niedziela, 26 marca 2017

NA NARZUCONYM MYŚLENIU ODCZUWANIE PRZECHODZI NA FUNKCJONOWANIE NA BRAKU ROZUMU

Odkryłam, że Stwórca pozwala ludziom funkcjonować na narzuconym przez nich myśleniu, gdyż człowiek ma z nabycia systemy neurologiczne oparte na narzuconym myśleniu. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na braku rozumu odczuwanie jest głupie. Odkryłam, że odczuwanie jest mądre na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Naukowcy oparci na narzuconym myśleniu mówią o nanorewolucji na jakiej człowiek przyszłości będzie na protezach. Będą zatem gwałcić protezy. Uczuć w protezach nie ma no i nie będzie dzieci. Tak, że ci naukowcy mówiący o ludziach przyszłości opartych na protezach nie mają rozumu. Na rozumie ludzie mają uczucia. Uczucia nie istnieją bez rozumu w mózgu. Mamy odkrycie naukowe które mówi, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów, a naukowcy chcą człowieka przyszłości na protezach opartych na braku rozumu w mózgu.
W piątkowym programie "Taniec z gwiazdami" odpadł najpiękniej tańczący Jacek Jeschke z pięknie tańczącą partnerką. Ich taniec wprowadził nie tylko mnie we wspaniałe emocje oparte na rozumie. Napisałam do Jacka Jeschke żeby się nie przejmował ocenami ludzi którzy nie mają emocji opartych na rozumie. To samo przekazuję wszystkim ludziom wykonującym czynności na rozumie. Wielcy ludzie zawsze byli Wielkimi i zawsze będą, a o miernocie nie ma o czym mówić. Zmienioną anatomię odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że jest zmieniona od wykonywanych czynności, a ja napisałam na to do ludzi nauki, że to na braku rozumu. Albert Einstein też widzi i już przede mną energię śmierci o której mówi, że jest o niej pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że energię życia też odkrył Albert Einstein ale nie wiedział tak samo jak odkrywca psychiki Zygmunt Freud, że ta energia życia na jakiej oparte jest odczuwanie oparta jest na rozumie. Albert Einstein domyśla się, że energia życia oparta jest na słowach Boga gdyż pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Po energii śmierci widać, że Albert Einstein wie, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi a o energii życia pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Albert Einstein to mędrzec, ale ja wskazuję, że wszyscy jesteśmy stworzeni na rozumie.  Wskazuję na mądrość mózgu który wykazuje, że na innej energii wykonuje czynności głupiec, gdyż jest oparty na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja powinnam otrzymać za odkrycie, że na braku rozumu.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz