piątek, 24 marca 2017

MILIARDY WIERZĄCYCH W BOGA OSZUSTÓW NIE CHCE OPUBLIKOWAĆ MOJEGO ODKRYCIA, ŻE CZŁOWIEK NA SŁOWACH BOGA MA ROZUM

Odkryłam, że człowiek jest normalny na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i że ma rozum, a miliardy oszustów mówiących, że wierzą w Boga nie wprowadzają moich odkryć do zapisów w Google, na Blogu pokazują, że rozumu to prawie nikt nie ma. Na Twitterze wymazali miliardy ludzi którym się zgadza, że mają rozum na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Na Facebooku przestali pokazywać Obserwatorów i nie chcą publikować moich odkryć. Miliardy wierzący w Boga oszustów przybiło do krzyża Stwórcę który dał im życie, a wobec mnie Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie. Ja na tym rozumie odbierałam od złodziei ukradzione ludziom pieniądze. Złodzieje zapisali ich słowa jakie mózg wykazuje na braku rozumu, że są prawem dla natury i wiarą w Boga. Ludzie wykonujący te słowa złodziei są okradzeni, a złodzieje mówią, że mają budżet państwa i kościoła.
Ludziom zajmującym się genetyką wskazuję, że genetyka to psychika i ciało oparte na rozumie, a zmiany w genetyce to psychika i ciało oparte na braku rozumu. Ogromna ilość ludzi przeszła na wypowiadanie słów oszustów, ale mózg nie przeszedł i wprowadził oszustów na umysłową i psychiczną chorobę. Umysłowa i psychiczna choroba jest oparta na energii uśmiercającej życie wytworzonej słowami oszustów.
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz