czwartek, 3 listopada 2016

MORDERCY STWORZEŃ BOGA USUNĘLI U MNIE NA TWITTERZE GENETYKÓW

W wielu moich artykułach piszę, że Obserwatorami u mnie na Twitterze są Genome Top News, Genomics Top News, Genetics Top News. Dzisiaj w nocy usunęli u mnie na Twitterze tych Obserwatorów Genetyków.
Napisałam dzisiaj mój artykuł " Grawitacyjna siła życia oparta jest na wolnej woli, a grawitacyjna siła śmierci na wymuszanej woli". Genetyka to grawitacyjna siła życia, a grawitacyjna siła śmierci oparta jest na słowach do wymuszania i tymi wymuszającymi wykonywania ich woli są ludzie kłamcy przeciwko którym wystąpił Stwórca grawitacyjnej siły życia i wskazał, że to mordercy życia na których słowach oparte są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ludzie władzy mówią, że ludzie chorują genetycznie. Ja wskazuję, że grawitacyjna siła życia oparta jest na słowach Stwórcy a grawitacyjna siła śmierci jest oparta na słowach ludzi kłamców którzy uśmiercają ludzi przy pomocy zapisania ich słów, że są prawem i wiarą w Boga. To w tych słowach ludzi władzy i kościoła zawarta jest energia uśmiercająca życie. Ludzie wykonują te słowa i dokonują powolnego uśmiercania swojego życia. Usunięty u mnie na Twitterze Genetics Top News podaje, że zajmuje się schizofrenią i genetyką. Dobrze oddziela Genetics Top News schizofrenię od genetyki, gdyż schizofrenia to psychika wykonująca wolę kłamców. Genetyka to psychika wykonująca wolę jej Stwórcy.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz