sobota, 6 maja 2017

GRAWITACYJNĄ SIŁĘ ŚMIERCI LIKWIDUJE GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA

W stanie natury wszystkie stworzenia są grawitacyjnymi siłami życia. Grawitacyjną siłę śmierci odkrył Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Albert Einstein o grawitacyjnej sile śmierci mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że głupotę mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i że ta głupota jest oparta na myśleniu do oszukiwania i że jest to myślenie oparte na kłamstwie.
Odkryłam również, że rozum w mózgu który nie zna słów jest oparty na słowach opartych na prawdzie. Odkryłam, że mózg zna słowa tylko ludzie w stanie stworzenia nie wypowiadali słów. Wskazuję, że zwierzęta znają słowa bo wiedzą co się do nich mówi. Odkryłam, że umysł oparty na braku rozumu jest w mózgu z nabycia i na nim z nabycia jest głupi człowiek. Ludzie oparci na rozumie są mądrzy. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te naturalne dla nas emocje to emocje miłości i kochania i że one nie istnieją bez naturalnego dla nas rozumu w mózgu. Emocje miłości i kochania utrzymujemy jeśli wypowiadamy słowa na jakich oparty jest rozum. Na braku rozumu emocji miłości i kochania nie ma. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a ja wskazuję na mózg, że inne emocje jak oparte na rozumie mózg wykazuje na braku rozumu i są to emocje nienawiści. Grawitacyjna siła śmierci oparta jest na emocjach nienawiści. Grawitacyjna siła życia oparta jest na emocjach miłości i kochania. Ludzie kościoła każą przysięgać, że będzie się kochać, a przysięgi to słowa oparte na kłamstwie w których są emocje nienawiści. Emocji nienawiści uczą ludzi w wojsku ażeby nienawidzili ludzi których oni im wskazują jakich mają nienawidzić. Trzeba nienawidzić ludzi ażeby zrzucać na nich bomby, znęcać się na ich odczuwaniu i wydawać im rozkazy stawania do rozstrzelania lub wchodzenia do komór gazowych i żeby okradać ich z pieniędzy.
Grawitacyjna siła śmierci jest wytworzona wypowiadanymi przez człowieka innymi słowami jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu są te narzucone słowa i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, oraz że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Odkryłam, że to zróżnicowanie jest oparte na różnym myśleniu w mózgu. Odkryłam, że systemy neurologiczne w naturze wykonują słowa jakie są w naturze mózgu, a systemy neurologiczne w człowieku z nabycia wykonują słowa narzucone przez człowieka. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych wykonujących słowa narzucone przez człowieka oparta jest grawitacyjna siła śmierci która uśmierca życie. Tyle jest w człowieku grawitacyjnej siły śmierci ile słów wypowiedzianych innych jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa zadają cierpienie i śmierć świadomie, gdyż wymyślają słowa jakimi zadają cierpienie i śmierć. Człowiek wymyślający i narzucający słowa to kłamca który po to narzuca słowa ażeby je wykonywać. Ten kłamca narzucaniem słów kpi sobie z ludzi i widać to kpienie po nagranym w Polsce pośle który mówi, że ciemnota to kupi.
Na rozumie w mózgu ludzie wykonują słowa Stwórcy, a kłamcy narzucili swoje słowa i znęcają się na psychice ażeby im służyła. Kłamcy mają zmienioną anatomię o systemy neurologiczne oparte na kłamstwie na jakich mają w sobie z nabycia grawitacyjną siłę śmierci. Człowiek który wykonuje słowa kłamcy nabywa grawitacyjnej siły śmierci, gdyż jest zawarta w słowach kłamcy. To z tego powodu Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i utworzonym na nich organach władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Stojący na czele tych organów opartych na narzuconych słowach Herod, Piłat i Kajfasz wydali wyrok śmierci na Tego Kto dał im życie na Jego słowach. Słowa są energią i słowa oparte na prawdzie są energią życia, a słowa oparte na kłamstwie są energią śmierci. Ci źli ludzie spowodowali, że została wytworzona przerażająca ilość grawitacyjnej siły śmierci która pędzi jak oszalała i Naukowcy mówią, że trzeba budować pływające statki lub statki kosmiczne i na nich żyć. Naukowcy mówią, że w tych statkach kosmicznych psychika nie wytrzyma i trzeba by ją uśpić na około dziesięć lat. O pływających statkach mówią, że wejdzie na nie 50.000 ludzi, a ludzi jest miliardy. Ja mówię, że na grawitacyjną siłę śmierci nie ma schronu. Ludzie władzy wybudowali sobie podziemne schrony, a zła grawitacyjna siła powoduje, że człowiek jak np. Adolf Hitler sam popełnia samobójstwo. W naturalnej dla nas grawitacyjnej sile życia nie ma energii którą można by się uśmiercić. Jezus nie umarł bo nie miał grawitacyjnej siły śmierci.
Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że Albert Einstein wskazuje na grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że ci głupi ludzie mają zmienioną mowę ciała o grawitacyjną siłę śmierci na jakiej widać złe zachowania kłamców którzy chcą ażeby ich wolę wykonywać. Tych kłamców widać, że jest przerażająca ilość bo wszędzie na ziemi mają nazwane ich słowa do oszukiwania prawem i wiarą w Boga. W słowach wierzącego w Boga jest energia śmierci, a w słowach wypowiadającego słowa Boga jest energia życia. Przerażający stan ludzi oszustów, którzy mają na ziemi nazwane prawem i wiarą w Boga ich słowa do uśmiercania życia. Na złoczyńców zmieniły ludzi słowa do oszukiwania. Ludzie to energia. W naturze wszechświata jest tylko energia która jest odczuwaniem. To odczuwanie to psychika oparta na rozumie Tego Kto ją stworzył. Zygmunt Freud odkrył tą psychikę natury, a ja mówię, że to odczuwanie natury i prawidłowo je nazwał podświadomością. Psychika oparta na rozumie jest świadoma, ale oszuści we wszystkie odkrycia wprowadzili coś zaburzającego żeby mogli mieć władzę nad stworzeniami Boga. Inna psychika o której Zygmunt Freud mówi, że  trzeba ją leczyć przy pomocy psychoanalizy to psychika oparta na narzuconych słowach i ją widzi Karol Jung, że jest uzależniona od myśli. Medycyna kradnie energię życia opartą na słowach Stwórcy i przeszczepia dla kłamców którzy uśmiercili dany organ. Przeszczep się udaje jak organizm przyjmie, a ja mówię, że organizm przyjmie jeśli naprawił swoje myślenie pod względem zniszczonego organu. Medycyna pomaga utrzymywać ciało oparte na kłamstwie na lekach, a ja mówię, że utrzymuje się na tych lekach ten kto naprawił myślenie pod względem choroby. Nie widać ludzi którzy mówiliby, że nie będą wykonywali woli ludzi władzy i kościoła bo to kłamcy. Na moje odkrycie myślenia opartego na prawdzie jakie jest w naturze mózgu na ponad 4500 artykułów napisanych w ciągu około 20 lat zareagowali tylko dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011. Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie. Wskazuję, że inne słowa mózg wykazuje na zmienionej anatomii na złoczyńcę.
Wielu ludzi pracowało na moje odkrycia i wielki ukłon w ich stronę składam. Poznałam te wszystkie odkrycia i poznałam prawo ustanowione przez ludzi oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Sędziowie złoczyńcy przeciwko mnie wystąpili, a złoczyńcy ludzie władzy mają swoich sługusów którzy nie wprowadzają od kilku miesięcy moich odkryć w Google. Sługusy złoczyńców prowadzący mojego Bloga wykazują ludzi z ponad 200 krajów świata ale najczęściej po jednej osobie. Najbardziej czytanym moim artykułem jest artykuł "Zła energia jest wytwarzana przez człowieka złą wolą". Opublikowałam go dnia 21.10.2011 i skierowałam do Uniwersytetu Cambridge i Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Widziałam, że ogromna ilość ludzi czyta ten artykuł i prawidłowo bo w nim pokazuję, że energię śmierci wytwarza zła wola, a zła wola oparta jest na kłamstwie. Kiedy zauważyłam, że oszuści prowadzący mojego bloga wymazują ilość czytających ludzi to zaczęłam zapisywać chociaż tych ludzi których pokazywali. W roku 2012 zapisałam, że ten artykuł pokazali, że przeczytało ponad 2000 ludzi i zapisywałam ile pokazują, że czyta w każdym tygodniu i miesiącu. Pokazują, że czyta ten artykuł od ponad stu ludzi do ponad 500 miesięcznie i mamy rok 2017 a to razem wynosi u oszustów prowadzących bloga dzisiaj 2537. Z tego co zapisałam jest ponad 30.000 którzy przeczytali ten artykuł, Z innymi artykułami jest podobnie. Dokąd złoczyńcy nie zauważyli że ich odkryłam pisali do mnie z Twittera, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu a jak długo nie pisałam to pisali do mnie Barbara pisz, pisz. Od czasu jak zobaczyli, że odkryłam złoczyńców wymazali nie raz wszystkich ludzi, a tam byli wspaniali ludzie Genetycy, Fizycy, znawcy Anatomii i wielu ludzi którzy mają ponad miliard i ponad dwa miliardy Obserwatorów. Na Facebooku jak są złoczyńcy to nie chcą opublikować moich odkryć. Jak napiszę w miejscu na Facebooku w którym można wpisywać od siebie wiadomości, że mordercy nie chcą opublikować mojego artykułu to często wprowadzają. To, że można to napisać na Facebooku i opublikować publicznie pozwoliło mi opublikować moje odkrycia dla szerokiej publiczności bo w Google przestali publikować. Naukowcy mówią, że odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć i sam się do niej szykował, a ja odkryłam, że wiedział, że narzucający słowa to morderca.
 Odkryłam, że jedyni wytwarzający w naturze energię śmierci to są ludzie, a jest tak dlatego ponieważ słowa są skonstruowane z pierwiastków i jak wypowiada się inne jak słowa z energią życia to wytwarza się dla siebie energię śmierci. Zmieniona anatomia to energia śmierci. Wskazuję, że we wszechświecie Stwórca oddziela energię śmierci od swojej energii życia, a ja odkryłam, że w człowieku też jest oddzielona energia śmierci od energii życia. Oddzielona energia śmierci od energii życia to oddzielone systemy neurologiczne oparte na energii życia i energii śmierci. Te systemy neurologiczne utrzymują się na słowach w mózgu. Odkryłam, że energia życia jest nienaruszalna gdyż złoczyńca nie jest w stanie naruszyć energii Stwórcy i nie jest w stanie naruszyć energii człowieka wypowiadającego słowa Stwórcy. Złoczyńcy stosują przemoc na ludziach wymierzaniem im kar za nie wykonywanie słów z energią śmierci. Złoczyńca Iwan Pawłow zamykał i głodził psa aż zgodził się na służenie złoczyńcy. Ze służeniem złoczyńcy mamy do czynienia na energii opartej na słowach złoczyńcy. Wskazuję na odkrycie naukowe pokazujące, że mózg wykazuje na oddzielnej energii słowa kłamcy i wykonującego słowa kłamcy.
Ludzie złoczyńcy chcą czynić zło, a ludzie którym złoczyńcy uczynili zło szukają wyjścia z cierpienia. Złoczyńcy w kościołach mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i że chce żeby go prosić, a oni, że są sługami Boga. Ja wskazuję, że na słowach Stwórcy nie ma słów na jakich można być sługą Boga, ale te słowa są u złoczyńców którzy chcą ażeby być ich sługami. Oszukują, że są sługami Boga ażeby ludzie zgodzili się być ich sługami. Ludzie kościoła widać jak biorą pieniądze od ludzi złoczyńców znęcających się na odczuwaniu, którzy nazwali swoje słowa prawem dla odczuwania stworzonego przez Boga. Budują na całym świecie okazałe świątynie, ale za pieniądze przynoszone przez ludzi którzy wierzą oszustom. Odpowiednio długie wykonywanie słów kłamcy powoduje, że ludzie zaczynają wierzyć w kłamstwo. To moc energii powoduje, że powtarzanie tych samych słów umacnia energię opartą na danych słowach. Silna energia oparta na kłamstwie to silna choroba. Na słowach Boga mamy silne przekonania oparte na energii życia. Jak silne są to przekonania pokazuje, że ludzie żyją mimo, że są kłamcami z energią opartą na przekonaniach złoczyńcy. Tak samo ogromna ilość ludzi wierzy, że słowa ludzi kłamców są dla nich prawem. Wskazuję, że dla mózgu nie są prawem słowa złodziei i morderców i mają na tych swoich słowach umysł złoczyńcy oparty na złej energii.
Chcąc powrócić na naturalną dla nas grawitacyjną siłę życia trzeba wypowiadać słowa oparte na prawdzie na jakich jest oparta grawitacyjna siła życia. Trzeba przywracać w sobie grawitacyjną siłę życia. Wraz z wypowiadaniem słów opartych na prawdzie będzie w człowieku wzrastała grawitacyjna siła życia i w pewnym momencie odczuwa się tą siłę, że reaguje na słowa oparte na prawdzie, gdyż na nich jest oparta. Wtedy trzeba powiedzieć tej rozumiejącej nas sile, że ma zlikwidować złą grawitacyjną siłę. Nie wykonywać słów kłamców bo to złodzieje i bandyci.

Cieszę się z odkrycia naukowego pokazującego, że grawitacyjna siła śmierci nie dużo, ale się zmniejszyła. Ja to widzę u bardzo wielu ludzi którzy zaczęli widzieć, że ludzie władzy i kościoła to oszuści. Widzę, że ludziom zaczyna się przywracać rozum. To doświadczanie kłamstwa przywraca rozum.
                                                                                                 
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz