piątek, 17 marca 2017

SCHIZOFRENIA TO NIE JEST GENETYKA

Psychika natury jest rozumiejąca, a schizofrenia to psychika nierozumiejąca. Wskazuję, że Genetyka odrzuca psychikę nierozumiejącą. Odrzucenie psychiki nierozumiejącej jest decyzją Stwórcy, że nie wchodzi w to myślenie i oparte na nim odczuwanie. Zauważyłam, że ja robię tak samo w moim występowaniu przed sądami, że odrzucam słowa które nie zgadzają się z moim myśleniem. Ja nie patrzę na prawo jak jest w nim postanowione, a opieram się na tym co czuję. Moje odczuwanie odrzuca myślenie do czynienia zła. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia oparta na kłamstwie. Ta energia oparta na kłamstwie to schizofrenia. Ludzie nie mają po co modlić się do Stwórcy o pomoc, gdyż Stwórca nie wchodzi w myślenie do czynienia zła. Człowiek doświadcza odczuwania narzuconego myślenia na umyśle opartym na braku rozumu na jakim oparta jest schizofrenia. Schizofrenia to choroba psychiczna oparta na umysłowej chorobie. Stwórca nie ma nic wspólnego z psychiką opartą na umysłowej chorobie. Stwórca to psychika oparta na rozumie. Systemy neurologiczne na jakich odkrył zmienioną anatomię Neurobiolog Eric Kandel to nie jest anatomia. Systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to też przekład myślenia opartego na kłamstwie na czynności organizmu, a dokładniej wskazuję, że myślenie jest przekładem na odczuwanie. Systemy neurologiczne to odczuwanie i inne odczuwanie ma człowiek na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu i inne odczuwanie ma człowiek na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem słów, a dzisiaj mamy odkrycie naukowe które pokazuje, że na narzuconym myśleniu ludzie są chorzy na schizofrenię. Schizofrenia to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na tych rozbieżnych celach ludzie wykonują swoją wolę na jakiej są chorzy na schizofrenię. Wskazuję, że każdy człowiek ze zmienioną anatomią jest zmieniony o energię opartą na umysłowej chorobie. Ta energia oparta na umysłowej chorobie jest w różnych miejscach ciała człowieka i dobrze widać ją w zmienionych twarzach na złoczyńców. Zmieniona anatomia oparta jest na woli czynienia zła. Ludzie którzy wykonują czynności na myśleniu narzuconym nabyli energii zadającej im cierpienie i śmierć. Z odkryć naukowych wynika jakby wszyscy ludzie byli chorzy na schizofrenię, gdyż odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi jakby we wszystkich mózgach mózg wykazywał, że jest myślenie do rozbieżnych celów. Wskazuję, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, czyli odczuwanie. Nazywanie wymyślonych słów prawem to choroba umysłowa i mają ją ludzie na tym wymyślonym myśleniu. Prawo musi być oparte na prawie do rzeczy i Ten Kto ma prawo do człowieka Tego słowa są w naturze mógu. Tego kto nie ma prawa do człowieka mózg wykazuje na umysłowej i psychicznej chorobie. Udzielanie ludziom rozgrzeszenia to dowód umysłowej choroby. Udzielanie ludziom sakramentów to dowód umysłowej choroby. Wyświęcanie stworzeń Boga na świętych to dowód umysłowej choroby. Mówienie, że opłatek to ciało Chrystusa to dowód umysłowej choroby. Każdy może sobie zbadać stan swojego umysłu i opartego na nim odczuwania. Natura to genetyka i jest to odczuwanie oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Mamy odkrycie naukowe, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Wskazuję na fotografie, że one pokazują stan energii w człowieku na jego stanie myślenia w mózgu. Słynny w Polsce ksiądz Czesław Klimuszko znany był z tego, że z fotografii wiedział na jaką chorobę chory jest człowiek i potrafił powidzieć gdzie jest ciało poszukiwanego człowieka, a zatem on widział energie. Ja też widzę ze zdjęć jaki to jest człowiek i na Facebooku często piszę, że to mądry człowiek i że to natura. Głupich ludzi doskonale też widzę, ale nie wchodzę w związki z głupimi. Oparci na rozumie Fotograficy pokazują piękno natury i ja czasami piszę, że czynione zło niech też pokazują, ale prawdą jest, że ja nie mogę patrzeć na zło i oni zapewne też. Zatem nie wchodzić w zło, nie pokazywać zła, nie wchodzić w słowa do czynienia zła. Ludzie władzy kłamią, że mają prawo do ludzi i w ich słowach zawarta jest zła energia. Ci ludzie kłamcy widać, że dobrze się czują w tym czynieniu zła a ludziom zajmującym się psychiatrią wskazuję ilu mają umysłowo i psychicznie chorych ludzi. Kiedyś usłyszałam kobietę dzwoniącą do programu "Szkło kontaktowe", która mówiła, że świat to zakład psychiatryczny, a ja wskazuję na odkrycia naukowe, że ona ma rację. Po wypowiadanych przez ludziach słowach widać kto jest umysłowo zdrowy, a kto umysłowo chory. To mózg decyduje o tym kto jest umysłowo zdrowy a kto umysłowo chory. Albert Einstein dobrze widzi po złej energii mówiąc, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wiedzieć, że energia na jakiej wykonuje się wolę władzy uśmierca i dalej to wykonywać to dowód umysłowej choroby. Cóż z tego, że ludzie nazwali myślenie prawem i wiarą w Boga jak mózg wykazuje to myślenie na umysłowej chorobie. Wskazuję, że każdy umysł ma swoją energię, a energia to odczuwanie. Wskazuję, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia i na tej energii życia oparta jest psychika. Wskazuję, że ludzie którzy mają  w mózgu kłamstwo mają na nim energię o jakiej Albert Einstein mówi, że to energia śmierci. Ludzie nie chcą nawet słuchać o wypowiadaniu słów Stwórcy, a na nagrobkach piszą, że to Bóg tak chciał. To dowód umysłowej choroby. Ludzie kłamcy wykonują kłamstwo, a jak dzieje im się zło to wołają Boga. Niech idą do tych których wolę wykonują. Kłamca doskonale wie jakie zło zrobił narzuceniem jego myślenia. Kłamca chce władzy nad tym co nie jest jego. To co kłamca ma zdobył przy pomocy słów do oszukiwania. Wskazuję ludziom medycyny, że energia śmierci oparta jest na kłamstwie w mózgu. Człowiek który mówi, że ma lek na energię opartą na kłamstwie to kłamca. Ludzie wytwarzający leki jak widać wiedzą na jakiej energii dany organ jest zdrowy i odkryli energię na jakiej psychika jest zdrowa i utrzymują kłamców na lekach. Ja wskazuję za dr Deepakiem Chopra, że energia oparta na zmorze pamięci przechodzi w inne miejsce ciała i uśmierca inny organ ciała. Dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci bo wyleczenie jednego raka nic nie daje bo prawie natychmiast rak ukazuje się w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Odkryłam tą zmorę pamięci, że to kłamstwo i że ludzie są takimi kłamcami, że na ziemi ustanowili prawem i wiarą w Boga słowa oparte na kłamstwie. Kłamcy wymyślili, że będą ludzi oszukiwali, że są wierzącymi w Boga. Ja mówię, że psychika oparta na rozumie wypowiada słowa Boga. Wskazuję, że ludzie nazywający prawem i wiarą w Boga słowa oparte  na kłamstwie są chorzy na schizofrenię. Wskazuję, że medycyna podaje, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i że w schizofrenii jest to najczęściej wiek około 25 lat. Zatem ludzie przychodzą powtórnie na świat z dotychczasowym stanem myślenia. Wskazuję na wielki wkład w umysłową i psychiczną chorobę ludzi władzy i kościoła, gdyż uczą dzieci nauki opartej na słowach do oszukiwania, a czego skutkiem jest schizofrenia. Film "Piękny umysł" to piękno umysłu natury, a schizofrenia to brzydota oparta ne umysłowej i psychicznej chorobie. Wskazuję jak perfidni są ludzie władzy i kościoła, że mówią, że są wierzącymi w Boga a nie chcą słuchać o odkryciu naukowym, które mówi, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umysłową i psychiczną chorobę. Ludzie kłamcy mówią o chorych ludziach, że niewinnie cierpią, a ja wskazuję na to kim są ludzie, że na moim Blogu myślenie oparte na rozumie w tej chwili wykazują, że wynosi dziewięc osób, na Twitterze wymazują ludzi opartych na rozumie, a wprowadzają bliskie im prostytutki i to samo często dzieje się na Facebooku. Stwórca nas nie stworzył takim paskudztwem.
Jakiś źle zachowujacy się człowiek napisał wczoraj u mnie w komentarzach na Blogu, że to co ja piszę to schizofremia paranoidalna. Może się pomylił i napisał schizofremia zamiast schizofrenia, a ja napisałam, że człowiek który ma wiedzę uzasadnia to co pisze, a nie tak jak robią kłamcy którzy nie mają wiedzy, że rzucają słowa bez ich uzasadnienia. Kilka lat temu otrzymałam od biegłej psychiatry sądowej wezwanie na zgłoszenie się na badanie mojej psychiki. Zadzwoniłam do znanego mi Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego, a on najpierw zapytał czy to na pewno chodzi o mnie, a kiedy powiedziałam, że tak to powiedział, że jego żonę też kiedyś wysłali na badania psychiatryczne i że mam napisać do Prezesa Sądu i on to uchyli. Mnie nie uchylili. Nie chciałam pójść, ale Psychiatra powiedziała, że doprowadzi mnie policja, a więc pomyślałam, że nie będę robiła cyrku i poszłam. Psychiatra nazywana biegłą sądową zapytała mi czy uważam, że mam jakąś misję do spełnienia. Odpowiedziałam, że żadnej misji nie mam, a normalnie poznaję odkrycia naukowe o mózgu i psychice. Nie warto opisywać o słowach zapisanych w opinni kogoś kto nazywa się biegłym sądowym psychiatrą, gdyż chcę zwrócić uwagę na Sędziów którzy nie stworzyli psychiki a mówią, że zbadać kto jest zdrowy psychicznie. Ja wskazuję, że psychika oparta jest na rozumie i że mózg wykazuje psychikę na innych słowach, na umyśle opartym na braku rozumu. Sędziowie nic wspólnego ze stworzeniem psychiki nie mają i oszuści nazywający ich słowa prawem dla psychiki też nie mają. Wskazuję na biegłą sądową psychiatrę, że ona uważa, że psychika ma wykonywać wolę kłamców, którzy psychiki nie stworzyli.
                                                                                                          Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz