piątek, 18 listopada 2016

EMOCJE NIE ISTNIEJĄ BEZ SŁÓW NA JAKICH SĄ OPARTE

                                      SIŁA EMOCJI OPARTA JEST NA ENERGII

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie na słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji, ale są to złe emocje jakimi jest cierpienie. Emocje oparte na rozumie to emocje kochania i to są dobre emocje. Na rozumie oparte są też emocje miłości jakie nas łączą z wszystkimi stworzeniami.
Najsilniejsze emocje to emocje kochania i cierpienia. Siła tych emocji oparta jest na słowach. Słowa są energią i słowa na jakich oparte jest kochanie są oparte na słowach opartych na prawdzie, a słowa na jakich oparte jest cierpienie oparte są na kłamstwie.
Siła słów na jakich oparte są emocje kochania oparta jest na słowach Stwórcy. Słowa Stwórcy to potężna energia. Potężną energią są też inne słowa człowieka, ale to zła energia. Siła słów na jakich oparte jest cierpienie oparta jest na słowach narzuconych przez człowieka. Emocje są zawarte w energii opartej na danym rodzaju myślenia. Emocje są zawarte w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich systemy neurologiczne są oparte. Na moc emocji nikt z nas nie ma siły, gdyż kochamy człowieka który wypowiedział słowa oparte na emocjach kochania, ale na emocje cierpienia mamy siłę, gdyż są oparte na narzuconych przez nas słowach. Z emocji kochania też możemy wyjść i większość z ludzi wyszła przy pomocy uczynienia zła osobie którą kochała. Emocje kochania utrzymują się tylko na słowach Stwórcy. Nikt z nas nigdy nie wyjdzie z cierpienia jeśli nie przywróci słów jakimi zadał cierpienie na słowa na jakich są naturalne emocje. Naturalne emocje to emocje miłości. Ludzie kościoła mówią, że Bóg jest miłością i przebacza, a ja mówię, że miłość to energia oparta na słowach Stwórcy i te słowa trzeba wypowiadać a nie mówić, że będzie się czyniło zło, a Bóg ma przebaczać.
Narzucone przez człowieka myślenie to myślenie do czynienia zła jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie do czynienia dobra i ono jest oparte na prawdzie. Jak wypowiadamy słowa Stwórcy to naturalnie mamy dobro jakie jest skutkiem wypowiadania prawdy. Słowa do czynienia zła wymyślił człowiek i aż tyle, że nazwał je innym prawem człowieka jak Boga i nazwał je wiarą w Boga. Ludzie przeszli na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie na jakich cierpią i umierają. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wypowiadaniem i wykonywaniem słów opartych na kłamstwie. Stwórca wskazał, że organy oparte na kłamstwie to organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ja w moim występowaniu w obronie ludzi przed sądami pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że ludzie w naturze mają takie same słowa na jakich wyrażamy taką samą wolę, a ludzie ustanawiający prawo wyrażają inną wolę przy pomocy której okradają ludzi. Wskazywałam, że ja odbieram zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem przy pomocy mojego myślenia opartego na prawdzie. Wygrywałam wszystkie sprawy, a kiedy zobaczyłam dane, że ponad 99,5% ludzi przegrywa sprawy w sądach to uznałam, że Sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i widzi się słowa złodzieja. Ja wskazywałam, że te słowa złodzieja to słowa zapisane, że to prawo ludzi. Sędziowie stanęli po stronie złodziei i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja się cieszę, że jestem prawnikiem na słowach Boga. Sędziowie mają rację, że ja nie powinnam mieć uprawnień do występowania przed sądami opartymi na kłamstwie. Kto z nas wygrał pokazuje kto jest na energii życia, a kto na energii śmierci. Słowa oparte na prawdzie są na energii życia, a słowa oparte na kłamstwie są na energii śmierci. Ja wskazuję na dwa rodzaje myślenia u Sędziów ponieważ dokąd się nie przyznałam, że opieram się na prawdzie dotąd Sędziowie się ze mną zgadzali i mam wszystkie sprawy wygrane.
Ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim wykonują wolę człowieka wielu ma już silne przekonania oparte na kłamstwie i na nich czynią takie zło jak mordowanie ludzi na wojnach. Wojny ludzie opracowują przy pomocy myślenia, a myślenie zostaje w mózgu i nie istnieje bez emocji. Jakie mają emocje przywódcy państw widać, że to sadyści. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla Neurobiolog Eric Kandel to anatomia oparta na kłamstwie. Ta zmieniona anatomia oparta na kłamstwie to psychopata narzucający do wykonywania czynności zła i wykonujący czynności zła. Psychopata opracowuje zadawanie cierpienia, a wykonawca woli psychopaty zadaje cierpienie. Oboje mają w mózgu z nabycia od siebie myślenie do czynienia zła i na nim emocje oparte na słowach do czynienia zła. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy ponieważ nabyli emocji cierpienia na wykonywaniu czynności zła jakich nauczyli ich ludzie kłamcy stojący na czele władzy i współdziałający z władzą. Wskazuję zatem na przyczynę choroby psychicznej jaką jest wykonywanie czynności zła. Napisałam do ludzi nauki, ludzi władzy i kościoła i wielu innych ludzi, że przyznana Nagroda Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, że to czynności zła, ale nikogo reagującego na czynienie zła nie znalazłam. Ludzie kościoła mówią, że Bóg ludzi zbawi z cierpienia a ja mówię, że Bóg po stronie złoczyńców tak jak kościół nie występuje. Wskazuję, że wszyscy ludzie cierpią i umierają od wykonywania czynności zła na jakich mają zmienioną anatomię na złoczyńców,
Wskazuję, że siła cierpienia to emocje oparte na słowach do czynienia zła i wskazuję, że siła radości i szczęścia to emocje oparte na słowach Stwórcy. To, że prawie nikt nie chce słuchać o odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu jest dowodem na to, że ludzie są złoczyńcami. Złoczyńca jest oparty na drugim umyśle na jakim wykonuje wolę złoczyńca. Wybierani przez ludzi przywódcy to złoczyńcy mówiący, że słowa do czynienia zła są prawem.
Stwórca nas stworzył dobroczyńcami na słowach do czynienia dobra. Dawanie dobra ukradzionego ludziom przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem to nie dobroczyńca a złoczyńca.
Ludzie złoczyńcy opowiadają o Bogu, a wymyślili myślenie przeciwko Bogu. Mają ludzie na tym swoim myśleniu przeciwko Bogu swoje emocje na jakich cierpią i umierają. Ludzie szukają emocji kochania bo na kłamstwie ich nie ma. Zdarza się, że spotkają się ludzie którzy są połączeni kochaniem przez Stwórcę, ale np. są w związku opartym na myśleniu opartym na kłamstwie i mówią, że przyrzekli wierność kłamcy. Ludzie przerzekają kłamcy miłość, a kłamca miłości nie ma. Na tym przyrzekaniu miłości bez emocji kochania ludzie uprawiają seks oparty na kłamstwie na jakim są emocje zadające cierpienie i śmierć. Tak to sobie narobiliśmy wymyśleniem słów do czynienia zła i wyrażaniem zgody na wykonywanie czynności zła. Ludzie są takimi złoczyńcami, że nawet nie ogłosili, że zmieniona anatomia to złoczyńca i wykonawca woli złoczyńcy. Każdy może sobie zbadać, że cierpienie utrzymuje się na słowach opartych na kłamstwie w mózgu i że u chorych małych dzieci ich cierpienie jest oparte na kłamstwie w mózgu. Ludzie oszuści władzy i kościoła mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że cierpienie jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, jakie to słowa Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieznych celów. Czynienie zła to rozbieżne cele z czynieniem dobra. To złoczyńca wyszedł z psychiki odkrytej przez Zygmunta Freuda. Złoczyńca wyszedł z psychiki odkrytej przez Zygmunta Freuda narzuceniem myślenia do czynienia zła. Teraz złoczyńca ma zmienioną anatomię na złoczyńcę, a co jest skutkiem doskonałego wykonywania woli Stwórcy przez mózg i energię.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz