wtorek, 23 maja 2017

BÓG NIE WYBACZA BO NIE JEMU UCZYNIONO ZŁO. BÓG NIE POZWALA SOBIE CZYNIĆ ZŁA BO NIE WYKONUJE WOLI ZŁOCZYŃCY

Ludzie modlą się do Boga o wybaczenie uczynionego zła, a Bogu zła nie uczynili. Bóg nie pozwala sobie czynić zła bo nie wykonuje woli złoczyńcy. Ludzie ponad 2000 lat temu napadli na Stwórcę, ale podkreślam, że to był napad, a nie wykonywanie woli złoczyńców. Stwórca w skonstruowanym przez Niego mózgu wykazuje na złej energii wypowiadającego inne słowa jak On i wykonującego inne słowa jak Jego. Wykonujący słowa złoczyńcy to też złoczyńca. Ja moim klientom nie mówiłam, że wykonuję dla nich czynności na moich słowach, a nie słowach ludzi władzy, ale jak zobaczyłam, że większość z nich chce ażeby płacić złoczyńcom to pewnego dnia wysłałam do nich pisma z podziękowaniami za pieniądze jakie mi zapłacili za wykonywaną dla nich pracę i napisałam, że nie chcę wykonywać słów zapisanych, że to prawo ludzi bo na nich zmienia się anatomia. Moi klienci mają ode mnie te pisma. W jakiejś części wykonywałam słowa złodziei bo jakieś pieniądze im przekazywałam. Pamiętam, że jak kiedyś przyszedł do mnie Poborca Podatkowy z Urzędu Miejskiego i powiedziałam, że bronię pieniędzy moich klientów przed dawaniem ich do organów władzy to skoczył jak oparzony i krzyczał, że ja działam przeciwko władzy. Mówiłam, że władza ma uzgadniać, a nie robić z ludzi swoich służących. Od długiego już czasu piszę do sądów, że wykonam wolę ludzi władzy jak przyślą mi prawo do mojego mózgu lub dowód na to, że go stworzyli. Wskazuję, że nasze ciało działa na mózgu, a oszuści wymyślili tylko słowa ażeby wykonywać ich wolę. Wskazuję, że ten kto wykonuje wolę złoczyńcy nabywa energii zadającej mu cierpienie i śmierć, gdyż słowa są oparte na energii. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wskazuję, że te wykonywane czynności od jakich zmienia się anatomia są wykonywane na woli człowieka, a wola człowieka oparta jest na kłamstwie na jakim wykonuje się czynności zła. Ponieważ przez wiele lat występowałam przed sądami dlatego jak tylko usłyszałam o przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to napisałam, że to czynności zła. Napisałam około 4600 artykułów opartych na odkryciach naukowych w których dowodzę, że energia zadająca cierpienie i śmierć to energia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmienia się anatomia od wykonywanych czynności. Wskazuję, że Albert Einstein też widzi, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że ta energia jest w systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Wskazuję, że narzucający słowa to złoczyńca, a wykonujący narzucane słowa to sługa złoczyńcy i że obie te strony mają złą energię. Na energii oparte jest odczuwanie i narzucający słowa nabył odczuwania psychopaty, a wykonujący narzucane słowa nabył anatomii ofiary. Wskazuję, że nabyta energia to zła energia o jakiej Albert Einstein prawidłowo mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że narzucone myślenie oparte na kłamstwie jest dowodem głupoty kłamcy. Ludzie kościoła mówią, że oni chrzczą dziecko jakie przysłał Bóg. Ta czynność chrzczenia to dowód braku rozumu. Ci ludzie przyznają sobie prawo do chrzczenia stworzeń Boga. Wymyślili i chrzczą, a ludzie którzy zgadzają się z tym co oni wymyślili płacą im za to. Do udzielenia zawarcia związku małżeńskiego nie jest potrzebny człowiek bo tych ludzi łączą emocje kochania. To Ten Kto dał emocje kochania połączył kochających się ludzi. Ludzie kłamcy wymyślili czynności żeby na nich zarabiać a te wymyślone czynności nie są nikomu do niczego potrzebne, a są szkodliwe, gdyż oparte na złej energii. Te wykonywane czynności można u każdego zbadać czy są oparte na prawdzie czy na kłamstwie. Czynności wykonywane na kłamstwie to czynności zła. Kłamca wymyślił wykonywanie czynności i bierze pieniądze za to co wymyślił. Na wykonywaniu tych wymyślonych czynności człowiek ma zmienioną anatomię o energię opartą na wymyślonym myśleniu. Ludzie godzący się na wykonywanie wymyślonego myślenia pozwalają na czynienie im zła przez oszustów, gdyż oszuści chcą pieniądze za to co wymyślili. Nikt z nas nie widział ażeby ludzie władzy brali udział przy budowie jakiegoś domu, a każą sobie płacić podatek od wybudowanej przez kogoś nieruchomości. Ten człowiek który wybudował dom powinien tego człowieka który chce za to co on wykonał pieniądze przegonić oszusta przy pomocy psa lub porządnego bata. Niech oszust też buduje a nie okrada tego kto buduje. Mogłabym tak podawać w nieskończoność przykłady a wskazuję, że mózg wszystko wie bo czynności na wymyślonym myśleniu wprowadził na energię która wykonała z wymyślonego myślenia oszusta. Bardzo ważnymi są emocje kochania gdyż na nich oparte są rodziny. Na myśleniu Stwórcy rodziny są oparte na emocjach kochania, a na narzuconym myśleniu kłamca oszukuje i często bije tego komu przysiągł, że będzie go kochał. Kłamca to oszust, a oszust przysięga i kłamie dalej. W stanie w którym nie wypowiadaliśmy słów łączyła nas energia kochania z takim samym człowiekiem który ma emocje kochania. Stwórca parami stworzył emocje kochania i nie ma możliwości na myśleniu opartym na prawdzie kochać dwóch osób czy więcej. Dwie osoby i więcej można kochać tylko na oszukiwaniu i każda z tych osób jest oszukiwana. Jeśli jesteśmy w związku z osobą którą kochamy i która nas kocha, a ona idzie na kochanie też gdzie indziej to jest to kłamca. Ten kłamca przestał wiedzieć kogo kocha bo w słowach opartych na kłamstwie emocji kochania nie ma. Jeśli znajdziemy osobę którą stwierdzimy, że kochamy, a jesteśmy osobą prawdomówną to jeśli osoba którą znaleźliśmy też jest prawdomówna to nie ma przeszkód żeby ci ludzie byli razem. Oni chcą być razem. Ludzie którzy się kochają chcą być razem. Jeśli osoba u której czujemy, że nas kocha mówi, że się różnimy to tym co nas różni są inne słowa jak słowa na jakich się tylko kocha. Na tych słowach na jakich się różnimy wykonuje się czynności zła i to dzieli kochających się na energii Stwórcy ludzi. Współżyje z dwiema lub więcej osobami kłamca i czyni tym współżyciem zło odczuwaniu.
Wskazuję, że nikt z nas nie oszukał mózgu i jak cierpi to na energii opartej na słowach do oszukiwania. Gdyby wymiar sprawiedliwości nie był oparty na kłamstwie to nie doszłoby do powstania prawie wszystkich ludzi kłamców. Ludzie robią swoje, a mózg swoje. Mózg wprowadza kłamstwo na złe odczuwanie, a złe odczuwanie zadaje cierpienie i śmierć. Nic ludziom nie pomoże modlenie się do Boga ażeby nie cierpieć na uczynionym złu. Bóg na pewno nie usunie z człowieka myślenia jakim uczynił zło i energii na jakiej uczynił zło. Zło się czyni wykonywaniem czynności. To stąd energia zadająca cierpienie i śmierć bo człowiek na niej wykonał czynność zła i w siebie ją wprowadził. Ja wskazuję jak ludzie chcą czynić zło, że od kilku miesięcy nie wpisują moich odkryć w Google, milczą na moje około 4600 artykułów opartych na odkryciach naukowych, na moim Blogu wykazują, że nie czyta 99,99% ludzi, a na Twitterze wymazują Genetyków, ludzi z Anatomii Humana, Fizyków opartych na rozumie i wielu innych ludzi opartych na rozumie. Wskazuję, że ci ludzie nie reagujący na wykazywany przez mózg sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu mówią, że są wierzącymi w Boga i że jest ich miliardy wierzących w Boga. Nigdy nikt z ludzi kościoła nie zareagował na moje wskazywanie że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa. Ci oszuści mówią, że to Bóg odbiera życie. Ja wskazuję, że energia śmierci jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka a nie Boga. Albert Einstein już dawno na to wskazuje, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i prawidłowo zaznacza, że szczególnie w rządach, bo to oni wprowadzają słowa oparte na kłamstwie jako prawo. Zatem to faryzeusze proszą Boga. Są ludzie którzy chcą naprawić uczynione zło i wskazuję na mądrość Starożytnych Kahunów na których mądrość też wskazuje Biochemik Maria Szulc. Oni mówią, że nie ma możliwości wyleczenia człowieka jeśli nie naprawił uczynionego zła, a jeśli nie jest możliwe naprawienie jemu zła bo np. już umarł to trzeba pomagać pozostawionej przez niego rodzinie czy zrobić coś dobrego co naprawiłoby naszą wolę czynienia zła na wolę czynienia dobra. Nie jest to łatwe, gdyż trzeba aż dojść do odczucia, że krzywda został naprawiona. Pomaganie tak jak ludzie władzy pieniędzmi jakie ukradli to na pewno nie jest naprawienie uczynionego zła, a jest jeszcze uczynieniem zła temu kogo okradli. Zabijanie ludzi to już okropieństwo i wskazuję, że te czynności są wykonywane. Ci ludzie w siebie wprowadzają energię jaką zło uczynili a ta energia im to wykonuje. Narzucenie słów to wykonana czynność i wykonywanie narzuconych słów to wykonana czynność. Wskazuję, że mózg wykazuje narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów na systemach neurologicznych na jakich odczuwa się narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów. W wypowiadane słowa przez kłamcę się nie wierzy. Kłamca ma przestać być czyniącym zło i ma nie pozwalać na czynienie sobie zła. Wykonywanie słów kłamcy to pozwalanie na czynienie sobie zła. Wskazuję na Stwórcę, że nie zgadzał się ze słowami kłamców i że byli to mordercy i złodzieje mówiący, że to co jest Jego jest ich. Wskazuję, że słowa kłamcy w nim pozostały i jemu czynią zło, a Stwórca nie wykonywał słów kłamcy i nie uczynił sobie zła. Mnie złodzieje oszukujący, że mają prawo do moich pieniędzy okradają z pieniędzy i mówią, że to zgodnie z prawem, a ja wiem, że im ich słowa zaszkodziły bo wprowadziły w nich energię zadającą im cierpienie i śmierć, a ja nie wykonuję ich słów. Bez wykonywania słów kłamcy nie mamy energii jaka czyni nam zło. Ja też weszłam w myślenie kłamców, ale nie zgadzało mi się to myślenie i to tak aż pewnego dnia wiedziałam, że słów żadnego oszusta nie wykonam.
Kobieta z Instytutu Medycyny zapytała mnie czy wypowiadanie prawdy to już wszystko. Odpowiedziałam, że tak, ale ona powinna powiedzieć, że chodzi jej o systemy neurologiczne wprowadzone w człowieka wykonywaniem czynności zła. Jeśli wypowiadamy tylko prawdę to mamy tylko systemy neurologiczne na jakich odczuwamy prawdę i czujemy się doskonale. Jeśli jednak wróciliśmy na wypowiadanie prawdy, a mamy w sobie systemy neurologiczne na jakich wykonywaliśmy czynności zła i pozwalaliśmy na czynienie nam zła to wtedy należy powtarzać, że nie czynię zła i nie pozwalam na czynienie sobie zła i jeśli jest to prawdą to systemy neurologiczne powrócą do stanu naturalnej równowagi opartej na słowach jakie są w naturze mózgu.
Ludzie którzy mówią, że nie wierzą w Boga odeszli daleko od słów Boga, gdyż człowiek wypowiadający słowa Boga i który nie dużo uczynił zła wie, że jest Bóg.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz