piątek, 3 marca 2017

WOLA CZŁOWIEKA MA BYĆ WOLĄ STWÓRCY

Każdy z nas gdyby stworzył człowieka to stworzyłby go na energii jaką w sobie ma przy pomocy myślenia jakim się posługuje. Każdy z nas gdyby stworzył człowieka to po to ażeby naszą wolę wykonywał a nie swoją lub innych ludzi. Stwórca bardzo dobrze robi wprowadzaniem narzuconego myślenia na inny umysł i energię opartą na tym innym umyśle. To nieuczciwy człowiek narzuca słowa, gdyż jak się otrzymuje od Kogoś życie to się Jego wolę wykonuje, a nie swoją lub innych ludzi. Wskazuję, że człowiek na tym narzuconym myśleniu wykonuje czynności na systemach neurologicznych które są przekładem myślenia na energię, a energię odczuwamy. Energia to odczuwanie oparte na myśleniu. To odczuwanie jest w myśleniu, gdyż myślenie jest energią.
Przedstawiłam, że na wykonywaniu swojej woli lub woli innych ludzi ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i uśmiercają ciało otrzymane od Stwórcy bo swojego nie mają. Zatem to głupi człowiek oparty na narzuconym myśleniu. Wskazuję, że mądry Albert Einstein to widzi, że inna energia jak jest w naturze to energia śmierci i że jest pewny co do głupoty tych ludzi. To bez wątpienia głupi człowiek który nie ma nic swojego bo ani mózgu ani ciała a wykonuje swoją wolę do czasu aż się uśmierci. Albert Einstein czy ja nie mamy innego mózgu jak inni ludzie, gdyż wszyscy mamy taki sam oparty na rozumie naszego Stwórcy.
Wolę Stwórcy wykonujemy na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy, a wolę człowieka wykonujemy na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy, a w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka nie ma energii życia i człowiek uśmierca siebie. Pokazuje, że tak jest Biochemik Maria Szulc która pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować w sposób właściwy dla danej choroby. Wskazuję, że te choroby są oparte na energii w której nie ma życia i ona zajmuje się uśmiercaniem życia. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję na mózg, że to nie jest sprzeciw podświadomości, a wprowadzenie człowieka przez mózg na umysł i energię na jakiej wykonuje swoją wolę. Kiedy patrzę dzisiaj na moim Blogu, że jest 15 osób to gdyby było to prawdą to stan ludzi to wielka katastrofa bo 99,99% ludzi z poważną umysłową chorobą i wykonujących czynności uśmiercania siebie. Z odkryć naukowych wynika, że ludzie wykonują czynności na myśleniu ludzi władzy czyli ludzie którzy wykonują swoją wolę, a na wykonywaniu woli człowieka ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy. Gdyby było prawdą, że stan ludzi jako umysłowo chorych wynosi 99,99% to energia na jakiej wykonują czynności ci ludzie powinna już dawno ich uśmiercić. Co prawda Albert Einstein odkrył, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a ja do tego dodam, że na myśleniu umysłowo chorych ludzi. O stanie ludzi umysłowo chorych świadczą dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach. Ja wskazuję, że te 99,5% przegranych jest oparte na myśleniu nazywanym prawem ludzi. Ja z tych danych na swoim rozumie wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim i gdyby nie te moje wygrane to podawane dane o przegranych przez ludzi może sięgnęłyby 99,99%. Ja wskazuję, że te przegrane ludzi są z myśleniem ludzi władzy jakie zapisali, że to ich myślenie jest prawem i to u nich jest stan tak poważnej choroby umysłowej na ich myśleniu nazywanym prawem. Ludzie wykonujący to myślenie powoli umierają leżąc w szpitalach na całym świecie i lecząc się prawie wszyscy. Ludzie którzy mają rozum nie powinni wykonywać żadnego myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi bo nabywają braku rozumu i energii uśmiercającej życie. Człowiek wykonujący wolę człowieka jest głupi i nabył tej głupoty od człowieka którego wolę wykonuje. Ja też weszłam w to myślenie nazwane prawem ludzi, ale na szczęście nic mi się nie zgadzało a co jest dowodem na to, że nie mam umysłu opartego na braku rozumu. Weszłam też w związek małżeński oparty na myśleniu narzuconym jakim posługiwał się mój mąż i widziałam, że posługujemy się innym myśleniem. Na różnym myśleniu nie ma możliwości żyć w zgodzie. Jestem już wiele lat sama i mówię, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Znaleźć człowieka który wypowiada słowa Stwórcy to jak znalezienie diamentu. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza i szybko dodawał, że geniuszy nie ma. Wskazuję, że on wiedział, że ja powinnam mieć męża geniusza. Mówił też, że winną naszego rozkładu małżeństwa jest moje siedzenie w książkach. Zatem on widział, że to wiedza jest przyczyną, że człowiek jest mądry. Ja wskazuję, że ta wiedza musi być oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Mnie się nie zgadzają słowa oszustów, a co bardzo dobrze widać w moich wszystkich wygranych w sądach, ale do czasu jak się przyznałam, że na moim myśleniu jakie mamy w naturze mózgu widzi się słowa złodzieja i bandyty. Myślałam, że Sędziowie o tym nie wiedzą a chciałam ażeby wygrywali ludzie skrzywdzeni, a nie złodzieje, a okazało się, że Sędziowie wystąpili po stronie złodziei i bandytów bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie.
Ludzie mówią, że szukają szczęścia i miłości, a wielu ludzi mówi, że prowadzi różne szkolenia rozwoju człowieka i prowadzą te szkolenia na myśleniu na jakim wykonuje się słowa narzucone przez ludzi. Miłości i szczęścia nie znajdzie się na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka bo na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka jest cierpienie i śmierć, a nie odczuwanie szczęścia. Kochania nie ma na słowach narzuconych przez człowieka, a jest uśmiercanie narządów wykonywaniem czynności na energii opartej na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Słów brak ile zła narobili ludzie oszuści którzy nazwali swoje myślenie prawem i wiarą w Boga. Umysłowo chorzy ludzie kościoła mówią, że prowadzą do Boga. To prowadzenie do Boga jest oparte na innych słowach jak słowa Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem i wykonywaniem narzuconych słów, a ja wskazuję, że te narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów mózg wykazuje na umyśle na jakim wykonuje się wolę człowieka i że tą wolę człowieka wykonuje się na energii uśmiercającej życie.
Jak widzę, że Laureatów Konkursu Chopinowskiego prowadzą do Prezydenta i on im przyznaje
nagrody za otrzymane talenty od Stwórcy to widzę świat który przeszedł na umysłową chorobę ludzi nazywających prawem i wiarą w Boga słowa oszustów. To oszust posługuje się innymi słowami jak Ten Kto go stworzył.
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz