach opartych na braku rozumu nic nie czujemy. W słowach jakie są w naturze mózgu zawarte są emocje kochania i miłości i my jeśli też wypowiadamy te słowa to czujemy wyrażane do nas emocje przez człowieka który do nas mówi. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie na słów nie istnieje bez emocji. Ja wskazuję, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu są zawarte w słowach na jakich oparty jest rozum. Jeśli jesteśmy oparci na prawdzie i mówi do nas człowiek też oparty na prawdzie, że nas kocha to my czujemy że w jego słowach jest to kochanie. W słowach opartych na braku rozumu nie ma uczuć i dlatego nie czujemy w nich emocji kochania, ani miłości. Na słowach Boga jest tylko jeden człowiek wypowiadający do nas słowa na energii kochania. W słowach nazywanych prawem ludzi i wiarą w Boga nie ma uczuć. Ludzie kłamcy nie mają uczuć i dlatego potrafią zabijać ludzi. Ludzie kłamcy nazwali swoje myślenie prawem i wzywają psychikę stworzoną przez Boga do wojska na naukę nienawiści do ludzi i zabijania ludzi. To bandyci wzywają psychikę opartą na uczuciach na naukę niszczenia uczuć i robienia z człowieka bandyty..
W książce Psychologa Maxa Freedoma Longa o ludziach pochodzących z dwunastu biblijnych plemion można przeczytać o człowieku posługującym się siłą, że mówi on ażeby nigdy nie zrobić nic czego trzeba będzie się wstydzić. To prawda, gdyż ja wstydzę się każdej swojej decyzji o zgodzeniu się z kłamcą. Stwórca nas stworzył przyzwoitymi jak On, mądrymi jak On, inteligentnymi jak On i z uczuciami miłości i kochania jakie ma On.
Spotkała mnie wielka przyjemność odkrycia myślenia Stwórcy i nieprzyjemne poznanie myślenia oszustów zapisane w ustanowionym przez nich prawie i nazwane wiarą w Boga. Poznałam dwa rodzaje myślenia jakie są w mózgu. Ja wypowiadam słowa Boga, a nie wierzę w Boga. W naturze nie ma słów na jakich można wierzyć w Boga. W naturze są tylko słowa Boga.
Odkryłam wspaniałą konstrukcję człowieka opartego na mózgu skonstruowanym przez jego Stwórcę w którym są również słowa narzucone przez człowieka. Odkryłam, że słowa Stwórcy i słowa narzucone przez człowieka mają inną energię, a na energii oparte jest życie. Natura wszechświata to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparte jest życie wszystkich stworzeń. Śmierć wprowadzili na ziemi ludzie kłamcy i tą energię śmierci Stwórca oddziela w systemach neurologicznych opartych na słowach wypowiadanych przez kłamców. Ludzie z energią opartą na kłamstwie to mordercy. To mordercy opracowują wojny w celu wymordowania ludzi. Kłamca obiecał, że daje dobro, a okrada z dobra i okradzionego morduje.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz