niedziela, 20 listopada 2016

SPRZECZNOŚĆ CZŁOWIEKA Z NATURĄ

Sprzeczność człowieka z naturą to wydawanie decyzji innych aniżeli decyzje na jakich oparta jest natura. Te inne decyzje człowieka Stwórca natury wykazuje na innym umyśle jakim jest umysł oparty na braku rozumu. Natura to grawitacyjna siła życia, a sprzeciw człowieka to grawitacyjna siła śmierci. Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na grawitacyjnej sile życia. Ta psychika która jest grawitacyjną siłą życia oparta jest na rozumie jej Stwórcy. Psychika o jakiej Zygmunt Freud odkrył, że jej wyparta i stłumiona to psychika oparta na narzuconym myśleniu przez człowieka. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg to myślenie wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy Ci odkryli też, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne a ja odkryłam, że na nich oparta jest grawitacyjna siła śmierci. Albert Einstein pierwszy przede mną odkrył, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i on ją widzi we wszechświecie, a ja odkryłam tą grawitacyjną siłę śmierci w człowieku, że jest oparta na braku rozumu w mózgu. Odkryłam, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta jest na rozumie, a psychika oparta na kłamstwie oparta jest na braku rozumu. Dzieci żyją w wyniku seksu opartego na rozumie. Na seksie opartym na braku rozumu jest energia śmierci. Seks to najczęstsze odejście człowieka od natury bo człowiek postanowił, że to on będzie wybierał z kim chce uprawiać seks. Seks oparty na kłamstwie to seks oparty na energii śmierci. Ludzie zawierający związki małżeńskie przysięgają, że będą kochać i ci ludzie są kłamcami bo nie rozporządzją emocjami. Emocje nami rządzą, a nie my emocjami. Emocje są oparte na energii, a energią rozporządza Stwórca. Stwórca emocje oparte na narzuconym myśleniu wprowadza na myślenie narzucone przez człowieka i człowiek ma te emocje oparte na swoim kłamstwie. Też weszłam w taki związek, ale dawno mam inne przekonania i nie ma możliwości ażebym poszła na seks z kłamcą. Jestem naturą opartą na prawdzie. W sprzeczności z naturą jest kłamca. Zygmunt Freud odkrył sprzeciw podświadomości i pisze, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja mówię, że to kłamca sprzeciwia się Stwórcy bo to kłamca wyszedł z myślenia opartego na prawdzie na jakim oparta jest natura. Psychoanaliza to połączenie psychiki z myśleniem. Zatem trzeba szukać przyczyny choroby w myśleniu opartym na kłamstwie. Nieliczni z ludzi z tego wyjdą, a nieliczni dlatego ponieważ ludzie weszli w wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie nazywanego prawem ludzi i wiarą w Boga. Kto wyleczy tych ludzi kłamców i do tego psychiatria otrzymuje wynagrodzenia od kłamców i inni ludzie medycyny też. Ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła są przeciwko przedstawianemu przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie. Stwórcę ukrzyżowali za wypowiadanie prawdy, a do mnie powiedzieli, że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania czynności na myśleniu opartym na prawdzie. Ja mówię, że człowiek jest normalny na wypowiadaniu prawdy, a na wypowiadaniu kłamstwa jest nienormalny. Ja wskazuję, że człowiek normalny i nienormalny mają swoją inną budowę i że budowa człowieka nienormalnego jest oparta na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Przekonania człowieka są oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na jego myśleniu w mózgu. Moje przekonania są takie, że seks ma być oparty na systemach neurologicznych opartych na prawdzie, a ludzie do mnie mówią, że ma być oparty na kłamstwie. Ludzie mówią, że ja nie jestem naturą bo nie chcę seksu, a ja mówię, że nie chcę seksu z kłamcami. Seks to natura oparta na prawdzie. Człowiek prawdomówny jeśli znalazł osobę którą kocha to wie, że ją kocha i że osoba którą znalazł też go kocha, ale kocha tylko prawdomówny pod każdym względem, a nie mówiący, że kocha też na kłamstwie. Stan ludzi to wielka katastrofa. Jest wielu ludzi mówiących, że kocha naturę, a uprawiają seks nie oparty na naturze. Ludzie mówią, że seks jest normalny i już w szkołach by go wprowadzili, a nie mówią, że seks jest normalny na słowach jakie są w naturze mózgu. Przekonań ludzi nie zmieni moje mówienie, że trzeba opierać się na prawdzie. ale robi to energia która wykonuje dla człowieka jego kłamstwo jakie ma w mózgu, a to wykonywanie zadaje cierpienie i przywraca rozum. Ludzie mają do mózgu wprowadzone myślenie oparte na kłamstwie i ile jest tego myślenia widać po uważaniu przez ludzi, że należy wykonywać wolę ludzi. Wykonywanie woli ludzi jest oparte na kłamstwie w mózgu. Ludzie zapisali, że kłamstwo to ich prawo i wiara w Boga i to myślenie mają w mózgu a mózg je wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Rozbieżne cele są oparte na systemach neurologicznych opartych na tym myśleniu i człowiek doświadcza cierpienia na swojej głupocie. Mózg prawidłowo wykazuje, że kłamca jest głupi. Kłamca doświadcza swojej głupoty na energii na jakiej oparta jest głupota. Albert Einstein to mędrzec, który po grawitacyjnej sile śmierci wie, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Ludzie którzy mają rozum widzą, że po ziemi chodzi pełno głupich ludzi którzy nie wiedzą dokąd idą, nie wiedzą co robią i muszą się nimi zająć ludzie którzy wiedzą, lub którzy jeszcze wiedzą bo na wykonywaniu słów oszustów wszyscy przestają wiedzieć co robią i dokąd idą. Wskazuję na sprzeciw człowieka na myślenie Stwórcy który narzucił myślenie do oszukiwania stworzeń Boga. Jakiś kłamca podpisany Unknown napisał komentarz przy moim artykule "Piękno i dobro na energii natury i brzydota i zło na energii kłamcy", że to  "Wypociny, których nie da się czytać".  Dowodem na to, że to kłamca jest nie napisanie konkretne w czym widzi nieprawidłowość i że się nie podpisuje. Unknow to Facebook. Wcześniej jakiś mądry człowiek napisał do mnie zapytanie czy jest ktoś kto zarzucił coś temu co piszę, a ja napisałam, że nie bo myślenie oparte na prawdzie jest niepodważalne. To dlatego oszuści napisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Ja na moim myśleniu opartym na prawdzie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach a co jest dowodem na to, że odebrałabym złodziejom wszystkie pieniądze. Wskazuję, że to myślenie tych złodziei jest w ich mózgu i na nim doświadczają tego co wymyślili aż im wrócą przekonania oparte na prawdzie. Biochemik Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować w inny sposób i że jest to funkcjonowanie w sposób właściwy dla danej choroby. Ja wskazuję na ten sprzeciw w mózgu, że jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu na jakim systemy neurologiczne wykonują kłamstwo. Dr Deepak Chopra dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ja mówię, że medycyna nie ma leku na systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach przez człowieka. Te systemy neurologiczne wykonujące słowa kłamcy to nie jest genetyka. Genetyka to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie są w naturze mózgu.
Przegrał człowiek z naturą bo jest głupi, chory i umiera. Natura jest mądra, zdrowa i wieczna.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz