niedziela, 12 marca 2017

OPARTY NA PRAWDZIE MÓZG WYKAZUJE KŁAMCĘ, ŻE MA ZMIENIONĄ ANATOMIĘ NA BANDYTĘ

      NIGDY ZŁODZIEJ NIE BĘDZIE SZCZĘŚLIWY BO STWÓRCA NA TO NIE POZWOLI

SZCZĘŚCIE I NIESZCZĘŚCIE TO ODCZUWANIE, A ODCZUWANIE JEST ZAWARTE W SŁOWACH. NAUKOWCY ODKRYLI, ŻE ROZUM W MÓZGU, KTÓRY NIE ZNA SŁÓW NIE ISTNIEJE BEZ EMOCJI, A JA ODKRYŁAM, ŻE BRAK ROZUMU TEŻ.

            ODKRYŁAM, ŻE SŁOWA NIE ISTNIEJĄ BEZ ICH ODCZUWANIA.

W stanie mózgu który nie zna słów mózg oparty jest na rozumie. Odkryłam, że słowa na jakich oparty jest rozum to słowa oparte na prawdzie. O tym, że stworzył nas na prawdzie mówił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. O tym, że Jezus mówił, że nasze odczuwanie stworzył na emocjach miłości świadczą napisy na obrazach z Jezusem, że jest miłością. Wskazuję na fałsz ludzi kościoła piszących na obrazach z Jezusem, że jest miłością, a że oni zrzekli się odczuwania miłości.
W stanie mózgu który zna słowa człowiek ma z nabycia umysł oparty na braku rozumu i na nim nie ma emocji miłości. Odkryłam, że ten umysł oparty na braku rozumu oparty jest na słowach opartych na kłamstwie. Naukowcy którzy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu dostali Nagrodę Nobla. Ja do tego odkrycia dodam, że ten kod genetyczny jaki jest przekładem zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu to przekład zapisów opartych na energii opartej na prawdzie. Odkryłam, że słowa są energią i dlatego ich przekład na czynności organizmu to energia oparta na prawdzie. Ta energia oparta na prawdzie jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem myślenia opartego na prawdzie. Nie słychać ażeby mnie ktoś chciał przyznać Nagrodę Nobla za odkrycie, że słowa oparte na kłamstwie to przekład na czynności organizmu wykonywane na systemach neurologicznych jakie są przekładem energii na jakiej oparte jest kłamstwo i że ta energia zadaje cierpienie i śmierć. Nie widać ażeby mnie ktoś chciał przyznać Nagrodę Nobla za odkrycie energii życia, że jest zawarta w słowach opartych na prawdzie i energii śmierci, że jest zawarta w słowach opartych na kłamstwie. To co widać to nie wpisywanie w Google moich odkryć, usuwanie Genetyków, Fizyków, znawców Anatomii i innych przyzwoitych ludzi opartych na rozumie z Twittera jako Obserwatorów i wpisywanie prostytutek i innych nieprzyzwoitych ludzi. To samo działo się na Facebooku, ale bywa, że tam zdarzają się przyzwoici prowadzący i wprowadzają moje odkrycia. Wielu moich odkryć nie wprowadzili. Odkryłam, że na umyśle opartym na kłamstwie ludzie mają zmienioną anatomię na różnego rodzaju nieprzyzwoitch ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie ogłosli, że to źle zachowujący się ludzie. Przyzwoitość i nieprzyzwoitość to psychika oparta na energii. Nasza natura to psychika oparta na energii jaka jest w naturze wszechświata. Tą psychikę w stanie jej natury odkrył Psychiatra Zygmunt Freud, a Psychiatra Karol Jung odkrył nieprzyzwoitą psychikę opartą na kłamstwie i wykonującej czynności na kłamstwie. To te zmienione wykonywane czynności na kłamstwie odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że to zmieniona anatomia, ale kłamcy tego nie ogłosili. Kłamcy nie ogłosili, że zmienioną anatomię ma bandyta znęcający się na odczuwaniu wymuszaniem od odczuwania pracowania na bandytę. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał, że cierpienie i śmierć zadają ludzie bandyci wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i wskazał, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie kłamcy tak jak wtedy Herod mówią do dzisiaj, że mienie Stwórcy należy do nich i że ich myślenie oparte na kłamstwie ma wykonywać odczuwanie. Kłamcy ludzie kościoła zamienili wypowiadanie słów Stwórcy opartych na prawdzie na słowa na jakich mówią, że wierzą w Boga. Nasze ciała są oparte na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu i kto je wypowiada ma zdrowe ciało. Kłamcy kościoła mówią, że ludzie cierpią przez grzech pierworodny Adama i Ewy, a ja wskazuję nie tylko na to, że nikt nie widział na drzewach zakazów od Boga, a na to, że grzechy są oparte na kłamstwie, a Adam i Ewa nie wypowiadali słów. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości wymierzają odczuwaniu kary za nie wykonywanie słów bandytów. Kłamcy nie mają prawa do odczuwania a napisali jak to kłamcy, że mają. To co kłamcy robią to znęcają się na odczuwaniu jak widać to teraz w Turcji i jak zabijają odczuwanie jak widać to teraz w Syrii. Bandytom przysyłają broń do zabijania odczuwania bandyci z innych krajów. Odczuwanie oparte na prawdzie przeszło na mówienie, że dla niego prawem i wiarą w Boga są słowa bandytów. Bandyci napadają na różne kraje i burzą domy ludzi i patrzą na to dzieci i dorośli i boją się. Przyzwoitym ludziom zabrali możliwość życia w doskonałym świecie opartym na psychicznym spokoju ludzie bandyci którzy nazwali ich słowa do okradania i dokonywania na ziemi rozboju prawem i wiarą w Boga. Bandyci przybili do krzyża Tego Kto dał im życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie a jak ja przyznałam się, że wygrywam w sądach wszystkie sprawy na myśleniu opartym na prawdzie to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o zabranie mi prawa wykonywania zawodu. Odpisałam, że to postęp bo odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia do krzyża Jezusa za to, że stworzył nas na prawdzie. Wskazuję na mądrość Alberta Einsteina, który widzi zakrzywienie w energii, że jest oparte na sposobach myślenia ludzi i  że jest pewny co do głupoty tych ludzi, gdyż ja wskazuję, że to zakrzywienie w energii jest oparte na braku rozumu w mózgu. Wskazuję, że psychika oparta na braku rozumu to odczuwanie wykonujące słowa oparte na kłamstwie. W sądach mówią, że jak winnym jest ktoś bliski to można nie mówić, że to on, a zatem skazać niewinnego człowieka. Wymiar sprawiedliwości zajmuje się słowami kłamcy zadającego cierpienie i śmierć i zadaje cierpienie odczuwaniu opartemu na słowach opartych na prawdzie. Wszystkie choroby są oparte na energii jaka jest przekładem kłamstwa na odczuwanie. W naturze odczuwamy prawdę i odczuwanie jest na prawdzie szczęśliwe. Odczuwanie oparte na prawdzie jest oparte na emocjach miłości jakie są zawarte w energii łączącej wszystkie stworzenia oparte na słowach Stwórcy. Z tej energii miłości wyszli kłamcy i energią opartą na kłamstwie zadają odczuwaniu opartemu na prawdzie cierpienie i śmierć. Wskazuję na kłamców, że oni doskonale wiedzą o co chodzi, a na co dowodem jest wykazywanie na moim Blogu w tej chwili kilkunastu ludzi, nie wpisywanie do Google zapisów moich odkryć, nie reagowanie na moje ponad 4300 artykułów, a reagowanie jak napisałam, że rozbiene cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu bo wtedy usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję na polityków mówiących, że uczą się mowy ciała, że są kłamcami ze zmienioną mową ciała i to oni mają zmienioną anatomię na złodziei i bandytów. Złodziej i bandyta ma dowód na to, że ma Stwórcę jakim jest mózg oparty na słowach na jakich żyje ciało. Bandyci znęcający się na odczuwaniu mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a nikogo poza dwoma Zastępcami Dyrektora Departamentu Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 nie znalazłam ażeby go obchodziło, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich stworzona jest psychika, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że mamy pełno ludzi bandytów znęcających się na psychice. Ludzie w Trybunale do spraw przemocy mówią nie tylko w Polsce, że nie mogą znaleźć sposobu ażeby nie było przemocy, a to oni są ludźmi przemocy a co widać w zapisanych przez nich ustawach w których zapisane są słowa ludzi przemocy. Ci co mówią, że są przeciw przemocy żyją ze stosowania przemocy. Kiedy o tym npisałam to przestali przyjmować moje odkrycia. Wszyscy stworzeni przyzwoitymi ludźmi, a nieprzyzwoici ludzie mówią, że ich słowa są prawem dla odczuwania. Prof. Władysław Bartoszewski słynny był ze słów, że trzeba być przyzwoitym, a należał do ludzi władzy którzy wydają odczuwaniu nakaz wykonywania woli nieprzywoitych ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Nikomu z dziennikarzy do których wysłałam ogromne ilośći pism, że chodzi o słowa nie zgadzają się słowa na jakich jest się przywoitym. Sędziowie są dowodem na to, że znają dwa rodzaje myślenia bo zgadzali się z moimi słowami a na co dowodem są moje wszystkie wygrane sprawy, a kiedy powiedziałam, że to na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to oskarżyli mnie, że wypowiadam słowa inne jak ludzie władzy. Tak to odkryłam, że słowa oszustów spowodowały, że nabyli psychiki psychopaty znęcjącego się na psychice opartej na prawdzie. Tak to odkryłam, że wykonywanie przez psychikę słów oszustów spowodowało, że psychiki jęczą z psychicznego bólu na całym świecie aż energia oparta na kłamstwie uśmierci ich i znajdą się na cmentarzach. Ludzie w naturze oparci na rozumie, stworzeni przyzwoitymi wypowiadają słowa świadczące o tym, że są oszustami. Oszuści namawiają psychikę natury na wykonywanie słów oszustów a jak człowiek się zgodzi to jego odczuwanie cierpi i umiera. Od bardzo wielu lat piszę, że prawo ludzi oparte jest na drugim umyśle w mózgu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory, a prawo Stwórcy oparte jest na rozumie w mózgu na jakim psychika jest szczęśliwa na emocjach miłości i kochania, a ciało zdrowe. Kłamcy oskarżają ludzi, że się ich nie kocha, a ja mówię, że kłamca nie ma emocji kochania. Kocha się człowieka u którego czuje się emocje kochania. Kłamcy chcieliby żeby za oszukiwanie ich kochać. Kłamca to gwałciciel uczuć. Ludzie prawdomówni wypowiadają słowa z zawartymi w nich emocjami miłości. Ludzie którzy się kochają wypowiadają słowa z zawartymi w nich emocjami kochania. Odkryłam prawo Stwórcy oparte na rozumie i prawo ludzi oparte na braku rozumu. Odkryłam, że to Stwórca tak skonstruował mózg, że odrzuca kłamcę jako nienormalną drugą osobowość opartą na braku rozumu.
Na ziemi jest pełno ludzi mówiących, że prowadzą do szczęśliwego życia. Ja przekazuję, że szczęśliwa psychika wykonuje czynności na słowach opartych na prawdzie.
Przekazuję pozdrowienia dla ludzi opartych na rozumie zajmujących się fotografią których bardzo dużo widzę u mnie na Twitterze i na Facebooku. Wskazuję, że zdjęcia pokazują stan energii w jej stanie myślenia. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję ażeby przyjrzeć się ich fotografiom, że to bandyci. Wskazuję, że zdjęcia to energia oparta na myśleniu jakie ma człowiek na tym zdjęciu. Wskazuję, że człowiek to energia odzwierciedlająca myślenie jakie ma w mózgu. Wskazuję na pokazywanych pięknych ludzi Aktorów w młodości i ich zmienione twarze w okresie starości. Wskazuję nie na starość, a na to co mówi ta twarz. Wskazuję, że brzydota oparta jest na energii opartej na kłamstwie. Ludzie zajmujący się fotografią widzą zmieniające się twarze. Ja wskazuję, że ludzie zajmujący się fotografią bardzo szybko znaleźli się u mnie, a co znaczy, że energia oparta na rozumie łączy. Ludzie nie oparci na energii opartej na rozumie występują przeciwko mnie. Wskauzję, że bandytów też energia łączy, ale zła. Wskazuję na doskonałą pracę mózgu który wprowadza narzucone słowa w energię opartą na kłamstwie i że energia ze słów jakie wypowiada kłamca wykonała bandytę. Bandyci nie badają energii u bandytów bo wiedzą, że nimi są. Bandyci nie ogłosili odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że kłamca ma zmienioną anatomię o energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Paskudni ludzie i wyobrażam sobie co czuł Albert Einstein wiedząc, że bandyci nie reagują na jego odkrycie wytworzonej przez bandytów energii śmierci o której wiedział, że grozi śmiercią na niewyobrażalną skalę. Centrum Fizyki Teoretycznej Polskiej Akademii Nauk nie mówi dlaczego nie chcą mojego odkrycia, że energia śmierci pochodzi od ludzi którzy mają w sobie tą energię śmierci opartą na słowach w mózgu opartych na kłamstwie. Nikt z ludzi nauki, władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, dziennikarzy, reżyserów, aktorów i wielu innych ludzi nie pisze do mnie jakie moje słowa im się nie zgadzają. Im się zgadzają moje słowa tak jak Sędziom dokąd nie przyznałam się, że wypowiadam słowa jakie są w naturze mózgu, ale oni chcą znęcania się na odczuwaniu ażeby im przynosić zabrane ludziom przez bandytów pieniądze. Mózg jak widać dobrze wie, że narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele bo Naukowcy to odkryli. Ja odkryłam, że rozbieżne cele ze Stwórcą ma złodziej i że jest to bandyta znęcający się na odczuwaniu w celu wymuszenia od odczuwania otrzymania tego co chce bandyta. Bandyta nie ma emocji miłości ani kochania, a chce pieniędzy i seksu, a nie kochania i obdarzania miłością. Prostytucja oparta jest na braku uczuć bo jeden wchodzi po seks, a drugi wychodzi. To jest uzależnienie energii od energii w której nie ma uczuć i która niszczy bandytę.
Bandyci nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga uczą odczuwanie okradania ludzi i zabijania odczuwania. Bandyta oparty jest na energii opartej na kłamstwie która zajmuje się niszczeniem bandyty i wykonującego słowa bandyty. Wielu ludzi mówi, że nie wie co to jest prawda, a ja mówię, że wiem, a wszyscy jesteśmy stworzeni na słowach Stwórcy.

                                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz