wtorek, 15 listopada 2016

INNA BUDOWA CZŁOWIEKA JAK NATURALNA JEST OPARTA NA BRAKU ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że w mózgu który zna słowa jest drugi umysł oparty na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje myślenie oparte na braku rozumu, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że człowiek oparty na braku rozumu ma swoja inną budowę. Pokazuje, że tak jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi słowami przez człowieka. Naukowcy Ci odkryli, że mózg wykazuje te narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że ludzie na wypowiadaniu tych innych słów jak wypowiada Stwórca mają swój umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest głupi człowiek który nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Ludzie powymyślali myśli do oszukiwania i jak je wykonują to nabywają energii na jakiej są głupi. Odkryłam, że budowa człowieka na systemach neurologicznych jakie są w naturze człowieka jest oparta na energii opartej na wiedzy w mózgu i człowiek na nich wie co robi i wie dokąd idzie. Ludzie wybrali sobie na przywódców oszustów i teraz chodzą po ulicach i szukają o co chodzi. Stan nabytej głupoty u ludzi na wykonywaniu słów kłamców widać wszędzie dookoła i na tej głupocie pełne szpitale chorych ludzi na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności oparte na braku rozumu. Zawsze podobał mi się rozum mojego Stwórcy. Odkryłam pełno głupich ludzi z umysłem w mózgu opartym na braku rozumu na jakim nazywają prawem słowa oparte na kłamstwie i na jakich mówią, że wierzą w Boga.
To doskonała konstrukcja człowieka w naturze opartego na rozumie, a z nabycia na braku rozumu. Na tej doskonałej konstrukcji człowieka człowiek oparty na rozumie jest inteligentny, a na braku rozumu ma chamskie ruchy, odruchy erotomana, pedofila, złodzieja i bandyty. Widzą to ludzie oparci na rozumie jak Albert Einstein, jak Stanisław Wyspiański, jak William Szekspir, jak Adam Mickiewicz, jak Zygmunt Freud, jak Fiodor Dostojewski, jak wielu innych bardzo nielicznych z ludzi opartych na rozumie.
Odkryłam, że inne prawo ludzi jak Stwórcy oparte jest na braku rozumu i że wiara w Boga jest oparta na braku rozumu. Ludzie którzy mają rozum wypowiadają słowa Boga i na nich są mędrcami i inteligentnymi ludźmi.
Prawo Stwórcy oparte jest na rozumie. Kod genetyczny to przekład rozumu na systemy neurologiczne na jakich jest oparta budowa człowieka.

                                                                                                       Barbara Paul
                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz