środa, 23 listopada 2016

MAMY DOSKONALE SKONSTRUOWANY MÓZG, KTÓRY WYKAZUJE ZŁODZIEJA NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE

Mózg jest oparty na słowach jego Stwórcy. Na tych słowach Stwórcy oparte jest nasze odczuwanie. Odkryłam, że to odczuwanie znalazło się na słowach złodzieja nazywającego swoje słowa prawem i wiarą w Boga oraz nazywającego, że kocha na słowach opartych na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to słowa złodzieja. Te słowa złodzieja odkryłam, że są w ustanowionym przez ludzi prawie opartym na innych słowach jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że innymi słowami jak Stwórca posługuje się złodziej i że jest to złodziej uczuć wymuszający od uczuć wykonywania jego woli. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach ze złodziejami. Złodzieje nie wiedzieli, że posługuję się myśleniem jakie jest w naturze mózgu, a jak się przyznałam to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu bo odebrałabym złodziejom wszystkie ukradzione pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Ja sama nie dałabym rady odebrać złodziejom wszystkich pieniędzy gdyż prawie wszyscy ludzie mówią, że dla nich prawem są słowa złodziei. Ludzie mówią, że dla nich prawem są nie tylko słowa złodziei ale również bandytów bo ludzie władzy zabijają ludzi na wojnach. Ludzie nazywają mordercami ludzi którzy zamordowali jakiegoś człowieka a o ludziach władzy mordujących ma wielką skalę mówią, że zabijają zgodnie z prawem. To zgodnie z prawem to myślenie wymyślone przez złodziei i bandytów. Mózg wie, że to myślenie złodziei i bandytów jest do rozbieżnych celów bo Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. Mózg wykazuje też człowieka mówiącego, że kocha na myśleniu na jakim wykonuje się jego wolę, że jest złodziejem uczuć.
Mózg wykazuje złodzieja na umysłowej i psychicznej chorobie. Umysłowo chory człowiek żyje ze słów. Umysłowo chory człowiek nie wytwarza dobra a okrada z dobra przy pomocy narzucania słów. Umysłowo chory człowiek zrobił sobie z człowieka jakiego wybrał on do kochania na służącego do wykonywania dla niego czynności dobra. Człowiek który zgodził się na służenie oszustowi zgodził się  z tym, że ten kto go oszukuje ma kochanki lub kochanków kiedy się to wyda. Oszust się ukrywa z czynieniem zła, a jak się wyda to służący albo godzi się z zadawaniem mu cierpienia przez oszusta albo rozstaje się z oszustem. Oszust mówi, że założył stały związek a zdradza tego z kim założył niby stały związek. Mózg prawidłowo wykazuje oszustów na narzuconych słowach, że mają odruchy źle zachowujących się ludzi. Nie nauczą się mowy ciała oszuści bo mowa ciała jest oparta na słowach i wykazuje oszusta, że jest źle zachowującym się.
Wszyscy stworzeni dobrze zachowującymi się na słowach Stwórcy, a mało kto utrzymuje ten stan ciała i rozum w mózgu.
Ludzie mają zmienione ciała na wykonujące słowa oszustów. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podali, że na słowach oszusta.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz