niedziela, 20 listopada 2016

SIŁA EMOCJI TO GRAWITACYJNA SIŁA

              GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA NIE ISTNIEJE BEZ ROZUMU W MÓZGU

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA OPARTA JEST NA ROZUMIE, A GRAWITACYJNA SIŁA ŚMIERCI OPARTA JEST NA BRAKU ROZUMU.

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że emocje oparte na rozumie to grawitacyjna siła życia i że ta grawitacyjna siła  życia nie istnieje bez rozumu. Wskazuję, na odkrycie przez Alberta Einsteina grawitacyjnej siły śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Głupota to brak rozumu i ja odkryłam, że grawitacyjna siła uśmiercająca człowieka jest oparta na braku rozumu w mózgu. Odkryłam, że grawitacyjna siła powstaje z energii jaka jest w systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne są oparte na myśleniu w mózgu. Odkryłam, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że na tych słowach oparty jest umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że uśmiercanie życie oparte jest na emocjach cierpienia i że one są oparte na braku rozumu w mózgu.
Dwa rodzaje silnych emocji to emocje kochania i cierpienia. Emocje kochania są oparte na grawitacyjnej sile życia, a emocje cierpienia są oparte na grawitacyjnej sile śmierci. Z emocjami kochania mamy do czynienia na grawitacyjnej sile życia ale jeśli te emocje są na niej oparte, gdyż z emocjami kochania mamy też do czynienia na grawitacyjnej sile śmierci jeśli te emocje kochania są ukradzione przy pomocy narzuconego myślenia. Zatem jeśli człowiek potrafi kochać dwie lub więcej osób to on ma emocje i kochania opartego na rozumie i emocje oparte na braku rozumu. Śmierć z miłości to śmierć na ukradzionej miłości przy pomocy narzuconego myślenia. Śmierć z miłości to emocje cierpienia, a cierpienie jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzi dzielą emocje zamiast łączyć. Na słowach Stwórcy emocje nas łączą. Kłamca oszukuje, że kocha, a tego skutkiem jest cierpienie uczuć. Wielu ludzi ma już takie przekonania oparte na oszukiwaniu uczuć, że mówią, że prawidłowy jest seks oparty na narzuconych słowach przez człowieka. Takie silne przekonania o wykonywaniu woli oszustów mają też ludzie władzy i różnych religii. Te przekonania są oparte na energii i stąd oszust się kłóci, że to wykonywanie woli człowieka ma być, a nie Tego Kto stworzył człowieka. Grawitacyjna siła życia łączy kochających się ludzi seksem opartym na rozumie. Seks oparty na kłamstwie to nie jest połączenie ludzi, a wykorzystywanie uczuć. Kłótnie to siła, a siła to grawitacyjna siła. Ludzie posługujący się siłą o których są przekazy z okresu Starożytności w odpowiedzi na pytanie skąd pochodzi ich siła mówią, że posługują się zwykłą mową Boga. Biolog Tytus Brighton o którym opisuje w swoich książkach Max Freedom Long mówi, że 40 lat szuka siły jaką posługują się ludzie czyniący cuda i mówi do Psychologa Maxa Freedoma Longa, że on już ma 82 lata i raczej nie doczeka odkrycia siły jaką posługują się ludzie czyniący cuda i przekazuje dla Maxa Freedoma Longa to co odkrył przez te 40 lat o ludziach czyniących cuda. Tytus Brighton i Max Freedom Long mówią, że to magia i tak ma zatytułowaną jedną ze swoich książek Max Freedom Long. Odkryłam, że ta siła to grawitacyjna siła życia i że prawidłowo mówili ludzie posługujący się tą siłą, że mówią zwykłą mową Boga. Ja odkryłam, że na tej zwykłej mowie Boga jest oparta grawitacyjna siła i na niej piękne pulsujące ciało człowieka. Ta pulsująca energia jest również we wszystkim co jest w naturze i jest to grawitacyjna siła życia.
Z energią śmierci mamy do czynienia na wypowiadaniu słów przez kłamców. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to oszuści usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów opartych na rozumie którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Ludzie wykonujący słowa oszustów przeszli na grawitacyjną siłę ich uśmiercającą. Albert Einstein dobrze to widzi pisząc, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że ta grawitacyjna siła śmierci jest oparta na słowach oszustów którzy o mieniu Stwórcy mówią, że to ich mienie. Wskazuję na mózg, że jeśli są w nim dwa rodzaje myślenia to są one oparte na dwóch rodzajach uczuć jakie są w systemach neurologicznych a te uczucia pod władzą sił grawitacyjnych. Nikt nie ma siły na grawitacyjne siły. Nikt nie miał siły na grawitacyjną siłę która zatopiła Atlantydę. Naukowcy dobrze widzą, że wtedy byli źli ludzie bo złą energię mają w sobie źli ludzie. Na czele mienia Stwórcy stoją źli ludzie którzy o odkryciu zmienionej anatomii nie mówią, że jest oparta na złej energii jaka uśmierca życie i że zmienioną anatomię ma człowiek kłamca. Ludzie szukają emocji kochania bo na kłamstwie ich nie ma. Na kłamstwie mają ludzie emocje kochania jeśli je ukradli przy pomocy narzuconego myślenia ale te emocje ludzi niszczą bo są oparte na kłamstwie. Na Facebooku mam ogromnie dużo ludzi mówiących, że mnie kocha i często piszą do mnie dlaczego jestem taka twarda. Ja nie mam emocji opartych na kłamstwie na jakich się kocha kłamców. Kiedy piszę do ludzi, że jest dużo ludzi mówiących, że mnie kocha i że jestem twarda to oni piszą, że mam wybrać ich. Ja wskazuję na grawitacyjną siłę życia, że na niej emocje kochania są oparte na rozumie, a to nie jest mój rozum, ale jeśli się na nim opieram i osoba którą Stwórca dla mnie wybrał to dochodzi do połączenia tych ludzi przez grawitacyjną naturalną siłę. Ja nie jestem twarda na rozumie w mózgu, a wręcz odwrotnie bo na nim są oparte emocje kochania. Ludzie widzą te moje emocje kochania w moim zdjęciu i dlatego wołają, że chcą ze mną kochania. W naturze przyrody też jesteśmy zakochani bo jest oparta na emocjach miłości. Jeśli człowiek sam wybiera to jest na grawitacyjnej sile opartej na kłamstwie na jakiej są emocje cierpienia. Wszystkie emocje są silne ponieważ są oparte na grawitacyjnej sile. Grawitacyjna siła to potęga rządząca wszechświatem. Grawitacyjna siła życia jest wieczna i nieśmiertelna. To człowiek uśmierca siebie grawitacyjną siłą wykonującą jego słowa oparte na kłamstwie. Grawitacyjna siła oparta na kłamstwie też rządzi, ale kłamcą. Ja odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, a teraz odkryłam, że to myślenie jest oparte na grawitacyjnej sile życia jaką w naturze jesteśmy. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz też pisze, że w naturze wszystkie stworzenia są grawitacyjnymi siłami życia. Teraz bym mu powiedziała, że na odkrytym przez niego układzie genetycznym pierwiastków wszystkie stworzenia w naturze są grawitacyjnymi siłami życia. Wielcy Egipcjanie ocaleli z zatopionej Atlantydy posługiwali się grawitacyjną siłą na jakiej wybudowali piramidy i wiele innych wspaniałych budowli. Jedna z opisywanych przez Maxa Freedoma Longa Kobieta nazywana Kahunką mówi, że nadchodzi ciemnota u ludzi. Ja wskazuję, że ta ciemnota jest oparta na braku rozumu w mózgu. Brak rozumu w mózgu pochodzi od ludzi kłamców. Kłamca jest ciemny. Człowiek oparty na rozumie ma wiedzę. Nad ludźmi przejęła władzę ciemnota oparta na kłamstwie i ciemni ludzie mówią, że to dla nich prawo i wiara w Boga. Wskazuję, że na innym umyśle jest oparta ciemnota. Stwórca dobrze skonstruował człowieka. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby nie ma ludzi opartych na rozumie jaki mamy w naturze mózgu. Znaczy to że prawie wszyscy ludzie przeszli na brak rozumu. Brak rozumu jest oparty na kłamstwie, a rozum na prawdzie. Ludzie oparci na braku rozumu mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Ja wskazuję, że seks jest oparty na rozumie i jeśli ludzie opierają się na braku rozumu to mają głupie dzieci. Kobiety nie raz mówią, że chciałyby nasienie od Alberta Einsteina ażeby mieć mądre dzieci, a ja wskazuję, że każdy w naturze mózgu ma rozum. Trzeba wypowiadać słowa na jakich oparty jest rozum. I Albert Einstein i ja też weszliśmy w brak rozumu ale wyszliśmy z niego. Jeśli brak rozumu został w systemach neurologicznych to jeszcze się umiera. Kobieta z Instytutu Medycyny zapytała mnie czy wypowiadanie prawdy to już wszystko ażeby być zdrowym i ksiądz Jan Kaczkowski słynący z dobrych zachowań, a chory na glejaka mózgu mówił, że stan wypowiadania dobrych słów to jeszcze nie wszystko. Wskazuję, że jeszcze nie wszystko, gdyż w człowieku są systemy neurologiczne w których jest energia nabyta na kłamstwie a na niej emocje cierpienia, czyli emocje pod władzą grawitacyjnej siły uśmiercającej życie. Wejście w grawitacyjną siłę niszczącą życie jest proste bo trzeba narzucić słowa oparte na kłamstwie i już się wchodzi w złą energię. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem słów i wykonywaniem czynności na narzuconych słowach w organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Nie słuchali ludzie i weszli pod władzę złej grawitacyjnej siły jaka zadaje cierpienie i śmierć. Wskazuję ludziom kościoła oszukujących ludzi że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, że cierpienie i śmierć są oparte na innych słowach jak wypowiada Bóg i że te inne słowa to mówienie, że wierzy się w Boga. Wskazuję ludziom władzy oszustom mówiącym ludziom, że ludzie cierpią genetycznie, że genetyka to grawitacyjna siła życia, a nie śmierci. Na myśleniu opartym na kłamstwie powstali ludzie oszuści z których wielu to wielcy mordercy. Zmieniona anatomia to anatomia kłamcy i jest to złoczyńca. Naukowcy złoczyńcy mówią do ludzi, że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Ci naukowcy nie widzą, że to ludzie oszuści mówią, że mienie Stwórcy jest ich mieniem. Oszuści piszą w Konstytucji, że Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym Obywateli. Nie piszą jak stworzyli to dobro jakie nazywają swoim. Dobrze, że Stwórca stworzył doskonały mózg oparty na słowach. Stwórca nie miesza swoich słów ze słowami oszustów. Ludzie piszący do mnie, że mnie kochają, a ja jestem twarda piszą, że oni chcą kochania ze mną a ja mówię, że nie chcę seksu z oszustami. Z prawdomównym łączy energia oparta na prawdzie, a nie ja. Mówią do mnie, że seks jest naturą, a ja odpowiadam, że tak ale oparty na słowach natury. Stwórca nam nie dał uczuć do swojej dyspozycji a do wykonywania Jego postanowień. Ja nie chcę seksu z oszustami. Wystarczyło mi doświadczenie wejścia w myślenie oszustów. My nie mamy prawa wydawania decyzji jak ma być. Stwórca postanowił jak ma być. Grawitacyjna siła życia jest oparta na porządku w energii, a porządek w energii na rozumie Stwórcy.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz