niedziela, 26 marca 2017

INNE KOCHANIE JAK OPARTE NA ROZUMIE JEST OPARTE NA BRAKU ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to emocje kochania i miłości. Odkryłam, że na tych emocjach kochania i miłości oparte jest nasze ciało i w nim są narządy oparte na emocjach kochania na jakich kochający się oparci na rozumie ludzie mają dzieci. Odkryłam, że wszystkie narządy jakie są w człowieku do czegoś służą, a jak ktoś chce poznać do czego to musi mieć rozum. Na tych narządach do kochania opartych na rozumie ludzie mają dzieci. Odkryłam, że dzieci mają rozum jeśli są skutkiem seksu opartego na rozumie. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mu bym powiedziała, że mężczyźni też ale oparci na braku rozumu. Albert Einstein i ja mamy skutki seksu z brakiem rozumu gdyż dziecko chore na schizofrenię. Mnie wystarczyło to doświadczenie i nie wchodzę w seks z brakiem rozumu. Albert Einstein doszedł do wniosku, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja wskazuję, że przeszkadza chory psychicznie bo ma zaburzoną psychikę myśleniem opartym na braku rozumu. Wskazuję na ludzi mówiących, że kochają inaczej, że oni walczą o uznanie ich odmienności kochania. Wskazuję, że różne partie polityczne i różne religie też walczą o uznanie ich myślenia opartego na braku rozumu. Partie polityczne i różne religie mają swoich zwolenników opartych na danym rodzaju braku rozumu. Albert Einstein mówi, że gdyby jeszcze raz żył to chciałby być hydraulikiem czy jakimś domokrążcą. Albert Einstein otrzymał dwie Nagrody Nobla za jego odkrycia oparte na rozumie, ale jak odkrył energię śmierci o której mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi to nie dostał Nagrody Nobla. Ja też nie dostałam Nagrody Nobla za odkrycie, że energia śmierci utrzymuje się w człowieku na braku rozumu w mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla ale ogłoszono, że jest zmieniona od wykonywanych czynności bez podania, że na braku rozumu. Ja jasno wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami to systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Nie chcą mi przyznać Nagrody Nobla za odkrycie, że prawo ludzi i kościoła oparte są na braku rozumu. Nikt z ludzi nazywających siebie naukowcami nie regauje na moje około 4400 artykułów opartych na rozumie w których wyjaśniam, że narządy w człowieku wykonują czynności na rozumie i na nich człowiek żyje a na narządach wykonujących czynności na braku rozumu człowiek umiera. Neurobiolog Eric Kandel odkrył te drugie systemy neurologiczne na jakich zmienia się anatomia od wykonywnaych czynności, a ja odkryłam, że one są oparte na braku rozumu. Neurobiolog Eric Kandel na pewno nie znalazł w tych systemach neurologicznych na jakich anatomia zmienia się od wykonywanych czynności emocji kochania i miłości. Ja wskazuję, że wykonywanie seksu na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu to kochanie się głupich ludzi. To na tych systemach neurologicznych w których nie ma emocji miłości i kochania Albert Einstein odkrył, że jest energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ci głupi ludzie mający w sobie energię śmierci uśmiercają skutek seksu. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a jak odkryli w niektórych krajach ruiny po zakonach to tam pełno uśmierconych noworodków. Ludzie kościoła mówią do ludzi, że złem jest usuwanie ciąży i na pewno mają rację, ale nie mówią, że oni uśmiercają żywe urodzone dzieci. Ludzie kościoła nie mówią, że na ich myśleniu innym jak Stwórcy gwałcą ludzi. Pełno dorosłych ludzi opowiada, że jak byli ministrantami lub chodzili na naukę religii to księża ich gwłacili. Ci opowiadający dorośli mówią, że pamiętają do dzisiaj zło jakie im zrobili ludzie kościoła. Ja mówię, że ich pamięć nabyła doświadczeń dokonywanego na nich gwałtu, ale niektórzy z ludzi opowiadają, że uciekli przed gwałcącym ich księdzem. Wskazuję na myślenie a szczególnie na wykonywanie czynności ministranta. My na rozumie Stwórcy nie jesteśmy służącymi ludzi. Psychika oparta na rozumie jest wolna. Ta psychika która idzie służyć księżom ma w sobie myślenie na jakim chce tego służenia. Jedna z moich znajomych dziennikarka mówi, że w kościołach mają o ludziach takie same szufladki jak w Służbach Bezpieczeństwa. Ci ludzie zajmują się myśleniem ludzi. Ja wskazuję na mózg, że on też zajmuje się myśleniem i narzucone wprowadza na brak rozumu na jakim narządy w człowieku przechodzą na myślenie oparte na braku rozumu i głupiego uśmiercają.
Autorka "Sztuki kochania" prof. Michalina Wisłocka spodziewała się Nagrody Nobla za odkrycie sztuki wywoływania orgazmów. Ja mówię, że te sztuki kochania są oparte na innym myśleniu jak naturalne dla nas kochanie i że ci ludzie znają to inne myślenie. To inne myślenie kradnie emocje kochania jakie są w narządach natury. Ja wskazuję, że te sztuki kochania oparte są na braku rozumu w mózgu. Wielu ludzi dostało Nagrody Nobla za opieranie się na braku rozumu jak m.in. Iwan Pawłow za znęcanie się na psychice psa. Ludzie opierający się na sztukach kochania to ludzie znęcający się na psychice która kocha na rozumie.
Wskazuję na wszędzie na ziemi władze i religie że są oparte na braku rozumu w mózgu na jakim nie ma emocji kochania, a co jest to widać na wojnach i w wybudowanych przez bandytów obozach śmierci jak wydają rozkazy stawania do rozstrzelania i wchodzenia do komór gazowych. Na napisane przeze mnie około 4400 artykułów w których wskazuję, że życie oparte jest na rozumie, w śmierć na braku rozumu zareagowało tylko dwóch ludzi i byli to Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Ludzie oparci na braku rozumu ich usunęli. Na moje odkrycia reagował też biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon, gdyż mam od nich około czterystu podziękowań, a podziękowania przestały przychodzić od tego samego momentu jak usunięto Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Polsce, a był to moment w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Nikt z mówiących, że jest ich miliardy wierzących w Boga nie zareagował na odkrycie, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na systemach neurologicznych które nie wiedzą jak wykonywać czynności i uśmiercają życie.
Wskazuję, że psychika to emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Wskazuję, że psychika oparta na braku rozumu to psychopata i ofiara jak widać to na przedstawionym przeze mnie przykładzie księdza psychopaty i ofiary ministranta służącego psychopacie. Ludzie wykonujący wolę władzy to służący psychopatów. Przemoc w ludzkich domach to psychopaci którzy przysięgali w kościołach, że będą kochać. Ja wskazuję, że psychopata nie ma emocji kochania bo ich nie stworzył, a Ten Kto stworzył wykazuje narzucającego słowa, że to psychopata. Kochająca psychika oparta jest na rozumie, a psychopata gwałci psychikę bo chce orgazmów, a nie kochania całego człowieka. Ludzie wykonujący prawo ludzi i różnych religii to związki psychopatów z ofiarami. Psychopata i ofiara wypowiadają inne słowa jak Stwórca i wskazuję, że są na jednych systemach neurologicznych opartych na kłamstwie w mózgu. Wskazuję, że kłamstwo jest oparte na braku rozumu, a prawda na rozumie. Odkryłam doskonałą pracę mózgu który wie jakie słowa są oparte na prawdzie a jakie na kłamstwie i na skutek myślenia jakim jest człowiek który ma rozum lub nie ma rozumu.
Emocje kochania mają tylko ludzie oparci na rozumie i Albert Einstein nie powinien mówić, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a że ludzie bez rozumu w życiu przeszkadzają bo są chorzy psychicznie. Psychika oparta na braku rozumu jest chora psychicznie. Przyczyną choroby psychicznej są narzucone słowa  w mózgu.  Wskazuję jak wielu ludzi wybiera władzę, a władza jest chora psychicznie. Wskazuję jak chora psychicznie władza stosuje przemoc na ludziach którzy jej nie wybierają gdyż wymierza kary za nie wykonywanie woli psychopatów. Stwórca nie wymierza kar, a wprowadza oszusta na umysł oparty na braku rozumu na jakim doświadcza swojego braku rozumu na odczuwaniu braku rozumu na energii jaka jest przekładem braku rozumu na czynności organizmu.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz