środa, 22 marca 2017

INNE PRAWO JAK OPARTE NA ENERGII ŻYCIA JEST OPARTE NA ENERGII ŚMIERCI

NA INNYCH SŁOWACH JAK SĄ W NATURZE MÓZGU USTANOWILI PRAWO MORDERCY I SĄ TO ŚWIADOMI MORDERCY.

Kiedy napisałam, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to wypowiadający inne słowa usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce dwóch Zastępców Dyrektora, którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Kiedy zaczęłam pisać do sądów, że wygrywam sprawy na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o zabranie mi prawa wykonywania zawodu. W odpowiedzi na to napisałam, że mam wszystkie wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów i że z danych opublikowanych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów od roku 2004 ja wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie. Napisałam również, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu jest lepsze od przybicia za to samo Stwórcy którego znamy jako Jezusa do krzyża. Do ludzi nazywających siebie naukowcami na słowach oszustów napisałam, że odkrycie zmienionej anatomii za które Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla że jest zmieniona od wykonywanych czynności to psychopata narzucający słowa i ofiara wykonująca narzucane słowa. Napisałam też do oszustów kościoła mówiących, że nie wiedzą co to jest prawda o jakiej mówił Jezus że wiara w Boga to słowa do oszukiwania.
Napisałam około 4400 artykułów opartych na odkryciach naukowych na moim Blogu i długo pokazywali ludzi z ponad stu krajów świata a odkąd zobaczyli, że odkryłam, że są oszustami wykazują, że regułą jest kilkunastu ludzi z Polski. kilku ze Stanów Zjednoczonych i jedna z Niemiec. Takie widać mają wpisane reakcje oszuści na moje ich odkrycie. Od czasu do czasu wpisują pojedynczych ludzi z innych krajów i mam już zapisane, że są ludzie z około 200 krajów świata, a może jest więcej bo nie zawsze zauważę. O oszustach dokonujących zapisów o czytanych przez ludzi moich artykułach można by napisać wiele prac naukowych. Na Twitterze pokazywali, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak zobaczyli że odkryłam oszustów to nie raz wymazali wszystkich Obserwatorów. Oszuści wpisują im bliskich ludzi jakimi są ludzie zajmujący się prostytucją. Na Facebooku też można zobaczyć narządy męskie jak wykonują czynności gwałtu. W Google przestali wpisywać moje odkrycia. Na Facebooku często nie chcą publikować moich artykułów, a nie mówią dlaczego i ci nie wpisujący w Google też. Oni mówią, że wierzą w Boga i dają oszustom kościoła pieniądze ukradzione ludziom przy pomocy znęcania się na psychice. Odkryłam w mózgu dwa umysły i dwa rodzaje myślenia. Niektórzy z ludzi kupujących moje książki mądrze zapytali jak ja godzę wykonywanie czynności na myśleniu władzy z pisaniem książek o podświadomości nie opartej na myśleniu władzy. Ja wskazuję, że ja występuję przeciwko słowom zapisanym, że to prawo ludzi  i jasno wskazuję, że jest oparte na słowach do oszukiwania przy pomocy których oszuści okradają ludzi. Wskazuję, że złodziej posługuje się innymi słowami jak Stwórca i że są to świadomi złodzieje i świadomi mordercy. Słowa przy pomocy których się okrada wymyśla się świadomie. Przysłanie mi pozdrowień cztery razy z Ministerstwa nazywanego Zdrowa na moje wskazywanie na odkrycia naukowe, że wykonywanie słów na jakich oparta jest władza uśmierca życie jest świadomym mordowaniem ludzi. Usunięcie z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i wprowadzenie Dyrektorów którzy chcą mordowania ludzi jest świadomym działaniem morderców.
W Google przestali wprowadzać tytuły moich odkryć, a co jest świadomym mordowaniem ludzi żeby się nie dowiedzieli, że się ich morduje. Oszukiwanie na moim Blogu, na Twitterze i nie wprowadzanie moich odkryć na Facbooku jest świadomym mordowaniem ludzi. Skoro na Twitterze podawali, że w nie jednym tygodniu mam pierwsze miejsce w czytaniu to znaczy, że czytających mnie ludzi jest ogromna ilość. Bywało, że zauważałam, że jest ich około miliarda a kiedy o tym napisałam to mordercy wymazywali. Przy nazwisku Barbara Paul Elbląg podają ile ludzi mnie czyta, a przy wszystkich Barbarach Paul podają ogółem ilu ludzi czyta. Te dane o wszystkich Barbarach Paul zmniejszyły się o setki milionów od kiedy zaczęłam o tym pisać. Ja nie prowadzę już działalności cztery lata a na mojej stronie Barbara Paul Elbląg pokazywali codziennie około 200. 000 ludzi a jak zobaczyli o czym piszę zmniejszali na najczęściej ponad 30.000, a co jest dużo więcej jak na Blogu z całego świata pokazują dziennie najczęściej od 200 do 400 osób. Ostatnio długo nie zaglądałam na moją stronę Barbara Paul Elbląg, a wczoraj zobaczyłam, że jest 1.380.000 osób, a dzisiaj w tej chwili 1.390.000. Coś mordercy postanowili pokazywać. Pismo mi zaburzają we wszystkie możliwe sposoby i przepraszam jeśli są błędy bo ciągle muszę wołać informatyka. Nie raz pisałam, że studentom powinno się dawać jako prace naukowe tytuły poszczególnych przepisów prawa pod względem zadawanego cierpienia i śmierci. Ci mordercy autorzy tego prawa mówią, że ludzie cierpią genetycznie bo Bóg nie umiał stworzyć ciała, a ludzie kościoła, którzy mówią, że też nie wiedzą co to jest prawda mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i trzeba Go prosić jak nie chce się cierpieć. Ja wskazuję na Stwórcę którego znamy jako Jezusa, że wskazał On swoją śmiercią, że narzucający słowa to ludzie zadający cierpienie i śmierć i że mają oni zmienioną anatomię o energię śmierci. Wskazuję, że inne prawo jak Stwórcy to prawo morderców i że mają oni w sobie dowód na to, że są mordercami jakim jest energia wytworzona myśleniem do wykonywania czynności zła. Ten dowód to odkrycie Neurobiologa Erica Kandela o zmienionej anatomii od wykonywanych czynności. Wskazuję, że wykonywanie czynności na energii jaką mają w sobie kłamcy uśmierca życie. Wskazuję, że inne prawo jak oparte na energii życia to prawo oparte na energii śmierci. Wskazuję, że energia na słowach Stwórcy to energia życia, a energia na narzuconych słowach to energia śmierci. Wskazuję, że na innych słowach ustanowili na ziemi prawo mordercy.
                                                                                             
                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz