poniedziałek, 27 marca 2017

STWÓRCA WIEDZIAŁ, ŻE NARZUCAJĄCY SŁOWA TO PSYCHOPATA I DLATEGO SAM SZYKOWAŁ SIĘ NA ŚMIERĆ

Naukowcy odkryli, że Stwórca którego znamy jako Jezusa sam szykował się na śmierć. Ja odkryłam, że Stwórca wiedział, że narzucający słowa to psychopata i dlatego sam szykował się na śmierć. Odkryłam, że Stwórca zdecydował się na przybicie Go do krzyża i na szykanowanie Go, wyśmiewanie, wyszydzanie, ażeby wskazać, że takie cechy mają ludzie na narzuconych słowach. Stwórca nie cierpiał, ani nie umarł, gdyż nie miał energii śmierci jaka jest potrzeba do cierpienia i śmierci. Stwórca ma w sobie tylko energię życia i my wszyscy w naturze mamy Jego energię życia i słowa Stwórcy w naturze mózgu na jakich utrzymuje się energia życia. Wskazuję na energię opartą na narzuconych słowach, że ona utrzymuje się na narzuconych słowach. Bardzo dobrze pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje że mózg wyodrębnia narzucone słowa i nimi zajmują się inne systemy neurologiczne jak systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy. Wskazuję, że o te systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach zmieniona jest anatomia i ta zmieniona anatomia oparta jest na słowach opartych na kłamstwie na jakich wykonuje się wolę ludzi. Na tych narzuconych słowach oparta jest umysłowa choroba, a psychiczna choroba na energii na jakiej jest zmieniona anatomia. Ja wskazuję, że ta wola ludzi na zmienionej anatomii to psychopaci znęcający się na psychice stworzonej przez Boga. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a ja wskazuję, że na energii miłości oparte jest nasze ciało i utrzymuje się ono na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Skoro ludzie kościoła zrzekli się miłości to znaczy, że mają emocje na zmienionej anatomii. Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja wskazuję, że emocje miłości oparte są na prawdzie i że inne emocje mają ludzie którzy mają w mózgu kłamstwo. Nie wie co to jest prawda kłamca. Zmienioną anatomię ma kłamca i jest to psychopata i ofiara która wykonuje słowa psychopaty. Zmieniona anatomia to energia wytworzona kłamstwem i ci psychopaci nazwali na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga i uśmiercili miliardy ludzi i innych stworzeń. Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed śmiercią na narzuconych słowach. To dobry Rodzic.
Złoczyńcy mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ja wskazuję, że zadaje ten kto ma zmienioną anatomię na słowach opartych na kłamstwie w mózgu, gdyż to tam jest energia śmierci w zmienionej anatomii. Wskazuję, że złoczyńy dobrze wiedzą, że ich odkryłam, a na co dowodem jest nie wpisywanie w Google moich odkryć o złych emocjach na kłamstwie i zadawanej śmierci energią opartą na kłamstwie. Oszukują na Blogu, na Twitterze i na Facebooku. W Google złoczyńcy oszukują o ilości ludzi czytających moje odkrycia, gdyż kilka dni temu napisałam, że przy moim nazwisku Barbara Paul Elbląg jest 1.390.000 ludzi to szybko zmienili na 140.000. Przy wszystkich Barbarach Paul był czas, że wykazywali około miliarda ludzi, a nie pokazują przy innych Barbarach Paul ilu ludzi ich czyta. Po napisaniu przeze mnie, że jest około miliarda ludzi zmniejszyli na około 180.000.000. Ostatnio przy moim nazwisku pokazują trochę ponad 140.000 ludzi, a u wszystkich Barbar Paul są różnice o okoł trzy miliony i nie pokazują u której to Barbary Paul. Wskazuję na podłych wstrętnych, nikczemnych ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie na zmienionej anatomii na złoczyńców.
Na słowach Stwórcy jesteśmy inteligentnymi, mądrymi, wykonującymi doskonałe czynności. Ludzie na narzuconych słowach są chorzy psychicznie i wykonują czynności zła. Medycyna podaje leki na chorą psychikę i te leki są oparte na energii natury i jak je biorą to nie wykonują czynności zła, ale nie umieją wykonywać czynności dobra bo wszystko co robią robią źle i niszczą dobro wytworzone na energii Stwórcy.
Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie pomyślałam, że tyle jest ludzi złoczyńców i zaczęłam pisać w skargach do sądów, że jeśli opieramy się na prawdzie to widzimy słowa złoczyńcy. Wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Złoczyńcy nie chcą ogłosić odkrycia Neurobiologa Erica Kandela o zmienionej anatomii, że to złoczyńca. W naturze nie ma energii do wykonywania czynności zła i kłamcy sobie ją wytworzyli i na niej cierpią i umierają. W naturze nie ma energii na jakiej wykonuje się wolę człowieka.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz