czwartek, 2 marca 2017

ORGANY WŁADZY, WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚCI I KOŚCIOŁA PRZECIWKO KTÓRYM WYSTĄPIŁ JEZUS TO MORDERCY UCZUĆ I ŻYCIA

Natura to odczuwanie oparte na energii życia. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ponad 2000 lat temu wystąpił przeciwko narzucaniu słów i opartym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał, że to mordercy uczuć przybijający czujące ciało do krzyża i zostawiający cierpiących ludzi na krzyżu aż umarli.
Życie to uczucia i one są oparte na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Nasze uczucia są zdrowe i szczęśliwe na wypowiadaniu słów na jakich są oparte. Naukowcy odkryli, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa, a ja odkryłam, że dlatego ponieważ w narzuconych słowach nie ma uczuć. Ludzie narzucający słowa nie mają uczuć. Nas w naturze łączą emocje kochania, a ludzie kłamcy niszczą uczucia kochania, a czym niszczą życie. Kochanie jest oparte na odczuwaniu potrzeby seksu, a ludzie narzucający słowa chcą seksu, a nie kochania. Ludzie narzucający słowa wymyślili różne sposoby robienia sobie nawzajem przyjemności jak widać to w domach publicznych gdzie prostytutki i ludzie korzystający z ich usług nie kochają się a robią sobie przyjemności. Ci ludzie nie mają uczuć, odchodzą po wykonanym seksie i prostytutki przyjmują następnych. To kłamcy nie mają uczuć i oni zadają cierpienie i śmierć ciału dokonywaniem na nim gwałtu. Wszyscy znamy przypadki, że mężczyźni mordują dzieci wkładaniem im do ust narządu seksu. Ci ludzie są uzależnieni od tego rodzaju robienia sobie przyjemności. Ich nie obchodzi czyjeś życie, a zrobienie sobie przyjemności. W czasie wojny widać normalność dla tych ludzi gwałcenia bo to kłamcy bez uczuć. Ludzie władzy wzywają młodych chłopców do wojska na naukę mordowania ludzi. Ludzie władzy te wezwania wysyłają pisząc w nich, że dla odczuwania ich myślenie jest prawem. To co widzimy na tym prawie ludzi to jęczące z bólu odczuwanie na całym świecie. Mordercy dają uczuciom leki na uspokojenie zadanego im cierpienia. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu a namawiają ludzi na wybieranie władzy i biorą od ludzi władzy pieniądze uzyskane przez ludzi władzy przy pomocy zadawania cierpienia uczuciom. Ludzie nauki nie chcą słuchać o wskazywaniu przeze mnie, że w ustanowionym prawie i słowach na jakich oparta jest wiara w Boga zawarte są emocje zadające odczuwaniu cierpienie i śmierć. Wczoraj ktoś podesłał mi na Facebooku Papieża Jana Pawła II z zacytowanymi przez niego słowami, że związek małżeński zawiera się na dobre i na złe. W komentarzu napisałam, że na słowach Boga nie ma zła. Zło to złe uczucia a złe uczucia oparte są na kłamstwie. Ludzie władzy mówią do ludzi, że wzywają ich do wojska i że mają oddawać życie dla kraju, a żadnego kraju nie mają. Kraj ma odczuwanie oparte na słowach Tego Kto go stworzył. Mózg wykazuje mówiącego, że kraj jest jego, że to złodziej. Ten Kto skonstruował mózg zna słowa bo Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele. Te rozbieżne cele są ze Stwórcą mózgu. Ten człowiek o rozbieżnych celach to złodziej okradający z uczuć przy pomocy wypowiadania innych słów jak wypowiada Stwórca. W naturze mózgu są słowa Stwórcy. Tylko ludzie mogą wypowiadać słowa i wypowiedzieli słów zadających cierpienie i śmierć tyle, że grozi śmierć życia na ziemi. Bez wypowiadania tych innych słów przez złych ludzi w naturze istnieje tylko energia życia. Zły człowiek to człowiek który nie ma uczuć. Człowiek który nie ma uczuć to kłamca. Ludzie nie powinni uprawiać seksu z ludźmi kłamcami bo seks jest oparty na słowach Stwórcy, a nie oszustów którzy na narzuconych słowach nie mają emocji kochania ani miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a zatem nie mają uczuć, a nie ma uczuć złoczyńca. Miłość i kochanie to uczucia. Na narzuconych słowach mamy ludzi przebudowanych na złoczyńców. Nie mówią o tym ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to ludzie bez uczuć. Anatomia to uczucia i zmienioną anatomię ma ten kto nie ma uczuć. Pełno na ziemi bandytów nazywających słowa zadające cierpienie i śmierć prawem i wiarą w Boga. Uczą dzieci kłamstw w szkołach i na lekcjach religii i pozbywają dzieci uczuć. Te dzieci i dorośli bez uczuć chorzy są na schizofrenię. Jak złymi są ludzie świadczy to, że ich nie obchodzi cierpienie ludzi a pieniądze jakie mają ludzie. Jak ludzi okradną to organizują wojny w  celu wymordowania ludzi. Mordować potrafi ten kto nie ma uczuć. Stwórca nas stworzył czującymi. Ludzie zamiast reagować na moje odkrycia cierpiącej psychiki i umierającej od wykonywania słów kłamców to Departament nazywający się Zdrowia przysyła mi i pisemnie i do spamu pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życie. Ministerstwo Zdrowia należy do ludzi władzy, a na słowach ludzi władzy jest śmierć a nie zdrowie i życie. To świadomi mordercy którzy wiedzą od Stwórcy, że uczucia stworzył na wypowiadaniu prawdy. Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że Bóg jest miłością i przebacza, a nie mówią za co Bóg ma przebaczać. Oni rozgrzeszają ludzi ze słów innych jak wypowiada Bóg o którym mówią, że trzeba Go prosić jak nie chce się cierpieć. Ludzie kościoła nie mówią, że cierpienie zadaje kłamca. Ludzie kościoła gdyby nie występowali przeciwko Bogu to by mówili to samo co wykazuje mózg, że cierpienie zadaje kłamca, a oni mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że zrzekli się uczuć. Ludzie kościoła pierwsi odrzucili moje wskazywanie na odkrycia naukowe, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak wypowiada Stwórca. To nikczemni ludzie nie reagują na ludzi zadających cierpienie i śmierć. Ci nikczemni ludzie pokazywali na moim Blogu ogromnie dużo ludzi i jest ich z około dwustu krajów świata, a jak napisałam, że cierpienie zadaje kłamca to pokazują w momencie ukazania się mojego artykułu pełno ludzi i natychmiast to zamykają i pokazują, że inni już nie weszli i jest tylko kilku ludzi. Ci nikczemni ludzie przysyłali mi z Twittera zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak zobaczyli, że odkryłam, że kłamcy nie mają uczuć to wymazywali wszystkich Obserwatorów. W Google przestali wpisywać moje odkrycia. Na Facebooku bardzo szybko miałam 5000 ludzi jakich wolno i 1600 Obserwatorów, a jak napisałam, że na Twitterze też było bardzo szybko pełno Obserwatorów to przestali pokazywać ilu jest Obserwatorów. Na Facebooku po dwóch miesiącach mojego tam pobytu napisali, że moje zdjęcie ma pierwsze miejsce wśród zdjęć. Są cztery moje zdjęcia na Facebooku i razem na nich około 2500 ludzi którzy lubią moje zdjęcia i około 500 komentarzy. Nie piszą już, że moje zdjęcie ma pierwsze miejsce na Facebooku, a co jakiś czas zmniejszają ilość ludzi. Wczoraj kiedy otrzymałam zawiadomienie o moim głównym zdjęciu, że kilku ludzi mnie lubi zajrzałam na zdjęcie i zobaczyłam, że z tymi których podają, że doszli jest 674 a wieczorem było 702. Na Facebooku też nie chcą publikować moich odkryć, a ja wskazuję jak ludzie są perfidni wobec Tego Kto dał im życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie. Wskazuję na ludzi w wymiarze sprawiedliwości którzy zgadzali się ze mną bo mam wszystkie wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów i 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie warmińsko-mazurskim a jak napisałam, że wygrywam sprawy na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to orzekli, że zabrać mi uprawnienia do wykonywania zawodu. Wskazuję jak nikczemnymi ludźmi są ludzie kłamcy. Wskazuję, że w naturze mózgu mamy myślenie jakie otrzymaliśmy od Stwórcy i że mózg wykazuje inne myślenie na energii w której nie ma uczuć i nie ma życia. Jedyne stworzenia jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i zajmują się znęcaniem na uczuciach i uśmiercaniem uczuć. Myślałam, że Sędziowie nie wiedzą, że widzi się słowa złodzieja i bandyty jak posługuje się myśleniem opartym na prawdzie, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do  krzyża za mówienie prawdy. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludzie mają w sobie tyle samo zła co dobra i że spokojni w czasie pokoju sklepikarze w warunkach wojny okazują się groźnymi oprawcami. Ja mówię, że Maria Szulc nie widzi, że w naturze mamy w sobie tylko dobro a na co dowodem jest nauczenie się przez nią głosu o energii podświadomości którym jak przemawia to uzależnieni od myśli ludzie mówią, że im to pomaga. Ja wskazuję, że głos podświadomości to głos uczuć, a ludzie uzależnieni od myśli nie mają uczuć. Brak uczuć to nie jest podświadomość. To bandyta nie ma uczuć.
Bandyci mówią, że Bóg przyjdzie i ich zbawi, a ja wskazuję na odkrycia naukowe, że zbawienia nie ma.
Każdy jest stworzony na energii życia na jakiej ma uczucia i jak cierpi to na myśleniu opartym na kłamstwie przez siebie narzuconym jakim znęca się na uczuciach innych ludzi i innych stworzeń. Ilu jest morderców ludzi świadczy władza na całym świecie, różne religie i wymiar sprawiedliwości. Bandyci nazwali dla uczuć prawem ich słowa jakimi znęcają się na uczuciach i powołali wymiar sprawiedliwości do wymierzania uczuciom kar. Ludzie kościoła namawiają na wybieranie bandytów zadających uczuciom cierpienie a do ludzi mówią, że mają modlić się do Boga jak nie chcą cierpieć bo nie umiał stworzyć im ciał. Nikczemni ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że genetyka to uczucia, a ten kto nie ma uczuć ma zmiany w genetyce na bandytę. Nie ogłosili przyznający Nagrody Nobla, że zmienioną anatomię ma bandyta, bo anatomia to uczucia, a bandyta nie ma uczuć.

                                                                                                  Barbara Paul
                                                                                                       

                                                                                                     
                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz