wtorek, 29 listopada 2016

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA WYPOWIADA MORDERCA

Słowa Stwórcy są oparte na energii życia. Na tej energii życia stworzony jest człowiek i wszystkie inne stworzenia w naturze. Stwórca wykazuje mordercę życia, że wypowiada inne słowa jak On. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał na ludzi morderców, że są oparci na narzuconych słowach a ja odkryłam, że na tych narzuconych słowach mają w sobie energię uśmiercającą życie. Ci ludzie mordercy wypowiadają słowa jakich boi się psychika. Psychika boi się mordercy bo psychika jest oparta na słowach życia. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że uczyła się głosu podświadomości chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli, a ja odkryłam, że ci ludzie uzależnieni od myśli to mordercy życia. Morderca życia wypowiada słowa oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na innych słowach jak są w naturze mózgu. Człowiek dający życie wypowiada słowa Stwórcy życia. Życie jest skutkiem seksu opartego na energii życia. Mordercy przyznali sobie prawo do tego co stworzył Stwórca i ustanowili dla ludzi reguły uśmiercające ich życie. Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 zareagowali na moje odkrycia przysłaniem mi przez każdego z nich z osobna pism z wyrazami szacunku i uznania. Ci Dyrektorzy co jakiś czas przysyłali mi pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. W jednym z pism napisali ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog stojący na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że zatem my naturalnie wiemy jak należy się zachowywać. Napisałam, że ludzie władzy wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu i Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu mają zmienioną mowę ciała. Dyrektorzy Ci po tym przysłali mi jeszcze raz pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania. Dyrektorzy Ci przysyłali mi pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję od roku 2011 do roku 2013. W roku 2013 odwiedził mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości  wymierzający sprawiedliwość stworzeniom Boga i po dwóch dniach po jego wizycie otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem już innej Dyrektor której zgadza się, że systemy neurologiczne mają uśmiercać życie bo ma być wykonywania wola morderców. W piśmie otrzymałam pozdrowienia od Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i później jeszcze dwa razy, ostatnio w październiku roku 2015 otrzymałam do spamu odpowiedź na moje wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życie. Jasnym zatem jest, że mamy do czynienia z mordercami życia którzy nazywają organ w którym pracują Ministerstwem Zdrowia.
Wskazuję, że do wprowadzenia energii śmierci przyczynili się ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i że Albert Einstein widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Odkryłam, że morderca życia wypowiada inne słowa jak Stwórca życia i że wykonywanie słów mordercy życia uśmierca człowieka wykonującego słowa mordercy.
Morderca uśmierca świadomie, gdyż w tym celu wymyśla słowa do zadawania cierpienia psychice. Morderca wymyśla słowa do znęcania się na psychice w zamierzonym celu ażeby psychika wykonywała jego wolę. Iwan Pawłow tak długo zadawał psu cierpienie aż pies zaczął wykonywać jego wolę. Iwan Pawłow był Fizjologiem i naukowcy tacy jak on mówią, że znęcają się na zwierzętach dla dobra ludzi. Tak badali aż wszystkim ludziom zadali cierpienie i zrobili z nich swoich służących na nich pracujących.  
                                                                                                      Barbara Paul
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz