niedziela, 19 marca 2017

KRYTYNI NAZWALI SWOJE SŁOWA DLA GENIALNEGO UMYSŁU PRAWEM I WIARĄ W BOGA

Odkrycia naukowe dowodzą, że każdy umysł ma swoją energię. Albert Einstein o energii opartej na sposobach myślenia ludzi mówi, że jest pewny co do ich głupoty, a ja po energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu jestem pewna co do genialnego umysłu. Na energii opartej na genialnym umyśle jest świadoma żyjąca energia, a na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka jest nieświadoma energia w której nie ma życia. Genialny umysł wykazuje słowa narzucone przez człowieka na innym umyśle i na energii opartej na tym innym umyśle. Ludzie na tej energii opartej na narzuconych słowach są różnego rodzaju głupcami. Głupi jest chory psychicznie i nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. To co głupi robią w świecie stworzonym na genialnym umyśle to niszczą naturę i znęcają się na psychice natury. Porozwalane domy na wojnach organizowanych przez głupie umysły i płaczące i bojące się dzieci to dowód kretynów napadających na ludzi. Każdy kto wykonuje słowa głupich cierpi i umiera. Wykonywanie woli głupich jest na energii jaką wytworzył sobie głupi swoim myśleniem. Wykonywanie woli Mędrca jest na energii jaką wytworzył sobie Mędrzec. Energia wytworzona przez Mędrca to energia życia. Mędrzec na energii życia jest świadomy tego co robi i dokąd idzie. Ludzie na energii Mędrca wykonują doskonałe rzeczy, a na energii opartej na narzuconych słowach wykonują czynności złodziei i morderców. Podoba mi się rozum mojego Stwórcy, że myślenie wytwarza energię do wykonywania czynności. Odkrycie przez Neurobiologa Erica Kandela zmienionej anatomii od wykonywanych czynności pokazuje nam energię wytworzoną umysłem opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ja odkryłam, że człowiek jest głupi na wytworzonej jego słowami energii, a odkrycie Alberta Einsteina energii na sposobach myślenia ludzi pokazuje ilu ludzi przeszło na energię na jakiej są głupi. Medycyna od Mądrego podpatrzyła na jakiej energii jest oparty i utrzymuje psychikę na braku rozumu na lekach. Jak narzucający słowa nie bierze leków to widać, że jego stan na narzuconych słowach to głupi człowiek. W szpitalach i zakładach psychiatrycznych ludzie mówią, że dla nich prawem i wiarą w Boga są słowa na jakich człowiek jest głupi. Dowódcy wojskowi i żołnierze z którymi rozmawiałam w szpitalach psychiatrycznych mówili, że jak się wyleczą to pojadą dalej wykonywać czynności na braku rozumu mordowania na wojnach ludzi. Ja mówię, że nikt jeszcze nie widział zdrowego człowieka na energii na jakiej wykonuje wolę ludzi. Psychicznie chorzy klęczą na kolanach na korytarzach i trzymają święte obrazki i modlą się do obrazków. Na narzuconych słowach ludzie mają wymyślonych świętych do których się modlą a ludzie wykonujący czynności na energii Mędrca wykonują doskonałe rzeczy jak Mędrzec którego rozum mają.
Odkryłam, że w wyniku wypowiadania słów przez ludzi ludzie wypowiadający inne słowa jak mają w naturze mózgu nabyli swojego umysłu i opartej na nim energii na jakiej mają zmienioną anatomię na głupich. Medycyna kradnie narządy oparte na energii Mędrca i wszczepia w energię opartą na umyśle głupca. Naukowcy oparci na narzuconym myśleniu mówią o nanorewolucji w jakiej człowiek przyszłości będzie na protezach, ale nie dodali, że oparty na braku rozumu i że protezy nie żyją. Ci ludzie na protezach oparci na braku rozumu zamiast uczuć będą mieli drewno. Dobrze, że Stwórca oddzielił od siebie głupich. Naukowcy mówiący o człowieku przyszłości nie mówią czy organy do seksu też zrobią na protezach. Głupi nie ma uczuć. Głupi chce kochania a na braku rozumu nie ma. Głupi też chce żyć, a energii życia sobie nie wytworzył.
Głupi nazwali naturę podświadomością bo zapewne uznali, że świadomość to oni wprowadzą. Psychiatra Karol Jung widzi na narzuconych słowach psychikę uzależnioną od myśli i że ten człowiek jest nieświadomy tego co go czeka. Ja wskazuję na ludzi w Syrii i w Turcji a wcześniej w Polsce w obozach koncentracyjnych, że ludzie wykonujący narzucone słowa stali się głupimi którzy zobaczyli, że ci których wybrali znęcają się na nich, strzelają do nich i wydają rozkazy wchodzenia do komór gazowych. Ja w moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z oraganami skarbowymi zobaczyłam, że słowa zapisane na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi to słowa złodziei. Zobaczyłam, że złodzieje nazwali swoje słowa prawem a ludzie mówiący, że dla nich słowa ludzi są prawem są okradani. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że złodziej i okradany są na tych samych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że złodzieje i bandyci ukrywają się a zatem wiedzą, że są złodziejami i bandytami. Politycy mówią, że mają zmienioną mowę ciała a ja wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu w mózgu. Niektórzy mówią, że kodują do mózgu, a ja im wskazuję, że do natury mózgu nikt nie ma wstępu. Kodują w swój umysł oparty na braku rozumu.

                                                                                                         Barbara Paul

                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz