niedziela, 27 listopada 2016

ZMIENIONA ANATOMIA OPARTA JEST NA BRAKU ROZUMU W MÓZGU

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że anatomia jest zmieniona na wykonywaniu czynności na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem anatomia jest oparta na mózgu który nie zna słów. Anatomia to budowa człowieka oparta na systemach neurologicznych jakie wykonują zapisy jakie są w naturze mózgu. Zmieniona anatomia to budowa człowieka oparta na systemach neurologicznych jakie wykonują zapisy narzucone przez człowieka. Mózg wykazuje te zapisy narzucone przez człowieka, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów mózg wykazuje na innym umyśle jak naturalny oparty na rozumie i jest to umysł oparty na braku rozumu.
Odkryłam że na energii natury ludzie wykonują doskonałe rzeczy, a ludzie kłamcy mówią, że to ich rzeczy i że rzeczy jakie są w naturze są ich, a natura zmieniła ich anatomię na złodzieja. Odkryłam, że zmienioną anatomię ma w sobie złodziej i jest on oparty na umyśle opartym na braku rozumu na jakim o tym co jest Kogoś mówi, że jest jego.
Okryłam, że energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu to energia życia, a energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka to energia śmierci. Albert Einstein widzi tą energię śmierci we wszechświecie, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że człowiek który ma w mózgu narzucone myślenie jest na nim głupi. Odkryłam, że mózg wykazuje głupiego człowieka na umyśle  opartym na braku rozumu i zmienionej energii na tej głupocie na jakiej człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie i na jakiej ma chorą psychikę i chore ciało.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz