czwartek, 2 marca 2017

STWÓRCA ZMIENIŁ ENERGIĘ BANDYCIE I WYKONUJĄCEMU WOLĘ BANDYTY

Odkryłam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, a na moim Blogu wykazują w tej chwili, że zainteresowanych jest Stwórcą dziewięć osób. W kościołach mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga o zdrowie i życie. Co można powiedzieć o takich ludziach jak nie to, że to nikczemni, wstrętni ludzie. Na energii na jakiej stworzył nas Bóg my nie mamy o co prosić Boga. Ludzie mówią, że modlą się w kościołach ażeby nie cierpieć a ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć a ludzie władzy, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że człowiek który ma w sobie energię jaka jest w genetyce nie cierpi. Wskazuję, że cierpi człowiek który ma w sobie inną energię jak jest w genetyce i że ta inna energia jest oparta na słowach człowieka zadającego cierpienie i śmierć. Odkryłam przyczynę życia i śmierci, a na moim Blogu wykazują, że czyta dziewięć osób, a ludzie do których wysłałam ponad 4300 moich artykułów w których przedstawiam przyczynę życia i śmierci milczą, albo zwolnili z Ministerstwa nazywanego Zdrowiem zamiast Śmierci Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia. Ci ludzie którzy zwolnili Dyrektorów z Departamentu oszukujących, że Zdrowia to mordercy, a ludzie wykonują ich wolę, a do Boga modlą się ażeby nie cierpieli na wykonywaniu słów morderców. Ludzie na Uniwersytecie Carnegie Mellon też milczą na moje pisanie, że do czasu kiedy nie napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów to przysyłali mi podziękowania. Nic nie mówią ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon dlaczego im się zgadzało to co piszę bo przysłali mi około czterystu podziękowań, a jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestali przysyłać podziękowania. Uniwersytet Cambridge nie mówi dlaczego przysłał mi około 4000 podziękowań w których pisze, że odpowie a nigdy nie odpowiedział. Mordercy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja mówię, że na energii na jakiej wypowiadają inne słowa jak Stwórca. Ja mówię, że morderca to człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu a naukowcy nie pokazują ludzi wypowiadających inne słowa, że są oparci na energii śmierci. Mordercy przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili, że człowiek który ma zmienioną anatomię to morderca i wykonujący wolę mordercy. Anatomia to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a ludzie wypowiadający inne słowa mają w sobie z nabycia energię w której nie ma energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ludzie tym mordercom zanoszą pieniądze. Zmieniona anatomia to wprowadzona w człowieka inna energia. Energia to odczuwanie, a morderca zadaje odczuwaniu cierpienie energią opartą na wypowiadaniu innych słów jak wypowiada Stwórca. Miliardom ludzi mówiącym, że wierzą w Boga wskazuję, że cierpienie i śmierć zadaje wypowiadający inne słowa jak Stwórca i że to ci modlący się są bandytami zadającymi cierpienie i śmierć lub sługami bandytów. Wielu ludzi kościoła pisze do mnie, że są sługami Boga, a ja mówię, że Bóg nas stworzył wolnymi, a służącego wykazuje, że to sługa złoczyńcy.
Mordercy mówią, ale nie mówią skąd wiedzą, że Stwórca przyjdzie ludzi zbawić z cierpienia i śmierci, a ja wskazuję, że energia zadająca cierpienie i śmierć nie jest oparta na słowach Stwórcy ażeby miał zabawiać z cierpienia i śmierci. Ludzie kościoła pokazujący mi kalekie i chore dzieci niech zbadają w nich energię na jakich oparte jest ich kalectwo i choroby i będą wiedzieli, że na energii zadającej cierpienie i śmierć opartej na ich słowach.
Przychodzące na ziemię kalekie i chore dzieci są dowodem na to, że nie ma zbawienia z zadawanego innym cierpienia i śmierci.
Naukowcy odkryli, że człowiek w stanie śmierci klinicznej przyjmuje wiedzę, a ja mówię, że jak przyjmuje wiedzę to z energią życia. Ożywa zatem i przychodzi powtórnie na ziemię z niezmienionym stanem energii zadającej cierpienie i śmierć z jaką odszedł. Cierpienie zadaje bandyta. Bandyci z firm windykacyjnych znają sposoby zadawania cierpienia w celu wymuszenia pieniędzy. Tych bandytów nie obchodzi, że psychika ludzi boi się ich bo nie mają skąd wziąć pieniędzy na to co wymyślili bandyci, że mają mieć. Bandyci jak nie wymuszą pieniędzy to występują do sądów o wydanie nakazu wykonywania przez psychikę słów bandytów. Sądy mówią, że dla odczuwania prawem są słowa bandytów i dają zlecenia komornikom na zlicytowanie mienia ludzi nie wykonujących słów bandytów a ludzi wyrzucają na ulicę. Bandyci wypowiadający inne słowa jak Stwórca mówią, że to Stwórca zadaje cierpienie, a mózg skonstruowany przez Stwórcę wykazuje, że to bandyta wypowiadający inne słowa jak On zadaje cierpienie i uśmierca odczuwanie. Bandyci nie stworzyli odczuwania a mówią, że mają do niego prawo. Ten Kto ma do odczuwania prawo wykazuje słowa bandyty na energii zadającej cierpienie i śmierć bandycie. Bandyta będzie cierpiał tak długo jak długo będzie zadawał cierpienie.
                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz