czwartek, 11 maja 2017

LUDZIE WYKONUJĄ SŁOWA LUDZI I MÓWIĄ JAK BÓG MÓGŁ POZWOLIĆ, ŻE CI KTÓRYCH SŁOWA NAZYWAJĄ PRAWEM I WIARĄ W BOGA MORDUJĄ LUDZI

Wykonywanie słów ludzi, a wykonywanie słów Stwórcy to inne słowa. Nazwanie słów ludzi prawem i wiarą w Boga to nie jest nazwanie prawem i wiarą w Boga słów Boga. Sędzia Trybunału Konstytucyjnego w Polsce powiedział dzisiaj w Oxfordzie, że w Polsce wszyscy wysoko stojący Politycy są skorumpowani. Ja wskazuję, że ludzie nazywają słowa tych skorumpowanych Polityków prawem. Wskazuję, że ludzie kościoła namawiają na wykonywanie słów ludzi władzy, a nie Boga. Ludzie kościoła mordują ludzi na organizowanych przez nich wojnach i biorą udział w mordowaniu ludzi w wojnach organizowanych przez ludzi władzy. Uwielbiany przez ludzi Papież Jan Paweł II brał udział w wojnie jako żołnierz. Ci ludzie nie wykonywali słów Boga. To nie Bóg szkolił ludzi w zabijaniu ludzi, to nie Bóg budował obozy śmierci, a ludzie mówią jak Bóg mógł pozwolić, że ludzie władzy i kościoła mordują ludzi. Czy to Bóg wykonuje ich słowa i nazywa je prawem i wiarą w Boga. Na pewno nikt Boga wydającego rozkazy śmierci nie widział. Ludzie wykonują słowa skorumpowanych polityków, którzy mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem ich mowa jest inna jak ciała którego chcą się uczyć. Ludzie wykonują czynności na słowach ludzi władzy i kościoła a te wykonywane czynności są przy pomocy ciała jakie mają ludzie. To ciało jest stworzone na słowach jego Stwórcy, a ludzie na tym ciele wykonują inne słowa ludzi jak Stwórcy. Mózg wykazuje te inne słowa, że są do rozbieżnych celów a ludzie nazywają prawem i wiarą w Boga te słowa do rozbieżnych celów. To nie tylko wszyscy politycy w Polsce są skorumpowani bo na całym świecie, gdyż gdyby nie byli skorumpowani to nie posługiwaliby się słowami do oszukiwania, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga. Prawem należy nazywać słowa na jakich oparte jest ciało. Ktoś mądry na Facebooku wprowadził na moją oś czasu naprawę swojego samochodu Toyota w którym pokazuje, że poznaje na czym oparte jest jego działanie. Ten ktoś wskazuje, że trzeba wszystko poznać jak działa i że ja poznałam jak działa człowiek. Ja byłam ciekawa jak działam i poznawałam odkrycia naukowe i zgadzają mi się one z moim uważaniem, że nasze ciało jest oparte na słowach opartych na prawdzie. Ja poznałam jak działa człowiek, ale naturalnie byłam przekonana, że to na słowach opartych na prawdzie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa jeszcze przyszedł na ziemię powiedzieć nam, że stworzył nasze ciała na słowach opartych na prawdzie. Ci którzy wypowiadali inne słowa napadli na Stwórcę i przybili Go do krzyża. Ci co napadli na Stwórcę powiedzieli do ludzi, że to co stworzył Stwórca ma wykonywać ich słowa oparte na kłamstwie. Ludzie przeszli na wypowiadanie słów opartych na kłamstwie i zmieniła im się anatomia na złoczyńców i służących złoczyńców. Anatomia zmieniła się od wykonywania innych słów jak słowa na jakich anatomia jest oparta. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam że od wykonywanych czynności na innych słowach jak wypowiada Bóg. Naukowcy odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ludzie na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak wypowiada Stwórca wykonują słowa oszustów mówiących, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga. Wykonywanie na systemach neurologicznych słów oszustów zmieniło anatomię ludzi na oszustów i wykonujących słowa oszustów. Ludzie mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga o to ażeby na wykonywaniu słów oszustów ciało nie cierpiało i nie umierało. a ja mówię, że niech idą do oszustów po ciało i życie. Nazywają słowa oszustów prawem i wiarą w Boga to niech do nich idą po zbudowanie im ciała ażeby żyło na ich słowach. Świat też niech im stworzą do życia w nim.
Słowa zapisane, że to prawo ludzi to nie są słowa Boga. Słowa zapisane, że to wiara w Boga to nie są słowa Boga. Nasze ciała są oparte na słowach Boga i ten kto je wypowiada i wykonuje tego ciało dobrze funkcjonuje.

                                                                                                         Barbara Paul
                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz