sobota, 26 listopada 2016

INNI LUDZIE NA MYŚLENIU JAKIE JEST W NATURZE MÓZGU I INNI NA MYŚLENIU NARZUCONYM PRZEZ CZŁOWIEKA

Odkryłam, że inni ludzie są na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i inni ludzie są na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że człowiek natury to człowiek oparty na rozumie w mózgu na jakim ma odczuwanie jakie jest w systemach neurologicznych na jakich jest oparta budowa człowieka. Odkrycia naukowe pozwoliły mi odkryć innego człowieka na myśleniu jakie jest w umyśle jaki mózg wykazuje, że nie ma w nim rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że inne emocje ma człowiek oparty na innym myśleniu. Odkryłam, że Stwórca stworzył naszą psychikę na Jego rozumie i że ta psychika jest oparta na emocjach kochania i miłości. Odkryłam, że jeśli kocham człowieka który mówi, że można kochać dwie osoby to moje uczucia cierpią, gdyż dla naszych uczuć kochanie jednej osoby jest normalnym. Nasze uczucia oparte na rozumie w mózgu są uczuciami stałymi opartymi na stałym myśleniu w mózgu. Odkryłam, że mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu myślenie na jakim człowiek jest niestały w tym co mówi i jest niestały w uczuciach. Inne uczucia jak naturalne są niestałe i one są oparte na niestałym myśleniu w mózgu. Odkryłam pięknie skonstruowany mózg, który wykazuje innego człowieka na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Odkryłam, że człowiek natury jest dobry, szczęśliwy, wykonuje doskonałe rzeczy na doskonałej energii na jakiej jest stworzony. Odkryłam, że na narzuconym myśleniu jest człowiek zły, nieszczęśliwy i wykonuje czynności zła. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela pokazuje nam, że anatomia człowieka jest zmieniona od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na energii opartej na kłamstwie i są to złe czynności. Ludzie mają na ziemi ustanowione prawo oparte na narzuconych słowach i na tych słowach są złodziejami okradającymi ludzi i są bandytami mordującymi psychikę i zabijającymi psychikę. Ludzie na narzuconych słowach nazwali prawem ich słowa dla psychiki i są to źli ludzie ponieważ znęcają się na psychice wymuszając od niej wykonywania ich myślenia. Ludzie nie mają prawa do ludzi, a wymyślili myślenie i nazwali je prawem dla ludzi w naturze takich samych jak oni. Ludzie różnych religii wymyślili i narzucili słowa na jakich mówią, że wierzą w Boga. Człowiek natury wypowiada słowa Boga. Ludzie wykonujący narzucane słowa stali się niewolnikami ludzi narzucających słowa. Ludzie na słowach jakie są w naturze mózgu są ludźmi wolnymi, a na narzuconych słowach są niewolnikami innych ludzi. Ci ludzie, którzy zrobili sobie z ludzi niewolników zrobili to przy pomocy wymyślenia słów do oszukiwania.
W naturze wszechświata jest tylko energia życia i z tej energii wykonane są wszystkie stworzenia jakie są w naturze. Wszystko co w naturze tworzymy tworzymy z energii jaką jesteśmy. Narzucenie słów spowodowało, że w ludziach pojawiła się energia oparta na kłamstwie i ludzie na tej energii opartej na kłamstwie wytwarzają złe rzeczy. Albert Einstein wytworzył bombę atomową i spowodował, że zła energia weszła w niego i zmieniła jego budowę. Zmieniona anatomia to zmieniona budowa. Albert Einstein żałuje, że wytworzył bombę atomową i pisze, że Uwolniona potęga atomu odmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia. Wskazuję, że Albert Einstein widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. On też wytworzył bombę atomową na sposobach myślenia. To samo zrobił Alfred Nobel odkrywca dynamitu i później żałuje. Wskazuję jak Stwórca nam pokazuje jakie piękno i wspaniałe odczuwanie jest na Jego myśleniu, a jakie zło na myśleniu narzuconym przez ludzi.

                                                                                                     Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz