poniedziałek, 14 listopada 2016

PODŚWIADOMOŚĆ TO ENERGIA WYKONUJĄCA MYŚLENIE

                                        ODKRYCIE PRZYCZYNY ŻYCIA I ŚMIERCI

Nauka nazwała podświadomością psychikę. Zygmunt Freud nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością. Podświadomość to energia jaka jest w naturze wszechświata i ona jest czująca. Na energii jaka jest w naturze wszechświata wszystkie stworzenia są czujące. Odczuwanie oparte jest na emocjach, a Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Znaczy to, że energia jaką jest podświadomość jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Znaczy to, że emocje na jakich odczuwa się energię natury nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Te emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu są zawarte w systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem narzucone słowa mają swoje inne systemy neurologiczne jak systemy neurologiczne na jakich jest oparta budowa człowieka. Znaczy to, że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów jest inne odczuwanie człowieka jak na systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka. To inne odczuwanie człowieka jest oparte na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Na odczuwaniu jakie jest w naturze człowiek ma emocje miłości i kochania, a na odczuwaniu opartym na narzuconych słowach wykorzystuje emocje natury. Ta wykorzystywana natura bierze w uzależnienie wykorzystującego, czyli uzależnia go od odczuwania opartego na narzuconych słowach. Ludzie na narzuconych słowach zawierają dwa rodzaje związków małżeńskich z których jedno jest oparte na emocjach kochania a drugie na wykorzystywaniu z emocji kochania. Seks jest oparty na emocjach kochania i kłamca wykorzystuje to odczuwanie, a odczuwanie go uzależnia od narzuconego myślenia. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości na jakiej stworzył nas Bóg. Ludzie którzy nie mają miłości gwałcą ludzi wykorzystując ich z seksu. Wielu ludzi dobrowolnie uprawia seks na kłamstwie i stąd prawie wszyscy uzależnieni od seksu. Nie mam uzależnienia od seksu, a ludzie mówią, że ja nie jestem natura. Ja mówię, że kłamcy nie mają natury. Seks z jakiego wykorzystują kłamcy to nie jest przez nich stworzony, a Ten Kto stworzył seks uzależnia kłamcę dokonującego gwałtu na naturze. Ludzie kłamcy przysięgają przy zawieraniu związku małżeńskiego, że będą dokonywali gwałtu na naturze. Tak samo jest w innych przedmiotach spraw, gdyż psychika to zawsze jest odczuwanie i jeśli człowiek narzuca słowa to wchodzi pod uzależnienie od odczuwania opartego na kłamstwie. Ludzie władzy są uzależnieni od odczuwania opartego na kłamstwie i ludzie wykonujący myślenie władzy są uzależnieni od wykonywania kłamstwa. Wszystkie czynności wykonujemy na energii. W naturze mamy tylko energię opartą na słowach Stwórcy. Energię na słowach narzuconych przez człowieka ma człowiek w sobie z nabycia i ta energia utrzymuje się na słowach narzuconych przez człowieka. We wszechświecie Albert Einstein wskazuje, że ta energia oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach to energia śmierci. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Ja odkryłam, że to zajmowanie się wypowiadaniem przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu to zajmowanie się uśmiercaniem życia. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu też zajmują się słowami jakie są w naturze mózgu ale jest to zajmowanie się utrzymywaniem życia. Zatem odkryłam, że życie jest oparte na  słowach Stwórcy, a śmierć jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że na nich psychika i ciało cierpią i umierają. Jezus wskazał, że organy zadające cierpienie i śmierć to organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a ludzie wykonują te słowa i nabyli cierpienia i śmierci. Władza mówi, że ma prawo do człowieka czyli mówi, że ma prawo do życia, a ja wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na słowach władzy zajmują się uśmiercaniem życia. Wymiar sprawiedliwości nie stworzył życia człowieka a wydaje mu nakazy wykonywania woli kłamców oszukujących, że mają prawo do ludzi i innego mienia Stwórcy. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a ludzie są stworzeni na słowach Boga, a zatem są kłamcami uśmiercającymi życie. W roku 2000 odkryłam słowa jakie są w naturze mózgu, że to słowa oparte na prawdzie. Na tych moich słowach wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania słów do okradania prawem. Nie myślałam, że jest tylu ludzi złodziei i pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na słowach opartych na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Wtedy Sędziowie mnie oskarżyli o nieznajomość myślenia władzy i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ja wskazuję, że na tym myśleniu jakie jest w naturze mózgu oparte jest nasze odczuwanie i że władza, sądy i kościół wymierzają cios w to odczuwanie oparte na słowach jego Stwórcy. Wykonująca wolę Stwórcy energia wykonała z narzuconych słów zmienioną anatomię na złoczyńcę. Dobro się wytwarza na energii Stwórcy, a wszyscy widzimy, że przeszło do ludzi narzucających słowa przeciwko którym wystąpił Jezus. Dobro się wytwarza na energii Stwórcy, a przeszło na energię jaką ma w sobie złoczyńca. Złoczyńcy szkolą ludzi na ludzi wojska, a ludzie najczęściej mówią " za mundurem panny sznurem", a powinni mówić za mordercami panny sznurem. Ludzie chwalą się, że są w związkach z mordercami i mają w domach dzieci żołnierzy, czyli morderców. Człowiek który zabija ludzi to morderca. Morderca jest oparty na emocjach jakie ma morderca na energii opartej na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ludziom kościoła przekazuję, że nie muszą wierzyć w Boga bo przedstawiam im dowód na to, że jest Bóg, gdyż to On postanowił ażeby słowa kłamców były oparte na umyśle opartym na braku rozumu i energii wykonującej słowa oparte na braku rozumu. Za mordercami panny sznurem, a morderca emocji kochania ani miłości nie ma. Panny zatem są złoczyńcami skoro podobają im się mordercy. Ludzie przysięgają przed kłamcami, że będą kochać i mówią, że skądś wiedzą, że ludzie składają przysięgę przez Bogiem. Ludzie kłamcy są wierni kłamcom, a ludzie prawdomówni kochają się. Kłamcy szukają kochania i oferują mi często duże pieniądze i mówią, że to swoje kochanie opierają na moim zdjęciu. Ta moja fotografia musi zawierać emocje miłości, że niezliczona ilość ludzi mówi, że mnie kocha, a ja mówię że słowa tego kto kocha się czuje bo słowa są oparte na odczuwaniu. Ten kto kocha wypowiada słowa Stwórcy, a nie ludzi kłamców którzy oszukują, że mają prawo do ludzi. Ludzie wchodzą w związki oparte na kłamstwie i ja też kiedyś to zrobiłam, ale dawno już nie mam przekonań o wchodzeniu w związek z kłamcami. Prawdomówny i kłamca są na innej energii. Jest bardzo dużo ludzi o podwójnej moralności gdyż mówi, że kocha kogoś innego, a żyje z kimś innym. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie są tacy podwójni moralnie, gdyż wszyscy mają odczuwanie i oparte na prawdzie i oparte na kłamstwie, ale w różnym stopniu. Każdy człowiek ma w mózgu inny stan myślenia opartego na kłamstwie, a na prawdzie wszyscy mamy taki sam stan. Na tych dwóch rodzajach myślenia każdy ma dwa rodzaje odczuwania. Odkryłam katastrofalny stan ludzi tak głupich, że życie oddają za oszukiwanie innych ludzi. Albert Einstein widzi tą energię śmierci opartą na sposobach myślenia ludzi i mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję na przyczynę tego, że człowiek jest mądry lub głupi, że to myślenie jest albo mędrca albo głupca. Stwórca  nas stworzył na Jego rozumie a odkrycia naukowe dowodzą, że ludzie mają z nabycia umysł oparty na braku rozumu. Ludzie z brakiem rozumu chcą emocji kochania i niech idą po nie do swoich ulubieńców oszustów. złodziei i morderców których myślenie nazywają prawem i wiarą w Boga.
Słyszę o ludziach sprzeciwiających się szczepieniom ich dzieci, że dostaja nawet 10.000 kary za nie poddanie dzieci przymusowi szczepienia i że jak nie zapłacą zostaną zamknięci do więzienia, a więc podaję im dowód na to, że te szczepienia są oparte na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Zatem ludzie wymuszający szczepienia dzieci to mordercy dzieci. Ciała wszystkich ludzi na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu są zdrowe. My nie muismy się chronić przed chorobami bo na słowach Stwórcy chorób nie ma. Dr Deepak Chopra bardzo dobrze pokazuje, że nie ma leku na zmorę pamięci, a ja mówię, że ta zmora pamięci to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieznych celów.
Ludzie na swoim myśleniu opartym na kłamstwie są wredni, wstrętni, opowiadający o Bogu i modlący się do Niego, a ja nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby wypowiadać słowa swojego Stwórcy. Ciągle mi wprowadzają zaburzenia w komputer i wyłączają sprawdzanie pisowni mimo, że mam zawiadomienia, że mój komputet nie ma wirusów i wszystko w nim jest dobrze. Oszukują na moim Blogu i nie wstydzą się pokazywania oszustów mimo, że je od czasu do czasu podaję. Na Twitterze i na Facebooku zawiadamiają o wchodzących ludziach, a o wprowadzanych nie proszonych nie powiadamiają. Nie widać reagujących ludzi na źle zachowujących się ludzi pokazujących jakie narządy do seksu otrzymali od Stwórcy i co nimi robią, a poprzednia władza "Platforma Obywatelska" i obecna "Prawo i Sprawiedliwość" mówią, że muszą przejąć kontrolę nad internetem bo ludzie się źle zachowują. Nie mówią nic o normalności dla nich oszukiwania, że Poseł z partii PIS oszukuje, że kocha Posłankę z partii PO. Partia PO mówi, że oszukiwanie jest zgodne z prawem i dołożyli oszukiwanej Posłance cierpienia zamykając ją do więzienia. Wstrętni ludzie są na myśleniu opartym na kłamstwie. Paskudztwo opowiadające o Bogu namawia w telewizorach na wykonywanie woli oszustów mówiących, że wierzą w Boga. Ludzie faruzeusze modlą się do Boga a nazwają prawem i wiarą w Boga słowa oszustów. Daleko ludzie odeszli od swojego Stwórcy i to daleko odeszli na energii opartej na kłamstwie na jakiej doświadczają normalnego dla nich zadawania cierpienia i śmierci. Ludzie zadający cierpienie i śmierć doskonale wiedzą, że to robią. Bywa, że nie zauważą, że jakiegoś dnia czyta mnie około miliarda ludzi i szybko to zmniejszają. Wierzący w Boga na moim Blogu wykazują najczęściej Polska 11 osób, Stany Zjednoczone 8 i Niemcy 2. O tych danych piszę już od bardzo dawna. Jak jakiś artukuł się im podoba to wtedy pokazują ludzi też z innych krajów.  Wierzący w Boga to robią bo na pewno nie wypowiadający słowa Boga. Ludzie ubolewają nad cierpieniem ludzi a trzeba zajrzeć do mózgu co to paskudztwo robiło skoro ma takie cierpienie. Biochemik Maria Szulc pisze, że kiedy wprowadza ludzi w hipnozę to okazuje się, że wszystko jest w ludziach zapisane i dziwi się po co podświadomość dzwiga ten ciężar. Ja wskazuję, że na tych zapisach oparte jest odczuwanie i na zapisach z nabycia jest to cierpiące odczuwanie. Paskudztwo mówi, że ludzie cierpią genetycznie, a genetyka odrzuca myślenie kłamcy na energię zadającą cierpienie i śmierć bo kłamca zadaje cierpienie i śmierć. Kiedy odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu to nie mogłam nikogo znaleźć kto chciałby wypowiadać te słowa. Po kilku latach mojego pisania odezwała się z Instytutu Rolnictwa z Polskiej Akademii Nauk Pani Ewa Hamera i pisze, że byłoby tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Ja jeszcze do tego dodaję wszystkie religie. Nie wiadomo czy Pani Ewy Hamera za to nie zwolnili bo zauważyłam, że przyzwoitych ludzi o których piszę ludzie kanalie stojący na czele mienia Stwórcy zwalniają. Ludzie zwalniani powinni się cieszyć, gdyż przyjmowanie kradzionych ludziom pieniędzy to nabywanie myślenia na jakim ma się zmienione odczuwanie i na nim energię śmierci. Od kilku dni pokazują przy moim nazwisku, że czyta mnie około 500.000 ludzi. Otrzymałam zapytanie od Agencji Prasowej ile chciałabym pieniędzy za tydzień reklamy na mojej stronie www.barbarapaul.blogspot.com Odpisałam, że nie chcę reklamy na mojej stronie. Ludzi wykonujących czynności dobra nie trzeba reklamować, a podać o nich informację i takie informacje zgodziłabym się podać. Na pewno nie podam informacji o wykonywaniu czynności na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi bo ci ludzie mają zmieniona anatomię na złoczyńców. Wykonuje czynności za zabierane ludziom pieniądze złoczyńca. To za odkrycie zmienionej anatomii na złoczyńcę dostał Nagrodę Nobla Neurobiolog Eric Kandel.
Wskazuję na ludzi władzy, że wywozili na śmierć do Katynia ludzi nauki, inteligencję a co świadczy o tym, że chcą mieć ludzi bez rozumu. Wskazuję, że ażeby umrzeć to trzeba mieć w sobie energię śmierci. Wskazuję, że mózg wykazuje energię śmierci na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i na wykonywaniu słów kłamców.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz