czwartek, 23 marca 2017

SKARB W CZŁOWIEKU TO GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA

Odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest wolną w człowieku siłą która spełnia życzenia. Złą grawitacyjną siłę czujemy, że jest oparta na naszych słowach, a czujemy też drugą w sobie siłę. W stanie natury mieliśmy w sobie tylko grawitacyjną siłę życia i to jest siła o jakiej przekazy mówią, że posługiwali się nią ludzie z dwunastu biblijnych plemion. Przekazy o tej sile widać jeszcze ponad sto lat temu gdyż opisuje o niej Psycholog Max Freedom Long w jego książkach z których pierwsza zatytułowana jest "Magia cudów". W książce tej Max Freedom Long opisuje o naukowcu Biologu dr Tytusie Brighton który przebywał na Hawajach ponad 40 lat i wiedział o robionych przez Kahunach cudach. Tytus Brighton mówi do młodego Psychologa Maxa Freedoma Longa, że wie, że Kahuni posługują się jakąś siłą która spełnia ich życzenia i że on nie może poznać tej siły gdyż Kahuni trzymają tą wiedzę w tajemnicy. Ja uważam, że Kahuni nie wiedzieli, że grawitacyjną siłę ma się jeśli wypowiada się tylko prawdę, ale oni podkreślają, że pomoc dla człowieka nie jest możliwa jeśli kogoś skrzywdził. Ja wskazuję na prawo ludzi, że ono jest oparte na krzywdzeniu ludzi i stąd bez wątpienia odkrycia naukowe dowodzą, że wszyscy ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych na jakich mają zmienioną anatomię na złoczyńców i ofiary. Max Freedom Long domyśla się, że chodzi o grawitacyjną siłę, a Sławomir Hulanicki w jego książce "Huna tajemna wiedza Kahunów" pisze, że siła jaką posługują się Kahnuni ma związek z grawitacją. Ja teraz przekazuję dla ludzi, że siła jaką posługiwali się pierwsi ludzie i uczciwi wiele lat dłużej to grawitacyjna siła życia. Z opisów o ludziach chodzących po tysiąc stopniowej lawie ludzie poszukujący siły jaką posługiwali się Kahuni mówią, że ta siła  musi być we wnętrzu człowieka, a ja przekazuję, że mają rację. Ja bardzo wiele lat czuję w sobie tą siłę, ale nie wiedziałam wszystkiego o niej i musiałam poznać całą konstrukcję człowieka. W jednej z książek którą czytałam jej autor pisze "pilnuj ażebyś nie utracił skarbu jaki masz w sobie". Ja już zdecydowanie przekazuję, że ten skarb to wolna grawitacyjna siła życia którą czuje się w swoim wnętrzu jeśli jest się wypowiadającym prawdę. Zatem jestem odkrywcą grawitacyjnej siły życia, że jest we wnętrzu człowieka i jestem też odkrywacą złej grawitacyjnej siły która jest też we wnętrzu człowieka i jest ona oparta na słowach opartych na kłamstwie. Grawitacyjna siła życia oparta jest na prawdzie. Odkryłam, że każda siła grawitacyjna powstaje z powtarzania słów. Odkryłam, że słowa są energią i że powtarzanie słów opartych na kłamstwie tworzy złą grawitacyjną siłę. Nabyliśmy złej grawitacyjnej siły na kłamstwie i na niej oparte jest cierpienie i śmierć. Tą grawitacyjną siłę śmierci widzi Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Zatem odkryłam, że ludzie zrobili się tak złymi, że prawem i wiarą w Boga nazwali słowa do czynienia zła. Wskazuję, że wypowiadanie słów opartych na kłamstwie tworzy grawitacyjną siłę śmierci i że bardzo dobrze zauważyłam z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Melon, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbiene cele, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że zła grawitacyjna siła jest oparta na systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami a ja, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że druga osobowość w człowieku oparta jest na kłamstwie i złej grawitacyjnej sile. Kłamca wytwarza sobie uśmiercającą go siłę wypowiadaniem słów opartych na kłamstwie. Stwórca którego znamy jako Jezusa Jego wystąpieniem przeciwko narzucaniu słów wskazał nam, że słowa wytwarzają energię i że energia oparta na kłamstwie to energia śmierci. Wskazuję, że słowa są zbudowane z pierwiastków i one są przekładem na systemy neurologiczne na jakich na energii wykonujemy czynności i jakie w naszym ciele wykonują czynności. Na słowach Stwórcy systemy neurologiczne zajmują się wykonywaniem czynności utrzymywania życia, a na słowach narzuconych przez człowieka systemy neurologiczne zajmują się wykonywaniem czynności uśmiercania życia. To te systemy neurologiczne wykonujące czynności uśmiercania życia odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że na nich jest zmieniona anatomia. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia zajmuje się uśmiercaniem życia a anatomia zajmuje się utrzymywaniem życia. Utrzymywanie życia i uśmiercanie życia odbywa się przy pomocy systemów neurologicznych, ale opartych na innych słowach.
Poznałam ustanowione przez ludzi prawo i cierpiących na jego wykonywaniu ludzi i pisałam o tym do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości ale to nikogo nie obchodziło. Odpisywali, że ludzie mają wykonywać prawo. Ja wskazuję, że to prawo jest kłamstwem, gdyż nikt z ludzi nie ma prawa do mienia Stwórcy, a Stwórca w mózgu wykazuje kłamcę na umyśle innym jak Jego. Wskazuję jak daleko doszli źli ludzie, że od niepamiętnych czasów na ziemi jest władza i różne religie. Ta władza i różne religie są oparte na wymyślonych i narzuconych słowach na jakich oparty jest umysł oparty na braku rozumu i na nim umysłowa i psychiczna choroba. Wskazuję na sprawiedliwość mózgu, który zajmuje się wprowadzaniem otrzymanych od człowieka słów na odpowiedni umysł. Wskazuję na niesprawiedliwość wymiaru sprawiedliwości opartego na kłamstwie, że tych ludzi nie obchodzi że ludzie kłamcy nie stworzyli psychiki i że zadają jej cierpienie i śmierć. Wskazuję, że wymiaru sprawiedliwości opartego na kłamstwie nie obchodzi, że ludzie władzy kłamią, że mają prawo do mienia jakie jest na ziemi. Ludzie urodzili się nie u siebie i wymyślili słowa jakimi nazwali, że to co jest na ziemi jest ich i że mają prawo do ludzi. Wskazuję, że ci ludzie mają zmienioną anatomię na złych ludzi i to od nich jest tak dużo grawitacyjnej siły zajmującej się uśmiercaniem życia.
Poznając ustanowione prawo poznałam złych ludzi i widzę, że ci źli ludzie chcą czynić zło. Tych złych ludzi nie obchodzi, że okradają naturę przy pomocy innych słów jak oparta jest natura. Widzę też dobrych ludzi i bardzo ich dużo na mojej stronie na Facebooku. Na pewno dobrzy ludzie są u mnie na Twitterze i na Blogu, ale źli ludzie ich wymazują. Na Facebooka weszłam kilka miesięcy temu i bardzo szybko było u mnie 5000 ludzi jakich wolno i po trzech miesiącach 1600 Obserwatorów. Kiedy napisałam, że na Twitterze też było u mnie bardzo dużo ludzi bo pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu to wymazali z Facebooka pokazywanie Obserwatorów. Ja wskazuję, że ludzie dla tych ludzi oszukujących w Google, na Blogu, na Twitterze i Facebooku zanoszą pieniądze. Na Facebooka jak i Twittera źli ludzi wprowadzają złych ludzi a mówią, że wprowadzają tylko tych o których przysyłają powiadomienia. Widzę na mojej stronie na Facebooku ogromną ilość ludzi dobrej woli. Teraz przy moim nazwisku w Google pokazują około 1500.000 ludzi i to mimo to, że nie wpisują w Google tytułów moich odkryć. Ja widzę, że dużo ludzi chce dobra, a że zła chcą ludzie którzy mówią, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga. Dobrzy ludzie mają dobrą wolę, a na dobrej woli oparta jest dobra grawitacyjna siła życia, a zatem ci ludzie najszybciej powrócą do odkrycia w sobie siły jaka jest w ich wnętrzu dla jakiej nie ma żadnych przeszkód. Ludzie zajmujący się duchowością piszą o Wyższej jaźni, że ona w niczym nie ma przeszkód, a ja mówię, że ta Wyższa jaźń to nasza natura. Ta Wyższa jaźń to nasz umysł i oparta na nim grawitacyjna siła życia. Dostaliśmy to od Stwórcy.  Przekazuję ludziom dobrej woli ażeby nie wykonywali słów kłamców bo wchodzi się w złą energię. Ludzie dobrej woli sami widać wydają takie postanowienia, że mają tą dobrą wolę, ale ostrzegam tak samo jak zrobił to nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ażeby nie wykonywać woli kłamców bo nabywa się energii uśmiercającej życie. Ci ludzie to oszuści którzy do niczego prawa nie mają. Nie dawać im żadnych pieniędzy. Niech idą zapracować na swoje życie i przy okazji wrócą do naturalnego stanu przyzwoitych ludzi.
Droga powrotu do natury jest zależna od stanu kłamstwa w mózgu. Trzeba się go pozbyć. Wielu ludzi dobrej woli weszło w myślenie kłamców dając im podatki. To kłamcy wymyślili podatki bo na słowach Stwórcy nikt nie płaci żadnych podatków. Ludzie wprowadzili w kłamstwo swoje dzieci wysyłaniem ich do szkół w których uczą kłamstwa i sami chodzą na naukę kłamstwa. Naukę mamy opartą albo na prawdzie albo na kłamstwie, a to są słowa. Nauka oparta na prawdzie to nauka oparta na słowach jakie są w zapisach w naturze mózgu na jakich oparte jest nasze ciało. Nauka oparta na kłamstwie to nauka oparta na wymyślonych słowach i one zaburzają nasze ciało. Wskazuję, że każde myślenie ma swoje systemy neurologiczne a systemy neurologiczne to energia wykonująca myślenie.
Przekazuję dla wszystkich ludzi ażeby wiedzieli, że jeśli czują w sobie drugą siłę to jest to wolna grawitacyjna siła na jakiej oparte jest nasze życie i jakiej my nie mamy możliwości na nią wpływu, a możemy korzystać z jej mocy jeśli wypowiadamy słowa na jakich ta siła jest oparta. Pierwszymi naszymi słowami do tej siły powinny być słowa ażeby usunęła z nas złą grawitacyjną siłę. Jeśli ta siła nie wykonuje naszej prośby to znaczy, że mamy jeszcze coś do naprawienia. Wskazuję, że najważniejsza jest nasza wola czynienia dobra. Wskazuję na mądrość ludzi z Anatomii Humana, gdyż dostałam zawiadomienie od profesora Anatomii Człowieka, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Anatomizando to wola czynienia dobra i jest to nasza natura. Należy czytać tylko to co jest oparte na prawdzie i odrzucać jak mózg myślenie oparte na kłamstwie. Ja też weszłam w myślenie oparte na kłamstwie ale wszystkie wygrane przeze mnie sprawy w sądach są dowodem na to, że ja naturalnie odrzucam tak jak mózg słowa oparte na kłamstwie. Ja wiele lat temu piszę w jednym z moich artykułów, że ludzie władzy mają wyjść z terenów na jakich chcą żyć dobrzy ludzie. Źli ludzie weszli w cały świat i zrzucają bomby na domy w których żyją ludzie. To bandyci którzy przeszli na wypowiadanie słów jakimi wyrażają wolę czynienia zła. Ci bandyci mają pieniądze na broń do zabijania ludzi od ludzi. Nie dawać bandytom dzieci na naukę zabijania ludzi w wojsku. Źli ludzie wprowadzili naukę wojskoznawstwa, a ja mówię, że to zabijanioznawstwo. Wskazuję, że ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie mają złe emocje i je widać jak znęcają się na ludziach w Turcji i jak strzelają do ludzi w Syrii. Ktoś napisał do mnie na Facebooku, że ja nie znam myślenia ludzi z Turcji i że mam zmienić dilera. Ja odpowiadam, że w naturze mózgu wszyscy mają takie same słowa, a inne słowa mają nie tylko złoczyńcy w Turcji ale we wszystkich krajach świata i ja nie mam zamiaru poznawania myślenia złoczyńców.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz