czwartek, 23 marca 2017

ZMIENIONĄ ANATOMIĘ MA BANDYTA

Anatomia to psychika. Ta psychika jest oparta na mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że to nie zna słów psychika w stanie jej natury, gdyż Ten Kto ją stworzył zna słowa. Dowodem na to, że Ten Kto stworzył psychikę zna słowa jest wykazywanie przez mózg wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu na zmienionej anatomii. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na innych systemach neurologicznych jak systemy neurologiczne na jakich oparta jest psychika. Psychika jest oparta na systemach neurologicznych opartych na zapisach w mózgu który nie zna słów. Te systemy neurologiczne na jakich oparta jest psychika są przekładem zapisów jakie są w naturze mózgu, a zatem psychika utrzymuje się na zapisach jakie są w naturze mózgu. Na tych zapisach w mózgu psychika wie kogo kocha.
Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu człowiek ma inną psychikę, czyli zmienioną anatomię. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że narzucający zachowania ma zmienione odruchy na źle zachowującego się człowieka i te jego zmienione odruchy są oparte na innej energii jaką wytworzyły wypowiedziane słowa inne jak słowa na jakich oparta jest psychika. Odkryłam, że ten narzucający słowa zaburza psychiczny spokój innym ludziom i innym stworzeniem narzucaniem psychice do wykonywania narzuconych słów. Odkryłam, że problemy są skutkiem wykonywania narzuconych słów, czyli że człowiek który ma problemy zaburzył swoją psychikę wykonywaniem narzuconych słów. Dobrze to widziałam w moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi. Moi klineci wskazywali mi na przepis prawa jaki by przyczyną ich problemu. W tym przepisie prawa widziałam inne słowa jak dla nas naturalne. Ja na tych naturalnych dla nas słowach wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a kiedy zobaczyłam, że ponad 99,5% ludzi przegrywa w kraju to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złoczyńcy i zaczęłam o tym mówić. Ja wskazuję na zmienioną anatomię na złoczyńcę na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję na wprowadzoną w anatomię wszechświata złą energię jaką widzi Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii oparte na złej energii, a ja wskazuję, że to zakrzywienie jest oparte na narzuconych słowach w mózgu u ludzi. Wskazuję, że to tą energią złoczyńcy zadają cierpienie i śmierć naturze, czyli odczuwaniu. Wskazuję, że w naturze była psychika oparta na emocjach miłości i kochania, a energia oparta na narzuconych słowach to energia jaką złoczyńcy zadali cierpienie i śmierć psychice. Wskazuję, że na tej energii opartej na narzuconych słowach w mózgu człowiek ma z nabycia w sobie złą energię o jaką ma zmienioną anatomię i on na niej cierpi i ta energia uśmierca tego kto zadaje cierpienie i śmierć. To bandytów nie obchodzi cierpienie psychiki i Stwórca prawidłowo wykazuje, że uczuć nie ma bandyta. Psychika stworzona przez Stwórcę ma uczucia. Te uczucia są oparte na emocjach miłości i kochania a ludzie kościoła przy zawieraniu związków małżeńskich każą przysięgać, że będzie się kochać. Przysięgi oparte są na słowach w których nie ma uczuć i stąd przemoc w domach zamiast kochania. Prawo ludzi mówi, że młodzi chłopcy mają nakaz zgłaszania się do wojska i w nim składają przysięgę, a w przysiędzie nie ma uczuć i stąd żołnierze po wykonywaniu czynności na jakich zmieniła się im anatomia przyjeżdżają psychicznie chorzy. Psychicznie chory Adolf Hitler mówił, że jego słowa są dla psychiki prawem i wymordował miliony ludzi z takimi samymi mordercami jak on. Ludzie stawiają przed sądami morderców, a sądy są oparte na słowach zadających cierpienie i śmierć. Biją się pomiędzy sobą mordercy. Kłócą się pomiędzy sobą złoczyńcy bo się oszukali. Słynny w Polsce proces żołnierzy którzy zabili Cywilów pokazuje, że ci co zabili mówią, że dostali rozkaz od zwierzchników, a ja pytam czy ci zwierzchnicy ich stworzyli, że uważają, że mają wykonywać ich wolę. Psychika w naturze jest oparta na psychicznym spokoju, a psychiczny spokój na porządku w mózgu. Porządek w mózgu oparty jest na decyzjach opartych na prawdzie, gdyż ich skutkiem jest psychiczny spokój. Decyzje oparte na prawdzie to uczciwe decyzje i dla psychiki naturalną jest uczciwość. Psychika cierpi na nieuczciwości, a nieuczciwy człowiek wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję, że na decyzjach opartych na prawdzie jest wolny mózg, a na decyzjach opartych na kłamstwie jest zaburzony mózg.
Inne słowa jak Stwórca wypowiada bandyta i ma on na swoich słowach z nabycia w mózgu zmienioną anatomię na bandytę. Psychiczny spokój zaburza bandyta narzucaniem psychice do wykonywania jego słów. Człowiek zaburzający psychiczny spokój to bandyta zadający cierpienie psychice oszukiwaniem jej. Ci oszuści psychiki organizują wojny i zabijają na nich psychikę. Bandyta wytworzył jego innymi słowami energię zadającą cierpienie i śmierć i ma na niej zmienioną anatomię. Natura psychiki oparta jest na energii życia jaka jest w naturze wszechświata. To Stwórca na którego słowach oparta jest psychika stworzył żyjące odczuwanie.  
Wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli bandyty. Psychika w naturze oparta jest na takich samych słowach, a co powoduje, że ludzie żyją ze sobą w zgodzie. Narzucił słowa bandyta który chce ażeby psychika była jego służącą. Psychika która zgodziła się wykonywać słowa bandyty cierpi i umiera. Ludzie kościoła często mówią, że służą Bogu, a ja wskazuję, że Bóg wykazuje, że służący to wykonawca woli złoczyńcy.
Psychika na słowach jej Stwórcy jest wolna.
                                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz