piątek, 10 marca 2017

WOLĘ STWÓRCY WYKONUJE MÓZG

To mózg wprowadza narzucone słowa na umysł oparty na braku rozumu. To mózg wprowadzeniem narzuconych słów na umysł oparty na braku rozumu wprowadza człowieka w energię w której nie ma życia. Zmieniona anatomia jest skutkiem nabycia przez człowieka złej energii która utrzymuje się na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim oparta jest umysłowa choroba.
Przekazuję którzy ludzie milczą na przesłane przeze mnie ponad 4300 artykułów w których wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje sprzeciw na narzucone słowa i wprowadza je na energię w której nie ma życia.
Prezydent Andrzej Duda i przed nim Prezydenci Aleksandr Kwaśniewski, Lech Wałęsa, Lech Kaczyński. Bronisław Komorowski. Kancelaria Prezydenta przysyła powiadomienia, że odpowie i nigdy nie odpowiedziała.
Trybunał Konstytucyjny
Sąd Najwyższy
Naczelny Sąd Administracyjny
Sąd Okręgowy w Elblągu
Sąd Okręgowy w Gdańsku
Sąd Okręgowy w Warszawie
Sądy Rejonowe i inne Okręgowe
Uniwersytet Cambridge, który przysłał mi około 4000 podziękowań w których pisze, że odpowie i nie odpowiada.
Prezydent Harvardu
Uniwersytet Carnegie Mellon, który brał udział w odkryciu i przysłał mi około 400 podziękowań, a od momentu w którym napisałam, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgi podziękowania przestały przychodzić.
Pan Donald Tusk
Pan Jarosław Kaczyński
Ministerstwo Zdrowia
Departament Zdrowia. W roku 2011 na moje odkrycia zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia z których każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania. Do początku roku 2013 Dyrektorzy Ci przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Na początku roku 2013 odwiedził mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk i po jego wizycie za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która przysyła mi pozdrowiania za moje wskazywanie na odkrycie naukowe które pokazuje, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu mają w sobie energię życia, a systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieznych celów mają w sobie energię uśmiercającą życie. Otrzymałam jeszcze jedno pismo z pozdrowieniami za wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi władzy uśmierca życie. W roku 2014 i 2015 otrzymałam pozdrowienia do spamu za wskazywanie na systemy neurologiczne oparte na narzuconym myśleniu, że uśmiercają życie.
Ministerstwo Edukacji
Ministerstwo Finansów
Zajmujący się kłamstwem Uniwersytet Kalifornia
Komitet Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk
Psychiatria Polska
Centrum Informacji Genetycznej
Poradnia genetyczna
Centrum Fizyki Teoretycznej Polskiej Akademii Nauk
Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
Instytut Filozofii i Socjologii
Program 39-odcinkowy "Bliżej Prawdy" prowadzony przez Neurobiologa dr Roberta Lawrence Kuhn który przeprowadza rozmowy głównie z Laureatami Nagrody Nobla.
Gazeta Polska
Gazeta Wyborcza
Gazeta Superekspres
Fakty Elbląg
Gazeta wydawana przez Panią Manuelę Gretkowską
Redakcja kościelna
Redakcja Polityki
Superstacja
"Szkło kontaktowe" z którego otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane, innym razem, że autor wiadomości jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci.
Program "Loża prasowa"
Program "Kawa na ławę"
Pani Monika Olejnik
Program Religia
Program TVN
Prymas Polski Józef Glemp
Przewodniczący Episkopatu Józef Michalik
Biskup Józef Życiński
Stowarzyszenie Psychiatrii
Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie
Psychiatra w różnych województwach
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Inne szpitale onkologii
prof. Onkolog Cezary Szczylik
prof. Jerzy Lewandowski z Instytutu Fizyki PAN który w programie "Inny punkt widzenia" mówił, że człowiek który wszystko odkryje ogłosi się sam.
Program "Świat się kręci"
Program "Hala Odlotów" TVN Kultura.
Bardzo dużo jeszcze tych ludzi i wskazuję, że to świadomi mordercy.
Ci świadomi mordercy przestali wpisywać moje odkrycia do Google od czasu kiedy wskazuję, że wykonywanie woli władzy i kościoła uśmierca życie. Na  moim Blogu oszukują w wykazywanych danych o czytających ludziach. Kiedy zaczęłam pisać na moim Blogu pokazywali bardzo dużo ludzi z ponad 100 krajów świata. Teraz jest około 200 krajów świata ale pokazują pojedynczych ludzi. Z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a jak zobaczyli, że odkryłam, że uśmiercają ludzi to wymazali wszystkich ludzi. Ludzie ciągle wchodzą, a mordercy zostawiają od jakiegoś czasu kilku ludzi i wprowadzają prostytutki. Na Facebooku dziennie wchodziło do mnie około 500 ludzi i szybko było 5000 gdyż więcej nie wpuszczają. Było też 1600 Obserwatorów, a jak napisałam, że na Twitterze wymazują to oni przestali pokazywać. Na Facebooku bardzo często nie chcą publikować moich odkryć i wprowadzają źle zachowujących się ludzi których teraz ja usuwam. Wskazuję na podłych, nikczemnych ludzi jacy powstali na myśleniu opartym na kłamstwie i na przerażającą ilość ludzi morderców. Ludzie władzy przy pomocy oszukiwania, że ich myślenie jest dla natury prawem wzywają ludzi do wojska i uczą ich mordowania ludzi.
Takich mamy ludzi kanalii wobec Stwórcy za danie im życia i możliwości życia w doskonałym świecie Stwórcy. Wszyscy mają ciała oparte na słowach Stwórcy a z nabycia w mózgu słowa bandytów zadających cierpienie i śmierć. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał na ludzi narzucających słowa, że mają w sobie energię uśmiercającą życie. Ci mordercy przybili do krzyża Tego Kto dał im życie a do ludzi ludzie kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a ludzie władzy mówią, że Bóg nie umiał stworzyć ciała bo ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Ericka Kandela za októre otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywnaych czynności, że ta energia to nie jest genetyka a energia oparta na słowach morderców znęcających się na psychice i uśmiercających psychikę. Psychika to życie. W naturze wszechświata jest tylko energia życia i na niej oparte odczuwanie. Tą psychikę natury odkrył Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że inna psychika oparta jest na słowach mordercy psychiki. Odkryłam też, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta jest na rozumie. Stwórcę mordercy przybili do krzyża, a o mnie orzekli, że trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie na jakich odbierałam od złodziei ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz