sobota, 18 marca 2017

CIERPIENIE I ŚMIERĆ TO PRZEGRANA Z MÓZGIEM

Przegrana z mózgiem to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż to na tym myśleniu jest człowiek na energii zadającej mu cierpienie i śmierć i to na tym myśleniu jest człowiek umysłowo chory. Wskazuję dla ludzi zajmujących się anatomią i genetyką na pracę jaką wykonuje mózg wprowadzaniem człowieka w umysłową chorobę i energię opartą na tej umysłowej chorobie. Wskazuję na Mądrość mózgu który wie na jaki umysł wprowadzić człowieka. Wskazuję dla ludzi zajmujących się anatomią, że energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie odpowiada myśleniu opartemu na kłamstwie, a energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie odpowiada myśleniu opartemu na prawdzie. Wskazuję, że na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na prawdzie mamy energię życia, a na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie mamy energię w której nie ma życia. Wskazuję, że cierpienie i śmierć zadaje energia w której nie ma życia i że wytwórcą tej energii jest człowiek. Kiedy do mnie dzwoni lub pisze jakiś człowiek, że chce ażebym wykonywała jego wolę to go pytam na czym on opiera swoje wtarganie w moje życie. Ci ludzie wtargujący się w czyjeś życie wypowiadają słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i ci ludzie mają na tych ich słowach energię w której nie ma życia. Jeśli człowiek wykonuje wolę tych oszustów nazywających ich słowa prawem i wiarą w Boga to nabywa energii która zadaje mu cierpienie i śmierć. Wielu oszustów kombinuje z mózgiem jak np. Programowanie Neurolingwistyczne i tak sobie naprogramowali, że są umysłowo chorzy. Ludzie kodujący do mózgu uznali, że jak wprowadzą do mózgu słowa to mózg będzie je wykonywał. Tak mówiła do mnie Biochemik prof. Maria Szulc, że ona nauczyła się głosu podświadomości i koduje do podświadomości w miejsce myśli złych myśli dobre. Ja wskazuję na mózg, że on nie da w siebie wkodować żadnych myśli i że ten kodujący nabył umysłowej choroby i energii w której nie ma życia. Wskazuję, że mózg wie jakie są myśli dobre a jakie złe i nie wymaże ich człowiek, a to czego nabył to umysłowej i psychicznej choroby na tym kombinowaniu jak pomóc złoczyńcy. Ludzie kościoła pomagają złoczyńcom rozgrzeszaniem ich, a mózg na to ich rozgrzeszanie wykazuje ich, że nie mają rozumu. Wskazuję jasno na mózg, że on narzucone słowa wprowadza na umysł oparty na braku rozumu i że tym brakiem rozumu zajmują się systemy neurologiczne, czyli energia w której nie ma życia. Mózg nie pozwala na wtarganie do jego natury, a na co dowodem jest odkrycie naukowe z którego odkryłam, że mózg wprowadza narzucone słowa na umysł oparty na braku rozumu i energię uśmiercającą życie. Wskazuję, że na tych słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów ludzie oszuści nazwali je prawem dla psychiki opartej na rozumie. Kto z ludzi wykonuje słowa oszustów wchodzi na umysł oparty na braku rozumu i energię zadającą mu cierpienie i śmierć. Widzimy teraz taki przykład w Turcji gdzie oszuści nazywający słowa do oszukiwania prawem znęcają się na więżniach, a więźniowie mówią, że źle wybrali bo ten kogo wybrali to sadysta. Wskazuję, że wybrani i wybierający to kłamcy i że mają na swoim myśleniu energię na jakiej narzucający słowa jest sadystą, a wykonujący narzucone słowa jest ofiarą. Wskazuję co mózg postanawia na to prawo ludzi i wiarę w Boga, że to myślenie jakie trzeba wprowadzić na umysł oparty na braku rozumu i energię opartą na braku rozumu na jakim kłamca ma zmienioną psychikę. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili przy odkryciu Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to psychopata i ofiara. Ja napisałam o tym tysiące pism, a złoczyńcy chcą ażeby ludzie ich wolę wykonywali. Zawsze przypominają mi się niektórzy z moich klientów którzy mówili, że jak do ich drzwi pukają urzędnicy skarbowi to wypuszczają na nich psy. Mówiłam, że to prawidłowe działanie bo pies czuje złego człowieka i ten złoczyńca ucieka. Pamiętam jak jeden z Poborców podatkowych pracujący w urzędzie miasta skoczył jak oparzony kiedy powiedziałam, że pilnuję ażeby moich klinetów nie okradali ludzie posługujący się innym myśleniem jak myślenie jakie jest w naturze mózgu, Wołał ten kłamca żyjący z okradania ludzi, że ja działam przeciwko władzy, a ja powiedziałam, że przeciwko złodziejom i bandytom wypowiadającym inne słowa jak słowa na jakich jesteśmy stworzeni. Nie wiedziałam, że Sędziowie należą do złodziei a przekonałam się o tym jak się przyznałam, że wygrywam wszystkie sprawy na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ja odebrałabym złodziejom wszystkie pieniądze ale sama nie dałabym rady, a moje koleżanki i koledzy mówią, że dla nich prawem są słowa oszustów.
Wskazuję dobrym ludziom ażeby nie pozwalali sobie narzucać słów przez oszustów bo to źle zachowujący się ludzie. Ci źle zachowujący się ludzie mówią tak jak ich przedstawiciele politycy, że się uczą mowy ciała. Ja wskazuję, że zmieniła im się mowa ciała na energii wytworzonej kłamstwiem. Ludzie kościoła mówią, że modlą się do Boga ażeby nie cierpieć, a zatem oni nie wypowiadają słów Boga. Na słowach Boga nikt nie cierpi. Cierpienie jest oparte na zmienionej mowie ciała. Wskazuję, że ciało jest podporządkowane myśleniu jakie jest w mózgu i ciało oparte na prawdzie żyje, a oparte na kłamstwie umiera.
Kłamca wytworzył sobie energię do wykonywania czynności kłamstwa i dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ta zmieniona anatomia jest od wykonywania czynności zła. To paskudztwo wykonujące czynności zła napada na ludzi i ich domy i niszczy mienie stworzone przez Stwórcę. To paskudztwo napada na ludzkie życie i życie innych stworzeń i prawidłowo Stwórca zmienił im anatomię na złoczyńców. Złoczyńca cierpi i umiera na energii opartej na braku rozumu. Złoczyńca jest głupi i bardzo dobrze widzi to Albert Einstein mówiąc o złej energii, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że to mózg wprowadził myślenie narzucone przez oszusta na umysłową chorobę. Dla dobrych ludzi też wskazuję, że ludzie kłamcy stosują przemoc na ludziach nauczaniem ich myślenia opartego na kłamstwie na jakim oparta jest nauka religii, prawo na jakim wykonuje się wolę ludzi, nauki polityczne, ekonomia i wszystkie inne nauki oparte na słowach oszustów. Ludziom na których stosowana jest przemoc trzeba pomóc i poznaje się ich po tym, że chcą czynić dobro. Takiej przemocy na psie dokonał Iwan Pawłow i zwierzęta też trzeba chronić przed ludźmi złoczyńcami. Złoczyńca sam ginie od wytworzonej przez niego złej energii.
Złoczyńca to człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca i wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że oni odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Kiedy to napisałam to złoczyńcy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępców Dyrektora którzy reagowali na moje odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję dlaczego Naukowcy odkryli że Jezus wiedział, że idzie na śmierć i sam się do niej przygotowywał, bo wiedział że ludzie narzucający słowa to mordercy. Wskazuję, że mordercy nie zamordowali Stwórcy bo do wystąpienia śmierci potrzebna jest energia śmierci a Stwórca nie wypowiada słów opartych na kłamstwie.  

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz